Autor Tema: cas tv3  (Llegit 3933 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
cas tv3
« el: 24 de Setembre de 2005, 11:22:48 am »
doncs aixo...k el kas a kanviat molt avui e llegit al ds k reus, figueres i sant andreu ia an acceptat el kontrakte d tv3 per uns 45.000euros, el centre d'esports va tornar a di k no...i dilluns es veu k sa d decidir k k es fa al final si si o sino...jo krek k diran k si... :-\
pero kom bon arlekinat jo no acepto akesta vergoñosa oferta...
T-V-3 FORA DEL VALLÈS!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Vitrubio

• Visitant
Re: cas tv3
« Respondre #1 el: 24 de Setembre de 2005, 11:37:29 am »
Jo ja ho he dit moltes vegades, que si la oferta no compleix les espectactives de la directiva, "va ser que no". Per quatre rals, NO!!!!
Si la tv ens treu aficionats al camp!!! Que almenys ens compensir economicament, dintre de la categoria que es el Sabadell.
Sino, que retresmentiyin el seu estimat Barça B.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #2 el: 24 de Setembre de 2005, 11:40:38 am »
No ens surt a compte acceptar la oferta de TVC... em sembla ve que altres clubs mes modestos l'acceptin ja que per a ells 45.000€ son basntants, pero per al  :scut... NO!!!!!! si finalment s'accepta l'oferta, que sigui només per fer el resum cada dilluns i llestos, pero que per 45.000€ no fagin cap partit per la TV
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #3 el: 24 de Setembre de 2005, 11:45:53 am »
TV3 = TVFAR$A

Es una vergonya amb els milios que es gasten pel far$a no ens ajudin als clubs modestos, a mi em fa gràcia quan els cules es queixan del centralisme del Madrid però si aki fan igual amb el Far$a

VISCA CATALUNYA SENSE EL FAR$A

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 24 de Setembre de 2005, 11:47:01 am »
Jo soc dels que prefereixo acceptar qel quartos que deixar-los anar.

Total son 45.000€ + pasta per partit ofert per la tele. Penseu que si no acceptem, TV3 repartirà els quartos amb els que accepten, per tant perdrem igualtat d'ingressos ( i això està firmat!!!!).

Unió entre clubs de Segona 'B'...  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :veryangry:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #5 el: 24 de Setembre de 2005, 11:47:27 am »
Jo penso que s'ha de fer els càlculs....Crec que TV3 té un pressupost per tots els equips catalans que juguen a 2ª B i s'ha de repartir a parts iguals. Si el CES no accepta la seva part es repartirà entre els altres clubs que si ho accepten.....em sembla que ens tènen agafats pels "collons" i 45000 eur. es bastant per qualsevol club de 2ªB, sigui o no sigui modes.....
Segur que els directius faràn el més apropiat......
Visca el CES

Ànims Mora!!
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #6 el: 24 de Setembre de 2005, 11:49:36 am »
***** birrero, hem dit el mateix al mateix moment.....quina coincidència!!!  :o
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 24 de Setembre de 2005, 11:51:38 am »
***** birrero, hem dit el mateix al mateix moment.....quina coincidència!!!  :o

Doncs si, jejeje.
I el tema és que si el  :scut, grama, hospi, etc... no acceptem, els altres es reparteixen els nostres quartos SEGUR. Per això dic que ja està firmat i tot, m'ho han dit fonts fiables.

Quina ràbia  :veryangry:

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #8 el: 24 de Setembre de 2005, 11:54:20 am »
l'any pasat eren 3.000 euros per partit ofes o siga si ens fan 3 parttis serien...45.000+9.000=54.000euros i potser fins a 4 partits 57.000euros ( kuasi 10 milions d les antigues pesetes...)
nose nose...
« Darrera modificació: 24 de Setembre de 2005, 12:07:00 pm per resistencia_arlek »
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #9 el: 24 de Setembre de 2005, 12:00:14 pm »
l'any pasat eren 3.000 euros per partit ofes o siga si ens fan 3 parttis serien...45.000+12.000=57.000euros i potser fins a 4 partits 60.000euros (10 milions d les antigues pesetes...)
nose nose...

Menys dona una pedra, i millor que ens ho emportem nosaltres que altres equips :-\

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #10 el: 24 de Setembre de 2005, 12:01:18 pm »
exacta !! menys dona una pedra i abans q akests de tv3 decideixin tancar l'aixeta jo agafaria ara la millor oferta que han fet i els diners cap a la caixa tu !!
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #11 el: 24 de Setembre de 2005, 12:24:01 pm »
Jo també sóc dels que pensa, que val més acceptar l'oferta de TV3. Si son 45.000 euros per tot l'any més 3.000 euros per partit retransmès a casa, doncs ja és alguna cosa. La veritat és que algú diu que 45.000 euros pel  :scut no son massa. Jo crec que si que és pasta per qualsevol equip de 2a B. Que acceptin l'oferta
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #12 el: 24 de Setembre de 2005, 12:43:54 pm »
Jo penso iwal. Crec que hem d'acceptar l'oferta pq més val això q res ara mateix. Potser el sabadell hauria de negociar el nombre de partits que haurien de retransmitir i sobretot que no hi entri el Sabadell - Terrassa i si el Terrassa - Sabadell!  :laugh:

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #13 el: 24 de Setembre de 2005, 12:56:09 pm »
Llavors, si ens ofericin 10.000€ us conformarieu ??? no ens em de deixar manipular, em de demar lo just
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #14 el: 24 de Setembre de 2005, 12:59:28 pm »
Llavors, si ens ofericin 10.000€ us conformarieu ??? no ens em de deixar manipular, em de demar lo just

Home, ens ofereixen 4'5 vegades més. 10.000€... ja els hi foteriem alguna p****a (només deixar-los grabar des de la gespa, etc...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #15 el: 24 de Setembre de 2005, 13:00:03 pm »

Si que ens queixariem, però si ja hi ha equips que han acceptat l'oferta..... doncs el que hem de fer és acceptar també. I perque? doncs perque en teoria s'hauria d'haber fet front comú entre tots els clubs de 2a B.... O TOTS O NINGU. D'aquesta forma la posició de Tv3 és dir que hi ha certs equips que estan conformes amb la oferta i d'altres que no. I com que hi ha equips que han ecceptat desde la tele fins i tot poden dir que han presentat una bona oferta, ja que hi ha equips que han acceptat.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #16 el: 24 de Setembre de 2005, 13:01:30 pm »

si oferissin 10.000 no !! pero ara per ara ens ofereixen 45.000, son més de 7kilos dels d'abans ... jo ho trobo ja una oferta per pensars-ho ... a més, si nosaltres diem q no als altres els hi tocarà més teca i hi sortiràn guanyant.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #17 el: 24 de Setembre de 2005, 13:37:56 pm »
Jo no veig que 45.000 € sigui tan mala xifra per un equip, no ho oblidem, de 2ª B!
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #18 el: 24 de Setembre de 2005, 15:42:55 pm »
Home doncs 45.000€ mes 3000€ per partit sincerament esta be, aixo si acceptaria pero amb la condicio de que no retransmiteixin el derbi vallesa.
Aixo si 45000€ serviran per pagar a algun mediatic arlequinat...

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #19 el: 24 de Setembre de 2005, 16:38:20 pm »
l´hercules i el castello l´any passat. uns 60 milions! aki 7? ekips kom el reus vale k akaben de. pujar però els no tan modestos que¿??? a la m**** amb tv3  :-X  :veryangry: >:(
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!