Company, el primer que voldria dir-te és que com pensa molta gent en aquest fòrum, aquest no seria el millor moment com per anar airejant temes interns i frustracions personals que poden perturbar un moment com el que estem vivint, i que ens ha costat molts anys i un descens inclós, poder-lo viure.
Ara bé, vull també defensar a capa i espasa el teu dret irrefutable a denunciar el que creguis convenient, doncs jo sí considero que la teva voluntat és, segurament, lliutar perquè el Sabadell progressi, creixi com entitat i ningú en pugu considerar-se l'amo absolut o el seu hortet privat. Insisteixo en el fet de que crec que les teves paraules estan fetes des de l'estima al club, i en un moment potser, de profunda decepció que t'ha fet perdre la prespectiva del moment i la oportunitat de fer en aquests instants aquestes afirmacions.
Vagi per endavant el meu més profund respecte a unes opinions que és probable que molestin a aquells que viuen instal.lats en l'entel.lèquia de aquí mai passa res, tot és maravellós i que entrant la piloteta, tot el demés no és rellevant. A mi si em preocupen opinions com les teves, idoncs a igual que tú, aquest club és el que ens fara patir fins els nostres últims dies, per la senzilla raó de que ens l'estimem.
Que BD Promotors encara és hora que aboni un sol euro de l'esponsorització d'aquest any és una realitat irrefutable, i qui tinqui el menor dubte que es dediqui un bon dia a veure les rodes de premsa dels entrenadors a la Nova Creu Alta, al programa l'Arlequinat. Podreu observar com tots els logos que aparaixen al seu darrera són visibles, menys el d'aquesta empresa que apareix tapat amb un requadre blanc, que poc abans de deixar d'emetre`s les imatges de la roda de premsa de torn, desapareix deixant entreveure el logo citat. Que les eleccions van ser indignes i més pròpies d'una república bananera és de calaix, i jo mateix ho vaig denunciar aquí en el seu moment.
En fi, aspectes com aquest són perfectament denunciables, només faltaria. Ara bé, lo únic que discuteixo és el moment en que ho fas. D'altra banda, animo a que gent com tú i d'altres que segur coneixerás us animeu un cop finalitzi la temporada -inclós play-off- a denunciar-ho publicament, a donar la cara, doncs aquesta cantarella eterna de que no hi ha lloc al progrés, a la innovació en aquest club, que tot està lligt i ben lligat, que no deixen entrar ni gent ni idees noves es ve repetint fins a la sacietat des de fa ja molts anys. Per aquesta mateixa raó molta gent no li dóna credibilitat, i és per això que va sent hora que aquesta denúnica se li posin noms i cognoms. Crec que és la única manera de que aquesta denuncia tingui realment la trascendència que mereix.
Mentre es segueixi tirant la pedra i amagant la mà, MAI problemes com els que tu planteges tindran solució en aquesta santa entitat.
Salutacions i ànims, doncs encara que ara ho vegis tot molt negre, sortosament, la gent passa i l'entitat que tant ens estimem tots nosaltres, queda i perdurarà com a mínim 100 anys més.
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!! I LA SEVA AFICIO!