Autor Tema: Moya...Renovació ja !!!!!!!!!!!!!!!!!1  (Llegit 31403 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Moya...Renovació ja !!!!!!!!!!!!!!!!!1
« el: 29 de de 2009, 21:22:37 pm »
Doncs això...amb la victòria d'avui el nostre entrenador, crec, s'ha guanyat la renovació cara la propera temporada....

Gràcies Moya per tornar-nos l'il.lusió.... :bandera

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
Re: Moya...Renovació ja !!!!!!!!!!!!!!!!!1
« Respondre #1 el: 29 de de 2009, 21:29:57 pm »
 :ok    Sense cap dubte....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #2 el: 29 de de 2009, 21:32:11 pm »
ahhhhhhhhhhhhhhhhhh h
com esperava aquest post!!!!!!!!!!
si no fos pel Moya tindriem el Vila-real a 10 punts?  jo crec que nooooooo, el tindriem a tocar, aquest entrenador a tardat 20 patits a adonar-se que al camp podem sortir a guanyar,
això si  rectificar és de savis

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #3 el: 29 de de 2009, 21:35:49 pm »
Moya es un gran entrenador y espero k la familia arlekinada sepamos reconocerlo ahora y mas adelante , no sabemos lo k tenemos en casa . Lo unico k a camviado es la actitud de los jugadores . Caso aparte el caso Carrelero k sea diluido creo por ser victima de su efimera fama de principio de temporada.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #4 el: 29 de de 2009, 21:37:46 pm »
ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja...

quina gràcia...quina poca memòria...

bé, és el que té la llibertat d'expressió, oi?
Millor Moderadora Forera Novell

• Entrenador
« Respondre #5 el: 29 de de 2009, 21:44:48 pm »
Moya es un gran entrenador y espero k la familia arlekinada sepamos reconocerlo ahora y mas adelante , no sabemos lo k tenemos en casa . Lo unico k a camviado es la actitud de los jugadores . Caso aparte el caso Carrelero k sea diluido creo por ser victima de su efimera fama de principio de temporada.

doncs jo diria que els jugadors han tingut sempre la mateixa actitut, submisió total a Moya, però clar els deia: " 7 a darrera i esperar que l'arbitre piti el final" i normalment ens en fotien algun o més.
Però l'ultimàtum de Tajonar va emprenyar tant a l'home que ara els ha fotut l'equip al play-off sense que ningú hi comptés. L'afició contentissima, però tots aquells apoltronats que ja els estava bé ara tenen un altre problema
 :ostres quines coses que passen en aquest club!

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #6 el: 29 de de 2009, 21:48:11 pm »
Moya va rectificar i li va sortir bé. Mayolete rectifica i espera continuar menjant-se tots els mecagums que li van caure. Que no pari la festa!
The pride of Catalunya

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #7 el: 29 de de 2009, 21:51:17 pm »
yo no me precipitaria esta claro que en esta segunda vuelta lo esta bordando pero ahora seguro que si por mala suerte perdieramos 3 partidos seguidos ya no pensais eso  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #8 el: 29 de de 2009, 21:51:21 pm »
Sigui com sigui el Sabadell és on és amb ell a la banqueta. És igual si primer no ho feia bé (discutible). La qüestió és que ara hauria de passar una catàstrofe per no jugar el playoff. Jo el renovaria
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #9 el: 29 de de 2009, 21:52:59 pm »
yo no me precipitaria esta claro que en esta segunda vuelta lo esta bordando pero ahora seguro que si por mala suerte perdieramos 3 partidos seguidos ya no pensais eso  :beer2 :beer2

:ok
Millor Moderadora Forera Novell

• Entrenador
« Respondre #10 el: 29 de de 2009, 21:54:04 pm »
Moya va rectificar i li va sortir bé. Mayolete rectifica i espera continuar menjant-se tots els mecagums que li van caure. Que no pari la festa!

això això  que no pari la festa
espero tornar de Balears amb tres punts i que l'Alcoià no passi de l'empat, sabeu on es tindriem l'últim partit a la NCA?

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #11 el: 29 de de 2009, 22:20:12 pm »
Curiós aquest tema. A mitja temporada recordo que davant tants empats a casa la gent treia mocadors i demanava la dimisió... No hi ha diners per nous entrenadors de la categoria del Ramon ara mateix, així, que jo també opto que renovi pasi el que pasi.
@javi_gt86

Desconnectat VISCASABADELL

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #12 el: 29 de de 2009, 22:24:20 pm »
Moya con sus virtudes y defectos y sin entrar en si es necesaria su renovación, ya que aún no sabemos como acabará la temporada, está claro que en las tres temporadas que dirige al equipo, ha cumplido siempre con los objetivos maracados para cada temporada:

1ª 2006/2007 ascenso de tercera a 2ª división B. (OBJETIVO CUMPLIDO)
2ª 2007/2008 con una base del  70% del equipo de tercera y con un presupuesto de los más bajos, mantener la categoría algunas jornadas antes de finalizar el campeonato y sin sufrir esperando a la siguiente temporada para hacer un equipo competitivo. (OBJETIVO CUMPLIDO)
3ª 2008/2009 a falta de finalizar la fase regular, tenemos virtualmente el play off en las manos, tal como eran las espectativas a princio de temporada. (TENEMOS A TOCAR EL OBJETIVO MARCADO)
A mi modo de ver y a falta de matemáticamente estar en el play off, SIEMPRE ha cumplido con los objetivos marcados.

VISCA EL C.E. SABADELL !!!!!!!!!  :bandera

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #13 el: 29 de de 2009, 23:40:52 pm »
Moya con sus virtudes y defectos y sin entrar en si es necesaria su renovación, ya que aún no sabemos como acabará la temporada, está claro que en las tres temporadas que dirige al equipo, ha cumplido siempre con los objetivos maracados para cada temporada:

1ª 2006/2007 ascenso de tercera a 2ª división B. (OBJETIVO CUMPLIDO)
2ª 2007/2008 con una base del  70% del equipo de tercera y con un presupuesto de los más bajos, mantener la categoría algunas jornadas antes de finalizar el campeonato y sin sufrir esperando a la siguiente temporada para hacer un equipo competitivo. (OBJETIVO CUMPLIDO)
3ª 2008/2009 a falta de finalizar la fase regular, tenemos virtualmente el play off en las manos, tal como eran las espectativas a princio de temporada. (TENEMOS A TOCAR EL OBJETIVO MARCADO)
A mi modo de ver y a falta de matemáticamente estar en el play off, SIEMPRE ha cumplido con los objetivos marcados.

Entonces que le marquen el objetivo de ganar la champions de 2012-2013!!!  ;D :icon_mrgreen:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #14 el: 30 de de 2009, 00:00:23 am »

Fer el play off ja te merit pero si pujés a segona a, que preparin una plaça al nom de Moya...

• Entrenador
« Respondre #15 el: 30 de de 2009, 00:36:11 am »

SIEMPRE ha cumplido con los objetivos marcados.

PERÒ ÉS QUE ÉS LA SEVA OBLIGACIÓ!
no compleix el club?  o algú de vosaltres creu que es fitxen entrenadors per res?  el futbol és competició i qui es dedica profesionalment a competir a de sortir a guanyar, llavors la qualitat la sort i altres factors donaran el resultat

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #16 el: 30 de de 2009, 00:50:50 am »

SIEMPRE ha cumplido con los objetivos marcados.

PERÒ ÉS QUE ÉS LA SEVA OBLIGACIÓ!no compleix el club?  o algú de vosaltres creu que es fitxen entrenadors per res?  el futbol és competició i qui es dedica profesionalment a competir a de sortir a guanyar, llavors la qualitat la sort i altres factors donaran el resultat
Però això no treu que no tingui mèrit el que està fent al Sabadell. No tots els entrenadors compelixen les expectatives, i n'hi ha ben pocs que, com ell, puguin anar amb el cap ben alt, sabent que no ha enganyat a ningú i que ha estat molt criticat. En el futbol d'avui en dia, sabent com és, té molt de valor complir amb el que et proposes i a més a la perfecció.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

• Entrenador
« Respondre #17 el: 30 de de 2009, 00:58:20 am »
no sóc jo que li tregui cap mèrit, tot el contrari el felicito
però
això no vol dir que estiguem tots per la seva renovació, hi ha qui pensem diferent, no sóc cap anti-    simplement el seu sistema no m'agrada i fins que no ha canviat el sistema la cosa no ha funcionat. També et donaré la raó que ara té més homens i mes posssibilitats, si, tot hi ajuda, però em crec amb el mateix dret a opninar que els que creuen el contrari i voldrien que continués

Desconnectat VISCASABADELL

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #18 el: 30 de de 2009, 01:05:46 am »
no sóc jo que li tregui cap mèrit, tot el contrari el felicito
però
això no vol dir que estiguem tots per la seva renovació, hi ha qui pensem diferent, no sóc cap anti-    simplement el seu sistema no m'agrada i fins que no ha canviat el sistema la cosa no ha funcionat. També et donaré la raó que ara té més homens i mes posssibilitats, si, tot hi ajuda, però em crec amb el mateix dret a opninar que els que creuen el contrari i voldrien que continués
Si te fijas en el principio de mi post, he puesto lo siguiente:
Moya con sus virtudes y defectos y sin entrar en si es necesaria su renovación, ya que aún no sabemos como acabará la temporada ...

Pero es incontestable, que ha cumplido objetivos y que algún merito debe tener...
A mi en muchas ocasiones, me ha desesperado el planteamiento de algunos de sus partidos... pero el día que se marche del club, creo que se irá como un buen frofesional.
Saludos  :beer2

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #19 el: 30 de de 2009, 01:24:27 am »
Per mi el millor entrenador, tot i els seus errors que ha tingut el Sabadell les darreres temporades...aquest és el meu punt de vista...ara i abans...ja vaig manifestar que per mi hagués sigut un greu error destituir-lo...i mireu de moment els resultats...de moment...