Autor Tema: Carta oberta als afeccionats.  (Llegit 15960 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re: Carta oberta als afeccionats.
« Respondre #40 el: 19 de Abril de 2009, 19:37:15 pm »
....Pasen coses molt greus a les pàgines Webs...segons m'han dit...criticant als directius, cos tènic, jugadors....Ara és el moment de fer pinya.....

« Darrera modificació: 19 de Abril de 2009, 19:46:52 pm per jo »

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #41 el: 19 de Abril de 2009, 19:38:43 pm »
Per la meva part no penso respondre mes aquest fil,fins al final de temporada :wave:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

joseph

• Visitant
« Respondre #42 el: 19 de Abril de 2009, 20:10:53 pm »
Home ,em de veure quina raó pot tindre al fer aquestes declaracions, lo que li demano es que si sap algunes maniobres extranyes dins el club i té proves, doncs si no a través del FORUM, pot escriure algún diari local i explicar-ne els motius, si no tal com comenteu no es el millor moment i menys amb aquets resultats últims que en fan pensar que no veurem el Play Off, tot i que ens estan posan-lo en safata.
Esperem a final de temporada i llavors, que surtin els traps bruts que puguin haber.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #43 el: 19 de Abril de 2009, 21:35:22 pm »
Vergonyoses declaracions de Miquel Arroyos a RS!!! si ara resultarà que la culpa és del missatger, de les bestiessas que fa la directiva ..

Senyor Arroyos & cia, fer-ho mirar home, i si en comptes d'anar amb tanta prepotència, hauríeu fet cas d'aquest fòrum, altre gall us cantaria ... ara a apechugar amb la conseqüències  :consol

Es SUPER PATETIC que des del club es foti tanta atencio al que es diu en aquest forum per algunes coses.

SRS. DIRECTIUS, bastanta feina tenen que fer com per anar perdent el temps pel fòrum... i si surt un directiu d'amagat aqui al forum criticant-los, per alguna cosa serà, no es el primer (o si) que discrepa mes o menys publicament amb la seva gestio.
Jo no crec que sigui un moment desencertat per criticar, pero si les formes... aqui de cara, si estas dins del projecte i no hi estas d'acord, en surts i en dones els motius i denuncies el que hagis de denunciar.

Pero em semblen patetiques les preocupacions que te aquesta junta i la seva forma d'actuar.

Deu ens agafi confessats si pugem a Segona A.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #44 el: 19 de Abril de 2009, 21:47:09 pm »
Crec que la Junta té suficients problemes com per buscar-ne'n més. Han estat unes declaracions totalment fora de lloc.
Si bé que el missatge de dassaev també era inadequat, crec que és una "cacicada" el que ha dit el Sr. Arroyos.

El que m'agradaria és que en comptes de fixar-se tant en comentaris contraris a la directiva o a l'equip, es fixessin en les excel·lents iniciatives que sorgeixen al fòrum i que molt pocs cops en fan cas.

En aquests moments m'alegro que sigui no oficial el fòrum. Escoltant tot això, haurien sigut capaços de xapar-lo.
« Darrera modificació: 19 de Abril de 2009, 21:51:38 pm per Mendo »
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #45 el: 19 de Abril de 2009, 21:48:51 pm »
O remamos todos en una misma dirección o el ascenso a Segunda A será imposible...

De todas formas el tema Dassaev me resulta difícil de creer. Un presunto miembro de la Directiva aparece de la nada en el foro y "raja" sin identificarse y sin dar réplica a los numerosos comentarios que lo acusan de mal intencionado y cobarde. Un día más tarde sale el Sr. Arroyos en Radio Sabadell y da más publicidad al tema, denunciando que desde algunos foros se maltrata a la Directiva. No sé, pero no me lo creo. Creo que alguien nos está tomando el pelo...

Mejor no darle mucha importancia al tema y empezar a pensar en el Osasuna B.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #46 el: 19 de Abril de 2009, 22:06:03 pm »

O remamos todos en una misma dirección o el ascenso a Segunda A será imposible...

De todas formas el tema Dassaev me resulta difícil de creer. Un presunto miembro de la Directiva aparece de la nada en el foro y "raja" sin identificarse y sin dar réplica a los numerosos comentarios que lo acusan de mal intencionado y cobarde. Un día más tarde sale el Sr. Arroyos en Radio Sabadell y da más publicidad al tema, denunciando que desde algunos foros se maltrata a la Directiva. No sé, pero no me lo creo. Creo que alguien nos está tomando el pelo...

Mejor no darle mucha importancia al tema y empezar a pensar en el Osasuna B.

tota la raó, hi han coses una mica suspitoses . Be deixem aquest tema de moment tancat i a per el play off i perque no, pujar. VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #47 el: 19 de Abril de 2009, 22:10:14 pm »
doncs jo crec q si algunes de les coses que diu son certes, ni les crec ni les deixo de creure, hauria de poder explicar-se millor. Trobo que hi ha algun tema que pot ser preocupan i ocultant la veritat no s'arriva enlloc.

També penso que els problemes que pugui tenir la Directiva no ha de afectar de cap de les maneres als jugadors i cos tecnic. Altres coses els han pogut desestabilitzar més
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #48 el: 19 de Abril de 2009, 22:12:17 pm »
Es evident...i concretant amb la gestió de la família Arroyos...i l'esmento a ell perquè és ell qui ha citat aquest fòrum...val a dir que han fet moltes coses en favor del Centre d'Esports, però s'ha de ser crític i no mirar-se únicament el melic, ja que vostès també han fet molt en contra del nostre Club(sense voler, segurament...)...perfecte varem pujar dues temporades a Primera....però aquella època no es va gestionar bé...la prova és que des d'aquella fita (temporada 1986-87)...el Sabadell porta més de 2 dècades de penuries...en la història més fosca del nostre Club...descens administratiu ...inclòs. Per tant i parlant en termes comptables tenen més en el deure que en l'haver....

Aquesta reflexió és deguda a les seves desencertades declaracions a RS en el decurs del partit Dènia Sabadell...si no hagués sigut així mai opinaria com ho faig en aquest post...i molt menys en el moment actual...A més crec que les hauria de matitzar....

Miri trobi al directiu que ha opinat i toca-li el crostó...nosaltres des del fòrum ja ho hem fet...i a més li hem dit que les seves declaracions eren del tot desencertades sobretot en el moment actual...Vostés saben qui tenen a la Junta...

Quan a desestabilitzar...n o cal que li recordi que vostès en altres èpoques també ho havien fet quan no gaudien del "poder"...L'ex-president Sr. Valldeperas ens en podria donar raó...i no penso seguir, precisament pel bé del Sabadell...però miri en aquest fòrum mai, mai s'ha criticat al Sabadell com a entitat...alguna vegada s'han donat opinions dels seus gestors a favor i en contra, encertades i desencertades, però això és un fórum d'opinió...recordi que estem en una societat democràtica...i a més aquest fórum és on ens podem expresar els socis i afeccionats del Centre d'Esports, on gaudim del nostre Club....i volem el millor per ell...

Sense ànim de polèmica...mirant amb joia cap el futur...i esperant que el més immediat sigui la Segona Divisió, mirant de reüll la Primera...perquè no !!!!!

N'estic convençut el Centre d'Esport tornarà a ser gran...siguin quins siguins els seus dirigents

Visca el Sabadell  :bandera i la propera temporada a segona A...l'afició no fallarà !!!!!!!!!!!!!! :bandera

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #49 el: 19 de Abril de 2009, 22:22:12 pm »
¿Alguien sabe quién es el Dassaev?  según su escrito, este, está o estaba dentro de la Junta del CE Sabadell FC,  luego directamente viene se registra y coloca el Tema y por aquí no se a visto más ni ha contestado a las diferentes respuestas que se han producido por el referido tema.

Para un mal pensando y después de oír los comentarios del Sr. M. Arroyos, se podría decir que este caso se ha producido para ir haciendo camino para llegado el momento echarle la culpa al forum en caso de que 1º) no nos clasifiquemos para los play off y 2º) en casa de clasificarnos que ya está casi hecho, que el siguiente paso y más importante no se consiga, es decir no se logra el ascenso. De la forma en que se expresó por RS., dando más importancia a la cosa, parece que la culpa la tenemos los miembros del Forum, cuando en realidad el que puso el Tema era la primera vez que entraba y está recién registrado. Pregunto ¿qué interés tienen los miembros de la actual Junta de echarle las culpas de lo que suceda siempre a este Forum? Porque de la misma manera que se han enterado del Tema también saben que la mayoría por no decir todos los miembros han dicho que el momento no es el adecuado para colocarlo, ¿entonces a qué viene ir contra los miembros del Forum? recordamos ya los comentarios habidos de los miembros de la Junta cuando algún fichje se escapaba y no llegaba a concretarse, rápidamente la culpa era del Forum.

Que se preocupen los dirigentes de que los jugadores se empleen con la actitud adecuada en cada partido para sumar los puntos que faltan y que en los Play off, se empleen dando todo lo que tienen como futbolista y como profesionales.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #50 el: 19 de Abril de 2009, 23:50:18 pm »
Es muy lamentable que la directiva de un club medianamente serio esté más pendiente de lo que se dice en un foro que de hacer su trabajo. Yuna cosa más, si quieren no hablamos ni para bien ni para mal del Sabadell. Nos podemos poner a hablar del Elche o del Eibar. Así reiriamos más...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat tanko

• Infantil
  • Missatges: 111
« Respondre #51 el: 20 de Abril de 2009, 00:55:46 am »
Crec que la Junta té suficients problemes com per buscar-ne'n més. Han estat unes declaracions totalment fora de lloc.
Si bé que el missatge de dassaev també era inadequat, crec que és una "cacicada" el que ha dit el Sr. Arroyos.

El que m'agradaria és que en comptes de fixar-se tant en comentaris contraris a la directiva o a l'equip, es fixessin en les excel·lents iniciatives que sorgeixen al fòrum i que molt pocs cops en fan cas.

En aquests moments m'alegro que sigui no oficial el fòrum. Escoltant tot això, haurien sigut capaços de xapar-lo.

Doncs ja que els srs. directius estan tan pendents d'aquest foro que fins i tot ho reconeixen per ràdio, a veure si fan cas a alguna de les iniciatives positives que s'hi plantegen. Jo ho provaré:
Pel partit del diumenge contra l'Osasuna B, com a mínim s'hauria de repetir la bona iniciativa de donar 2 invitacions a cada soci o fer preus populars perquè hi hagi una bona entrada.
El que passa, és que segur que quan es tracta de recollir idees, els senyors de la directiva ja no els hi interessa massa fer-se´n ressó, només els hi interessa escudar-se amb les polèmiques i que aquestes els hi puguin servir d'excusa en un moment donat. Això ho dic per les lamentables declaracions del sr. Arroyos d'aquesta tarda a RS.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #52 el: 20 de Abril de 2009, 08:56:26 am »

L'Arroyos ha set un personatge lamentable en els darrers vint anys.
Ell és una espècie estranya de salvador en perill d'extinció. Ha set tan bona persona...!

Peró ara com deia el molt honorable, AIXÒ NO TOCA!

Ara toca veure si acabem be la temporada, que ja seria bo i un just premi a tants anys de patiments al pou.
I si pugem, veure un projecte decent per aguantar almenys uns anyets fent un digne paper.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #53 el: 20 de Abril de 2009, 13:13:19 pm »
A la contraportada de l'Sport d'avui (20-4-09) surt un article de l'Emilio Pérez de Rozas posant a parir al Laporta i a la seva Junta, i el barça jo diria que va una miqueta millor que nosaltres, opineu que és adient ? o que s'hauria d'esperar també a final de temporada per dir les coses.

Jo crec que les coses que es fan malament s'han de dir sempre, tant si l'equip va bé com si no. Em sembla més oportunista e inclús massa fàcil dir les coses només quan l'equip va malament. O és que tenim por que si diem coses dolentotes de la Junta, s'ofenguin i marxin tots en ple i ens deixin penjats sense Directius havent pujat a Segona A ?  :tongue3:

:beer2
Forero Més Catxondo

Desconnectat mendruski

• Infantil
  • Missatges: 151
« Respondre #54 el: 20 de Abril de 2009, 13:26:12 pm »
tampoc no estem tan malament i akeste carte u fa x desetebilizar el club.
i ara que estem de emocio i la alegria que guanyem els partits i que mica en mica anem puixant.

tots a una i una a tots com una frase que recordava de algú.

PD: amb que se me questioni el meus missatges jo seguire escrivint... tan lluitador i constructor que soc

como alguno me a tachado o me a identifacdo: como el trol que siempre quise ser...
El nuevo Risto ha sido rejuvenecido y a la ataquerrrrr !!!

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #55 el: 20 de Abril de 2009, 15:28:17 pm »
Doncs no entenc com desde el club es pot fer servir el nom del forum per excusar-se de les possibles errades que cometen. Primer de tot no crec que es pugui considerar en Dassaev com a forero, doncs ha escrit un missatge i fugit corrents a amagar-se de nou dins la junta o no (que com diuen molts companys si no hi estàs d'acord t'en vas i expliques les teves raons i denuncies el que creguis que es fa malament). Per tant el forum només ha estat la via de comunicació per on ha sortit aquesta informació, que jo crec que no és la més adient per intentar ajudar al club com diu aquesta persona que vol fer.

És que encara no entenc en que ajuda aquesta intervenció que ha fet.

El que he trobat graciós i més útil de tot aquest post ha estat el company tanko que com bé diu si ens controlen tant desde la directiva, els ha deixat anar algunes iniciatives "constructives" perquè les tinguin en consideració, o és que en aquest cas es farà com si aquestes iniciatives fossin invisibles i no les poden llegir?  AAAhhhh que només interessa comentar una part de les coses que es posen al forum..... Ja ens comencem a coneixer.  ( Ai que no hagi sigut algú de la directiva que expressament ha obert aquest post per culpar la desestabilització del forum del fet de no aconseguir l'objectiu de pujar.. ::))
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #56 el: 20 de Abril de 2009, 15:45:26 pm »

Seria el FC Barcelona un gran club si féssin cas dels missatges del fòrum amb aquest grau?

Realment, crec que aquest ha de ser un fòrum ha tenir en compte per part del club, peró sense passar-se.

Per cert, aquesta persona que ha escrit i ja no ha aparescut -que sàpiga-, com és que ens la creiem tant? Es que qualsevol pot inventar-se qualsevol cosa i nosaltres fer-ne un cas excessiu.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #57 el: 20 de Abril de 2009, 15:48:07 pm »
A la contraportada de l'Sport d'avui (20-4-09) surt un article de l'Emilio Pérez de Rozas posant a parir al Laporta i a la seva Junta, i el barça jo diria que va una miqueta millor que nosaltres, opineu que és adient ? o que s'hauria d'esperar també a final de temporada per dir les coses.

Jo crec que les coses que es fan malament s'han de dir sempre, tant si l'equip va bé com si no. Em sembla més oportunista e inclús massa fàcil dir les coses només quan l'equip va malament. O és que tenim por que si diem coses dolentotes de la Junta, s'ofenguin i marxin tots en ple i ens deixin penjats sense Directius havent pujat a Segona A ?  :tongue3:

:beer2

Exacte, ho vinc dient per activa i per passiva, les coses cal dir-en el seu moment !!!!! A ells ja els va bé que vagi passant el temps, i acabi la temporada pujant a segona .... després ja podeu anar dient coses que haver qui és el guapo que els treu de la butaca.

Si Kitanosky, cuando el rio suena.......

Desconnectat mendruski

• Infantil
  • Missatges: 151
« Respondre #58 el: 20 de Abril de 2009, 17:50:48 pm »
kitanosky eres lo mas grande pero de otra galaxia bienvenido a la tierra
como alguno me a tachado o me a identifacdo: como el trol que siempre quise ser...
El nuevo Risto ha sido rejuvenecido y a la ataquerrrrr !!!

Desconnectat barrankusfogonerus

• Infantil
  • Missatges: 206
« Respondre #59 el: 20 de Abril de 2009, 22:58:26 pm »
sr dasaev ahora no toca no intenteis desestabilizar :****