Mutio, a mi m'encanten els teus analisis, jo no et posaria allà assentadet a la grada i fent "El Saballut", treute algun carnet i dediqueti
D'altra banda, jo no he escrit res del partit perquè entre tots ja heu anat posant els sentiments de vergonya i humiliació que vem patir, tan amb gent que haviem convidat perquè vingues al partit com qui ens va veure per la tele...
De cara diumenge, jo crec que no ens hem de centrar en demanar a la fent que animi, animar més? com es fa? Sempre diuen els jugadors que aquesta afició a la grada és el que els fa moure, quantes setmanes fa que no ens ho demostren??? si realment fossin detallistes, no haurien aconseguit tres putus punts contra qualsevol pelacanyes perquè per exemple Miguel Angel hagues pogut jugar un partit??No penseu que el tema Llamas té molt a veure???
Dacord, juguem diumenge, nosaltres omplim el camp, cridem, donem color (res diferent a totes les setmanes) però no depen de nosaltres, depenem d'ells, i ells ens han demostrat que no ho faran per nosaltres, sinó per alguns dels seus interessos que no coneixem...
Per altra banda penso, que per molt emprenyats que puguin els jugadors, tan amb el mister com amb la directiva, no hi ha millor premi i cache que anar a pun play off de segona A...
Germans, ja podem classificarnos al play off, encara que després perdem a la primera ronda, perquè sinó, pot ser més doloròs que el descens a tercera...