Autor Tema: PERQUE TANT PESIMISME?  (Llegit 2944 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat markis

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 28
Re: PERQUE TANT PESIMISME?
« Respondre #20 el: 28 de Abril de 2009, 20:43:33 pm »
la veritat es que hem baixat bastant el nostre rendiment en els ultims partits,potser amb l'excepcio del dia del vilarreal.la primera part davant osasuna no va estar malament tot i que osasuna es va apropar molt a la nostra porteria,pero a la segona ens vam enfonsar fisicament.penso que si s'hagues fet els canvis amb mes sentit probablement ja estariem al playoff,crec que el senyor moya es va equivocar.estem a un tram de la temporada on una mala gestio dels canvis et pot acabar matant,SR.MOYA REFLEXIONI.de totes maneres recuperem la defensa titular diumenge i al roberto espero que millorem.per tant no siguem tan dramatics i nem a morir pero amb cap aquests dos ultims partits,recordeu el partidas davant el st.andreu.VISCA EL SABADELL!!!!!!

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 29 de Abril de 2009, 00:23:43 am »
Ens oblidem de que potem 5 punts sobre el cinque i que queden 6 punts per disputar?

Ens oblidem de que nomes que sant andreu, ontinyent o barça perdin un partit, nomes que UN D' ELLS PERDI UN SOL PARTIT dels dos que queden ja estarem classificats matematicament per el play off?

De veritat penseu que els 3 equips ho guanyaran tot?

Porfavor menos pesimisme que el play off el jugarem SI o SI, sense c ap mena de dubte.

Estic d'acord que no em de ser pessimistes, és més, em de pensar en guanyar els 2 partits que queden.
Ara bé, això que dieu de que un dels 3 equips que ens segueixen perdran algun partit no ho vec gens clar...

- AT- Balears- St Andreu 2 (per molts maletins que hi puguin haver, estem parlant del penúltim classiificat q ja està matemàticament a 3ª)
- St Andreu- Villarreal B 1 ( el Villarreal B és el líder sí, pero un líder que provablement aquesta setmana s'asseguri la 1ª posició i vagi a camp del St Andreu plegats de suplents i ja més pensant en el Play Off que altre cosa, a més els andreuencs aquí si que faran valdre el factor camp, ompliran el Narcís Sala i s'emportaran els 3 pts sí o sí)

- Barça B- Sabadell ( als blaugranes els hi va la vida en aquest partit, jo no sé que passarà pero està clar q el més provable seria un 1X que no pas un 2)
- Benidorm- Barça B X (aquí sí que em costa creure q el Barça B guanyarà. El Benidorm provablement s'estigui jugant encara la permanencia i dubto que es deixi escapar els 3 punts)

- Eivissa- Ontinyent 2  ( Més clar que l'aigua)
- Ontinyent- Badalona 1 ( pot ser un partit a vida o mort segons si el Badalona encara té alguna opció d'entrar a Play Off. De totes maneres el més provable és q els 3 pts es quedin a casa

TOTAL QUE UNA CLASSIFICACIÓ AIXÍ NO SERIA CAP DISVARAT PER MOLT QUE ENS DOLGUI....

3- ST ANDREU 62 PTS
4- ONTINYENT 61 PTS
--------------------------------
5- SABADELL 60-61 PTS
6- BARÇA B 56-58 PTS

Si tens raó i el Villarreal b aquesta setmana asegura la primera posició, l'ultim partit a casa contra el Alcoyano no es jugaran res tampoc. Si el Sant Andreu pot guanyar al Villarreal perque aquests ja no es jugaran res, perque no podem fer el mateix amb L'Alcoyano?
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat markis

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 28
« Respondre #22 el: 29 de Abril de 2009, 00:33:42 am »
per cert,no se que penseu vosaltres pero ara que recuperem als centrals veig decisiu situar a mejias al migcentre amb juvenal,crec que estan els dos tenim mes consistencia.el sergio iglesias per mi no esta per ser titular en aquest equip

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #23 el: 29 de Abril de 2009, 11:59:43 am »
La classificació per als playoffs està fet. Si fins i tot sense voler ens classificariem amb jugadors suplents perquè els que han de patir són els altres.
El que a mí em preocupa és arribar als playoff amb bona forma i nivell optims i això ara mateix no és així. Esperem que al mini jugant contra un equip ofensiu i a un camp en bones condicions poguem recuperar la moral de l'equip i jugar com abans.

TOTS AL MINI!!!!

Al loro,  que no estamos tan mal, ehh !!!
Honor al Sabadell

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #24 el: 29 de Abril de 2009, 12:01:14 pm »
Hay tanto pesimismo porque los últimos partidos no invitan al optimismo... Y ya está.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #25 el: 29 de Abril de 2009, 13:20:20 pm »

Jo crec que hi ha tant pessimisme perquè ningú s'ho creu, ningú veu que la Junta estigui involucrada 100 % amb aquest possible play-off i possible ascens.

Si l'aficionat "de a pie" veu que des de la Junta no s'està fent cap moviment per engrescar la gent, ni es posen autocars, ni preus atractius, la gent creu que en el fons el que passa és que no interessa que el Sabadell pugi a 2ª A i que tot és una enganyifa.

No es respira ambient de play-off, no hi ha la il·lusió que hi hauria d'haver després d'esperar 15 anys aquests moments, no es veuen als jugadors amb ganes (recordem que contra Osasuna B podrien haver-li fotut més collons, encara que fos només per oferir-li la victòria al Miquel Quereda), en definitiva no hi ha l'ambient adequat que hi hauria d'haver en aquests moments.

I és una veritable pena que estiguem així.

Si no volen que pugem, que ens ho diguin clarament, que com deia el Nuñes "al soci no se'l pot enganyar" i menys indefinidament, ni a la resta d'aficionats tampoc.

:beer2
Forero Més Catxondo

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #26 el: 29 de Abril de 2009, 13:54:51 pm »

Jo crec que hi ha tant pessimisme perquè ningú s'ho creu, ningú veu que la Junta estigui involucrada 100 % amb aquest possible play-off i possible ascens.

Si l'aficionat "de a pie" veu que des de la Junta no s'està fent cap moviment per engrescar la gent, ni es posen autocars, ni preus atractius, la gent creu que en el fons el que passa és que no interessa que el Sabadell pugi a 2ª A i que tot és una enganyifa.

No es respira ambient de play-off, no hi ha la il·lusió que hi hauria d'haver després d'esperar 15 anys aquests moments, no es veuen als jugadors amb ganes (recordem que contra Osasuna B podrien haver-li fotut més collons, encara que fos només per oferir-li la victòria al Miquel Quereda), en definitiva no hi ha l'ambient adequat que hi hauria d'haver en aquests moments.

Si no volen que pugem, que ens ho diguin clarament, que com deia el Nuñes "al soci no se'l pot enganyar" i menys indefinidament, ni a la resta d'aficionats tampoc.

Estem treient les coses de context... és més, jo et diria que no sé si és la directiva o és la gent que no respon. Siguem una mica realistes, autocrítics i humils !!  NO SOM LA MILLOR AFICIÓ !!  Només podem dir que som la millor de Catalunya i potser després de la de l'Espanyol.
Honor al Sabadell

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #27 el: 29 de Abril de 2009, 18:55:40 pm »
ja fa dies que passo de dir res i és justament perquè penso que és així tal com diu el Guti

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #28 el: 29 de Abril de 2009, 19:17:37 pm »

Pues yo creo que en el fondo todo es un tema económico.
Si el CE SABADELL pasa hoy en día por ser un club solvente donde los jugadores cobran al día quizás sea por que la Junta no estira el brazo más que la manga.
Por eso nos harán pagar la 1ª jornada de las eliminatorias de ascenso, para poder pagar la prima que se les ha prometido a los jugadores.
Quizás también por eso  no se ponen entradas a precios más populares, porque de esta manera se aseguran una recaudación y no se la juegan.
Y quizás también por eso no se ponen autocares para los aficionados, porque valen pasta y están al límite.
Llamarme ingenuo pero yo diría que los tiros van por ahí.

Salud y nosotros a lo nuestro que es animar hasta reventar este domingo en el Mini y prepararnos para sufrir y disfrutar de las eliminatorias de ascenso

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #29 el: 29 de Abril de 2009, 20:23:43 pm »
ja fa dies que passo de dir res i és justament perquè penso que és així tal com diu el Guti

Jo també fa dies que ho vec així... pero bueno, encara q sigui "com aquell qui no vol" m'agradaria que juguéssim Play Off i pugésssim...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #30 el: 30 de Abril de 2009, 19:14:05 pm »
Bé ahir, vaig llegir quelcom que m'ha animat:

Possibilitats del CE Sabadell:

90,81% 3a posició
8,14% 4a posició
1,05% no classificat

Gràcies Fanàtic_STA.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #31 el: 30 de Abril de 2009, 23:59:09 pm »
Què millor que aconseguir el play-off deixant fora al Barça B!!

Vinga gent!!
animeu-vos d'una punyeteeeera vegada!
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #32 el: 01 de Maig de 2009, 17:56:18 pm »
hola amigos ya e vuelto de unos dias en disney paris que pasada, veo NERVIOS  pues tranquilos que con un punto estara echo y disfrutarempos  del pley off y lo mismo hay suerte en losd sorteos y subimos seria la leche que no baje la moral ya e visto que es ales doce pues hay estaremos para animar  y ganar :beer2 :visca :visca

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #33 el: 03 de Maig de 2009, 14:11:46 pm »

La resposta d´aquesta post la tens avui :sad2: :sad2:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #34 el: 03 de Maig de 2009, 17:09:57 pm »
Encara ens preguntem perquè hi ha pessimisme? :rant:

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #35 el: 03 de Maig de 2009, 17:17:02 pm »
Encara ens preguntem perquè hi ha pessimisme? :rant:

O potser és realisme...

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #36 el: 03 de Maig de 2009, 20:37:54 pm »
Després de la segona part ofesa a casa contra l'Osasuna B que no s'hi jugava res, no podent aguantar un 1-0 a falta de cinc minuts pel final, i després del partit d'aquest matí al Mini Estadi 2-1 jugant molta estona amb 2 homes més, i no poder ni aguantar l'empat, no és per estar gaire esperançat. A més, l'Alcoià, el proper rival en partit superclau la setmana vinent a la Nova Creu Alta, ha guanyat avui 4-1 a l'Orihuela, o sigui, està en forma apart de que s'hi jugarà el liderat amb el Vila-real B... Hi han possibilitats per al Sabadell i tan de bo ho aconsegueixi, però em temo que un empat no serà suficient, perque Sant Andreu i Barça B també han fallat bastant últimament i no crec que no tornin a fallar l'última jornada siguent una jornada tan clau.

Salutacions d'un arlequinat realista.

Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #37 el: 03 de Maig de 2009, 21:07:08 pm »
Després de la segona part ofesa a casa contra l'Osasuna B que no s'hi jugava res, no podent aguantar un 1-0 a falta de cinc minuts pel final, i després del partit d'aquest matí al Mini Estadi 2-1 jugant molta estona amb 2 homes més, i no poder ni aguantar l'empat, no és per estar gaire esperançat. A més, l'Alcoià, el proper rival en partit superclau la setmana vinent a la Nova Creu Alta, ha guanyat avui 4-1 a l'Orihuela, o sigui, està en forma apart de que s'hi jugarà el liderat amb el Vila-real B... Hi han possibilitats per al Sabadell i tan de bo ho aconsegueixi, però em temo que un empat no serà suficient, perque Sant Andreu i Barça B també han fallat bastant últimament i no crec que no tornin a fallar l'última jornada siguent una jornada tan clau.

Salutacions d'un arlequinat realista.

Amb un empat matemàticament és suficient !!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #38 el: 03 de Maig de 2009, 21:12:07 pm »
Aún perdiendo es suficiente, la UE Sant Andreu no ganará su partido contra el Villarreal B y el Barça Atletic no ganará en Benidorm, pero si éste ganara por casualidad, estaríamos empatados a puntos y entre los tres las estadisticas nos son favorables, pero seguro que sacaremos al menos un punto el próximo domingo.

:anims   :trebol    :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia