Autor Tema: Sabadell - Osasuna B  (Llegit 17596 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PATFACIL

• Jugador Prof.
  • Missatges: 829
  • Gènere: Masculí
Re: Sabadell - Osasuna B
« Respondre #200 el: 26 de Abril de 2009, 21:59:18 pm »
Seguro que ningún Arlequinado cambiaría nuestra situación actual por la de ninguno de los equipos perseguidores.
    Yo seguro que no.
siempre alineao,
porque tenemos un compromiso con los demás
nunca alienao,
porque tenemos un compromiso con nosotros mismos

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #201 el: 26 de Abril de 2009, 21:59:46 pm »
primera parte mas o menos buena pero la segunda para olvidar, y lo de la entrada yo creia que iba a ir mas gente pero teneis razon la gente empieza a estar un poco cansada, a ver si la directiva se lo curra y hace autocares gratis al mini o si no gratis que los ponga baratos, pero me temo que no aran nada de nada en ese tema tampoco, y cualquier equipo que se jugara los que nos estamos jugando nosotros pondria autocares gratis a ver si leen el mensaje y se lo curran, si no quereis poner gratis para todo el mundo hacer gratis a los socios hemos de llenar un fondo del mini o medio lateral  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #202 el: 26 de Abril de 2009, 22:00:16 pm »
No me gusta lo que estamos haciendo las ultimas jornadas , solo confio en que ontinyent , sant andreu o barça b no ganen sus dos partidos porque al sabadell no lo veo puntuando, ni en el mini ni contra el alcoyano que se estara jugando ser lider , con lo que eso supone.

Tambien comentar que hoy habia un espia tomando nota sobre el sabadell, y grabando camara en mano los corners y faltas tanto a favor como en contra, supongo que en los otros grupos ya nos dan como 3º, y vienen a espiar nuestra estrategia, NI QUE FUERAMOS EL CHELSEA! :unsure:

No me extrañaría que fuera el propio Barça Ath. No me imagino a ningún otro equipo del play-off enviando ya a sus espías... De todas formas si sus conclusiones dependen del partido de hoy, estamos de enhorabuena, porque les hemos dado pocas pistas y les pillaremos relajados.  ;D ;D

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #203 el: 26 de Abril de 2009, 22:02:50 pm »
Avui lamentablement ens hem complicat la classificació per les eliminatories...Us heu plantejat si no puntuem en el Mini, cosa que podria molt ben passar, com quedaria la classificació...?. Ens ho hauríem de jugar tot a una carta contra l'Alcoià equip que a més pot venir a la NCA amb opcions d'aconseguir el lideratge...

A més el últims números són 3 punts de 12 possibles...i des del dia de At.Balears el joc de l'equip, la xispa, l'estat de forma...poc tenen a veure amb aquell Sabadell del dia del LLeida, Sant Andreu...etc. Fins avui ho veia molt clar...ara una vegada disputat el partit d'avui..i amb els resultats dels rivals...m'ha entrat el "canguelu"....

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #204 el: 26 de Abril de 2009, 22:03:27 pm »
Seguro que ningún Arlequinado cambiaría nuestra situación actual por la de ninguno de los equipos perseguidores.
    Yo seguro que no.

Segurament si al començar la temporada ens avesin dit de que estaria'm com estem no ens ho avesi'm cregut,pro quan tens un caramel a la boca si te'l foten t'emprenyes :****
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #205 el: 26 de Abril de 2009, 22:09:31 pm »
Una decepción! Pero yo creo que todo ha sido demasiado frio esta tarde, empezando por nosotros como evidentemente los jugadores que parecia que no se jugaran nada. Ibamos ganando a mitad de la segunda parte y yo pensaba ¿esto que es? los jugadores iban como relajados, nosotros nos dedicamos a aplaudir el primer gol del Sevilla (al menos por la zona donde yo estaba) y nos estabamos jugando quedar terceros matemáticamente! con un rival propicio y que tampoco estaba apretando demasiado como para complicarnos la vida. No se, yo creo desde el inicio que no tenemos un equipo para subir de categoria, pero tal como se nos ha puesto la cosa, no podemos tirarlo ahora todo por la borda.
El domingo que viene tenemos todos mucho miedo, pero es que el Barça lleva 5 partidos sin ganar ¿es que nosotros somos peores que estos 5 equipos? vamos a dejarnos todos el resto en el mini, afición y sobretodo jugadores, que no podemos desaprovechar esta situación histórica (este seria nuestro segundo play off en tantos años que llevamos deambulando por segunda B). Muchos animos para esta semana, por suerte iremos al completo y a por los 3 puntos al mini.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #206 el: 26 de Abril de 2009, 22:26:57 pm »
Avui, hem jugat 14 minuts a futbol i la resta del partit ens hem dedicat a passar l'estona pasturant sobre la gespa, senyors. A part de Pradas, Joel, Juvenal, Iglesias, De la Plata, De Navas, Àxel i Jaume, hi havia algú més sobre el camp?

I el pitjor, ha sigut jugar els últims vint minuts amb un jugador menys sobre el camp. Ha sigut un dels partits més absurds que he presenciat a la NCA, i semblava que amb l'1-0 ja ho haviem fet tot.

P.D.: I en el tema afició... si ens considerem la millor afició del grup, ja ens ho podem mirar bé, que a part els Hooligans, el gol nord a la primera part i quan l'àrbitre ha perdonat la primera groga al set osasunaren, d'animació, res de res.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat HOOLIGAN BASCU

• Aleví
  • Missatges: 40
aficio
« Respondre #207 el: 26 de Abril de 2009, 22:40:55 pm »
nomes una cosa (naltros ens considerem la millor aficio?)la veritat com diu el birrero ens ho hauriem de fer mirar yo no se el ke es cou per general pero desde el gol no se sent res els pocs cops ke he vist futbol en la meva vida ah general normalment les pokes vegades ke he anat amb la dona la veritat es ke semblaba ke a la gent del sabadell li fes vergonya animar al ekip no se, es per plantejarso en fi cadascu ke tregui les seves conclusions pero depres no es pot anar dient por ahi ke som la millor aficio y un altre cosa de veritat el futbol es viu millor assegut en una cadira?le persones grans o entenc pero els demes? una salutacio a tothom forza sabadell forza hooligans valles.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #208 el: 26 de Abril de 2009, 22:47:13 pm »
tot i que avui han jugat millor q contra el ath balears (podeu imaginar el que varem viure allà) de p**a pena, no han estat capaços de jugar com a profesionals ni que fora en memoria del Miguel i donar-li l'homenatge q ell i la seva famila es mereixien.
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #209 el: 26 de Abril de 2009, 22:48:20 pm »
A general, hi ha molts que quan li dius al línier que s'apunti al Proyecto Hombre, et mira amb la mateixa cara que si mentes a la seva mare.

També hi ha molt menjapipes que està calladet tot el partit i gent que no sé si vé a veure al seu equip, o a prendre el sol i escoltar per la ràdio el seu equip.

És trist, però la nostre afició només s'anima quan apareix en camps contraris.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #210 el: 26 de Abril de 2009, 22:52:49 pm »
Avui, hem jugat 14 minuts a futbol i la resta del partit ens hem dedicat a passar l'estona pasturant sobre la gespa, senyors. A part de Pradas, Joel, Juvenal, Iglesias, De la Plata, De Navas, Àxel i Jaume, hi havia algú més sobre el camp?

I el pitjor, ha sigut jugar els últims vint minuts amb un jugador menys sobre el camp. Ha sigut un dels partits més absurds que he presenciat a la NCA, i semblava que amb l'1-0 ja ho haviem fet tot.

P.D.: I en el tema afició... si ens considerem la millor afició del grup, ja ens ho podem mirar bé, que a part els Hooligans, el gol nord a la primera part i quan l'àrbitre ha perdonat la primera groga al set osasunaren, d'animació, res de res.

La veritat és que s'està creant un clima per a arrivar a Play Off molt poc beneficiós.

No m'agradava arrivar a Play Off amb els aires pels núvols, dsp d'una increible ratxa de resultats i amb la sort a favor en tots els partits, pero es que el clima que hi ha actualment encara m'agrada menys.
Tal com he dit abans, tan parlar de si aquell partit era una final, d sí l'altre era una final, de sí l'altre teníem q omplir la NCA.. al final vam omplir la NCA contra el Sta Eulalia sí, pero que desde llavors i especialment desde que vam guanyar al St Andreu i ja ens vam veure ficats a Play Off que caram a passat?

Apareix una destitució fora de lloc i en un moment delicadíssim de la temporada, de cop i volta ens plantem a camp de l'At. Balears fent un partit lamentable i inicíem una ratxa de partits altre cop més recordant la primera volta que no pas la segona, s'acaba totalment l'interés per part de la Directiva a la hora de voler omplir el camp, no es fa res, i en dies com avui que SI QUE PODEM DIR QUE ERA UNA FINAL, no apareix cap iniciativa engrescadora per tal de q els q van disfrutar en el partit contra el Sta Eulalia i van repetir el del St Andreu o el del Villarreal, agafin i vinguin aquesta setmana, nosaltres mateixos (jo m'incloc) ens hem passat la setmana més parlant d'assumptes extraesportius, que sí president que si comentaris de l'Arroyos que si no se que.. que no pas parlant del q realment era important que era sumar els 3 punts en el dia d'avui, el camp tal com dieu avui, tots més pendents del que feien els de 1ª divisió que no pas pendents de "la nostra lliga".
Només falten comentaris per aquí calculant i mirant quins desplaçaments ens podria tocar fer a Play Off.... PRIMER ENS HAUREM DE CLASSIFICAR MATEMÀTICAMENT dic jo no??
Molts han estat tota la setmana donant per fet que avui es sumarien els 3 punts, q si Osasuna era una banda , q si no se que (jo ja vaig advertir que aquest partit i especialment un tipus de rival d'aquest estil em feien moltíssima por).

En fi... són un cúmul de coses. O ens replantegem tots plegats una mica la situació, primer de tot que els jugadors es tornin a possar el mono de treball q em sembla q desdel dia del St Andreu que ja no han sapigut ni on és, segon que es desperti l'interés en quan a omplir el camp, senyors que no serveix de res engrescar a l'afició a la jornada 30 si llavors no hi ha una continuitat i la única cosa q es fa és amenaçar de que si s'entra a Play Off les entrades costaran 20 €, i llavors en quan a nosaltres, suposo que si veiem una ilussió dels jugadors, i aquests 2 partits veiem un espectacle digne d'equip de Play Off en el terreny de joc, llavors de ben segur que sí que les coses ens sortiran bé, pel contrari o bé ens quedarem a les portes i tots amb cara de babaus o bé entrarem a Play Off, serem 4000 persones al camp i el primer equip fortet que vingui ens fotarà tots els plans enlaire i una temporada més tirada per la borda!!!!

MIREM D'ANAR TOTS CAP A LA MATEIXA DIRECCIO!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #211 el: 26 de Abril de 2009, 23:03:36 pm »

La veritat és que s'està creant un clima per a arrivar a Play Off molt poc beneficiós.

No m'agradava arrivar a Play Off amb els aires pels núvols, dsp d'una increible ratxa de resultats i amb la sort a favor en tots els partits, pero es que el clima que hi ha actualment encara m'agrada menys.
Tal com he dit abans, tan parlar de si aquell partit era una final, d sí l'altre era una final, de sí l'altre teníem q omplir la NCA.. al final vam omplir la NCA contra el Sta Eulalia sí, pero que desde llavors i especialment desde que vam guanyar al St Andreu i ja ens vam veure ficats a Play Off que caram a passat?

Apareix una destitució fora de lloc i en un moment delicadíssim de la temporada, de cop i volta ens plantem a camp de l'At. Balears fent un partit lamentable i inicíem una ratxa de partits altre cop més recordant la primera volta que no pas la segona, s'acaba totalment l'interés per part de la Directiva a la hora de voler omplir el camp, no es fa res, i en dies com avui que SI QUE PODEM DIR QUE ERA UNA FINAL, no apareix cap iniciativa engrescadora per tal de q els q van disfrutar en el partit contra el Sta Eulalia i van repetir el del St Andreu o el del Villarreal, agafin i vinguin aquesta setmana, nosaltres mateixos (jo m'incloc) ens hem passat la setmana més parlant d'assumptes extraesportius, que sí president que si comentaris de l'Arroyos que si no se que.. que no pas parlant del q realment era important que era sumar els 3 punts en el dia d'avui, el camp tal com dieu avui, tots més pendents del que feien els de 1ª divisió que no pas pendents de "la nostra lliga".
Només falten comentaris per aquí calculant i mirant quins desplaçaments ens podria tocar fer a Play Off.... PRIMER ENS HAUREM DE CLASSIFICAR MATEMÀTICAMENT dic jo no??
Molts han estat tota la setmana donant per fet que avui es sumarien els 3 punts, q si Osasuna era una banda , q si no se que (jo ja vaig advertir que aquest partit i especialment un tipus de rival d'aquest estil em feien moltíssima por).

En fi... són un cúmul de coses. O ens replantegem tots plegats una mica la situació, primer de tot que els jugadors es tornin a possar el mono de treball q em sembla q desdel dia del St Andreu que ja no han sapigut ni on és, segon que es desperti l'interés en quan a omplir el camp, senyors que no serveix de res engrescar a l'afició a la jornada 30 si llavors no hi ha una continuitat i la única cosa q es fa és amenaçar de que si s'entra a Play Off les entrades costaran 20 €, i llavors en quan a nosaltres, suposo que si veiem una ilussió dels jugadors, i aquests 2 partits veiem un espectacle digne d'equip de Play Off en el terreny de joc, llavors de ben segur que sí que les coses ens sortiran bé, pel contrari o bé ens quedarem a les portes i tots amb cara de babaus o bé entrarem a Play Off, serem 4000 persones al camp i el primer equip fortet que vingui ens fotarà tots els plans enlaire i una temporada més tirada per la borda!!!!

Comparteixo totalment aquest punt de vista, com ja he comentat durant la setmana   :rant: :paret

MIREM D'ANAR TOTS CAP A LA MATEIXA DIRECCIO!!!
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #212 el: 26 de Abril de 2009, 23:08:14 pm »
Partit lamentable en general. No sabem matar els partits i aixo ens pasara factura als play offs. Si amb 1-0 anem caminant pel camps com molts jugadors no arrivarem gaire lluny. A buscar el triomf al mini,

visca el sabadell :thumbsup:
Visca el Sabadell!!

Desconnectat amo al sabadell

• Infantil
  • Missatges: 272
« Respondre #213 el: 26 de Abril de 2009, 23:26:59 pm »
tengo miedo de ir al mini lo sabeis visca el sabadell me voy a dormir estoy muy enfadado por 8 minutos no estamos en playoff creo que han salido tristes por lo de miguel quereda

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #214 el: 27 de Abril de 2009, 00:00:02 am »
Fa 4 hores que s’ha acabat el partit i porto un cabreig monumental, que no tinc clar quan l’acabaré de digerir. Suposo que la mala folla em ve perquè als nostres estimats jugadors han volgut escenificar-nos el ridicul monumental de Palma devant del nostres nassos, si aquell partit no haguessim sigut patetics haguessim aconseguit 60 punts, els mateixo que portem avui, quina refotuda forma de complicar-se la vida i perdre el temps!!!
Tots sabem que els abrils del Moya són un desastre tant com que és un entrenador de segones voltes, bé tocarà tirar d’èpica al Mini quan el més fácil era anar al les Corts a tocar-nos els ows.
I els senyors jugadors haurien de tenir molt clar que han fet una maginifica segona volta, però com no s’entri al play-off, serà titllada del fracaç més absolut.

:angry2:
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #215 el: 27 de Abril de 2009, 00:03:57 am »
Donç tens tota la raó,jó també esperava anar al mini a tocar-me els webs,i ara haurem d´anar a mort en les dues finalíssimes que tenim fins que acabi la fase regular de lliga. :rant: :rant: :rant: :rant:
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #216 el: 27 de Abril de 2009, 06:16:25 am »
 :bandera :bandera :bandera
Doncs em d'anar al mini a tocar els Webs, i si encara queda una mica d'orgull jugar com es feia quasi tota la segona volta,el que pugui anar al mini que hi vagi,ah!!!i aquest cop la directiva s'hi aura de implicar amb assumpte de desplaçaments i altres no es el mateix anar amb cotxes a transport particular que anar cinquanta autocars/
 :happy2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #217 el: 27 de Abril de 2009, 08:17:47 am »

Home, sí es cert que em abaixat la guàrdia, peró dir que no es fa res...

Ara mateix som en el tram final d'una lliga molt igualada, en la que any rere any passa el mateix: qualsevol equip guanya a qualsevol.
Apareixen els nervis, sinó mireu quins finals de lliga estan fent barça b, lleida, badalona, st andreu, que sembla que no volguin entrar als play-off's. Si us ho mireu be, el Sabadell ha sumat 3 de 12, peró es que amb aquesta pobre puntuació casi no ens han retallat punts. Així que és cosa del tram final, dels nervis, etc...

Recordeu l'empat al darrer minut en un partit èpic amb un Villarreal B que hauria d'ascendir per l'equip que té, que és molt més bo que el nostre. Un partit que si passes de tot els grocs et foten una repassada de nassos.

Sí es cert que al camp del Balears has de sortir a sentenciar, tot i que portavem una ratxa impressionant. Denia sabíem tots que era una encerrona i seria difícil igual que habíem de saber que avui l'Osasuna B no s'hi jugava res.

MOYA ha de retornar a la mentalitat guanyadora i oblidar la conservadora, que tants pocs resultats ens aporta. Peró amb tot, la sort que tenim arribant casi amb els deures fets a la jornada 36. De fet, un empat la setmana que ve ens classifica. Ara, una derrota ens obliga a guanyar un perillós partit amb el Alcoià, equip que espero que perdi punts respecte el Villarreal B.

Peró amb tot, espero que la propera jornada ho certifiquem.

També comentar que la directiva va a fer calers. Té clar que potser venent 1000 entrades a 15€ (15000€) es fan més diners que venent 3000 entrades a 5€, cosa que cada dia s'ho hauríen de mirar més.

Sembla que volen que no ens classifiquem, o que vegin que si sona la flauta i ascendim a 2aA no sàpiguen d'on treure diners. Entrades a 15€ amb la crisis que hi ha és de sonats, o de no voler que hi hagi ambient a la NCA. Peró anunciar que als play-off's les volen posar a 20€ és de sonats.

I es que als play-off's, entrades a 20€ només si arribem a la final. En les altres dues eliminatòries a 10€ i a omplir el camp.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #218 el: 27 de Abril de 2009, 08:34:47 am »

mira Kita aquest discurs, per massa repetit ja s'ha desgastat. A la directiva l'importa bastant poc tot, el que segur que no vol és pujar a segona i assumir tot el que li vindria a sobra, vol dir que ganes d'omplir el camp cap ni una. De fet ahir quan vaig entrar em vaig quedar palplantat davant la bandereta de corner i em mirava l'estadi, i........  quina tristesa més amarga, s'hi guanyavem teniem assegurat el playoff i l'estadi era buit, llavors vaig dir-me, aquí només ha guanyat un i està sota teulada. És trist però no som del Sabadell per patir i els que s'han instalat a la direcció només hi son per frustrar-nos.
Ah i pel que fa al resultat, a Mallorca com a mínim el rival i va posar allò que cal quan no n'hi ha prou amb la qualitat, però és que els babies d'Ossassuna sense fer absolutament res ens van birlar la cartera. si algú vol creure que puntuarem contra petitBarça i Alcoià i té tot el dret però jo només veig el passi a playoff esperant l'entrebancada d'Ontinyent i santAndreu

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #219 el: 27 de Abril de 2009, 08:47:27 am »
A la segona part hem fet pena, es veia a venir que ens la fotarien.
En atac hem estat nuls, sols dos chuts de Juvenal (un de falta)
Per mi s'ha trovat a faltar i molt al Roberto Morales i encara no entenc per que sempre tenim que esperar a treure al Carralero al minut 40 si ha corregut mes ell en cinc minuts que el Axel en tota la segona part.

En cuand a la aficio crec que teniu raor que tenim que animar mes, no se per que pero quan anem a fora no parem de animar i a casa ens quedem tots callats. Jo em fico per on hi ha la penya 4 gats i la gent esta va mes pendent de la radio que del partit.
I al final lo de sempre els cuatre sonats exsaltats que es foten a dirli de tot al arbit com si ell fos el culpable de tot
VISCA EL SABADELL