Autor Tema: Proposa la teva junta directiva forum  (Llegit 5787 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Proposa la teva junta directiva forum
« el: 05 de Maig de 2009, 18:45:06 pm »
Hola companys,

el que proposo no és una enquesta, tan sols és un joc.
Us animo a que opineu sobre quina seria la millor junta directiva que podria sortir d'aquest forum.

Area economica: Kitanovsky

Area social: Umbria, encigalat

Area esportiva:  -Area tècnica : Mutio
                      - Futbol base i femení: Panso, Roger

Area Marketing: Hi ha molts foreros amb moltes idees.

Area legal: Fum fum fum

Relació Premsa: Manelinho

President/a: Sabadell power

Inventaria un nou càrrec (Auditor o control de qualitat : Vic@rlekinat) Segur que tothom es posaria les piles, aquest vic no en deixa passar ni una.

Podeu anar afegint arees o departaments i també podeu posar més d'un per a la mateixa funció. Total ara hi ha 50 directius.

Endavant les vostres apostes, encara sortirà d'aquí una candidatura, jeje.

- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: Proposa la teva junta directiva forum
« Respondre #1 el: 05 de Maig de 2009, 19:43:23 pm »
jajajajaja, l'encigalat i jo....!!!!!!!!!!jajajajajaja....per ò primer que algú li doni un curs accelerat de noves tecnologies!!!
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #2 el: 05 de Maig de 2009, 20:00:54 pm »

No hombre! En el Area Economica Kitanovsky no, que pondría los abonos a 5€ y nos hundimos en la miseria, Kitanovsky mejor en el area de marketing. Para el Area Economica mejor Sexeibirra que por lo menos tiene ese punto de mafioso necesario para llevar un club de fútbol, aunque podría tener como mano derecha a Fum fum fum para que lo sosegara un poco cuando fuera necesario :beer2

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #3 el: 05 de Maig de 2009, 21:55:31 pm »
tant sols és una proposta, vosaltres mateixos amb la vostra imaginació.
Em sembla que tens raó Sac_drummer.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 05 de Maig de 2009, 23:33:57 pm »
Para el Area Economica mejor Sexeibirra que por lo menos tiene ese punto de mafioso necesario para llevar un club de fútbol, aunque podría tener como mano derecha a Fum fum fum para que lo sosegara un poco cuando fuera necesario :beer2

L'has clavat!

Si fiquem al Sexeibirra i el deixem massa lliure allà dintre, en quatre dies s'ha rellogat l'estadi, pluriemplea als jugadors per a treure-lis un rendiment extra i a sobre ens organitza una zona vip a tribuna (pagant, això si) que ens fa milionaris. Millor ficar-li al Fum a la vora per a controlar-lo.

També cal a dir, que segur que ningú entraria per la patilla a l'estadi...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #5 el: 06 de Maig de 2009, 15:30:56 pm »
Jo seria bó a l'area de marketing  ;D
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #6 el: 06 de Maig de 2009, 16:06:01 pm »

€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€

Deixeu-me remenar l'olla !!

€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #7 el: 06 de Maig de 2009, 17:42:32 pm »
Bó, si que aneu forts alguns.
La veritat que m'heu fet partir de riure amb este post.

Deixeu-me uns dies i ja pensaré una junta sorprenent, ja.

Para el Area Economica mejor Sexeibirra que por lo menos tiene ese punto de mafioso necesario para llevar un club de fútbol, aunque podría tener como mano derecha a Fum fum fum para que lo sosegara un poco cuando fuera necesario :beer2

A més, sent del Llevant, ja tinc un poc d'experiència en açò. I si no, sempre pot fer que semble un accident.

Si fiquem al Sexeibirra i el deixem massa lliure allà dintre, en quatre dies s'ha rellogat l'estadi, pluriemplea als jugadors per a treure-lis un rendiment extra i a sobre ens organitza una zona vip a tribuna (pagant, això si) que ens fa milionaris. Millor ficar-li al Fum a la vora per a controlar-lo.

També cal a dir, que segur que ningú entraria per la patilla a l'estadi...

Buscar ingressos atípics, sempre. I sobre lo de les colades de tribuna, allà posaria molt més control. Qüestió de maximitzar recursos.
« Darrera modificació: 06 de Maig de 2009, 17:46:05 pm per sexeibirra »
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #8 el: 07 de Maig de 2009, 14:19:44 pm »
Sembla que comencem a trobar una junta de consens, jeje.

Area economica: Sexeibirra

Area social: Umbria, encigalat

Area esportiva:  -Area tècnica : Mutio
                      - Futbol base i femení: Panso, Roger, Pirri

Area Marketing: Miki

Area legal: Fum fum fum

Relació Premsa: Manelinho

President/a: Sabadell power

Vinga va que segur que encara podem fer combinacions més curioses i riurem una estona.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #9 el: 07 de Maig de 2009, 15:09:35 pm »
Jo després de llegir els estatuts vaig veure que tú pel tema burocràtic, legal.... ets la canya fum.
Per cert em sembla que et van posar només a controlar al sexeibirra, o sigui que em sembla que poc remenaries de cuartos jeje.

Els que està clar que no posarem seran el dassaev e isaacs, jeje, que despres ens desestabilitzaran, jojo.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #10 el: 07 de Maig de 2009, 15:58:06 pm »
Jo seria bó a l'area de marketing  ;D

Tu i jo treballant junts faríem unes equipacions ben guapes ;D

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #11 el: 07 de Maig de 2009, 18:44:32 pm »
Per cert,lo de la tecnología i jó...sempre he dit que portem camins separats i diferents.La meva última "heroiciat" ha sigut aconseguir entrar al xat del feisbuk.... :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: i el meu esforç m´ha costat ;D ;D Aixó sí,sense manual d´instruccions..... :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :beer2
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #12 el: 12 de Maig de 2009, 17:47:15 pm »
President  Paco Bustos

--------------------------------------------------------------------------------

Vice-Presidents Josep López Oliver   Miquel Sellarés Vicenç

--------------------------------------------------------------------------------

Secretari Arnau Izard

Àrea Logística Umbria

Àrea Jurídica Josep Gascón   Vimo   Arnau Izard

Àrea Econòmica Fum Fum Fum   Miquel Sellarés   MAYOLETE   

Àrea Social Josep Gascón   Arlekinado   Nacho González   Manel Escribà

Àrea Màrketing Pau Monràs (Cap)   Arrrrrrlekinat   Sabadell Power   Joan Carles Grau   Josep Mª López   Toni Tió   Ramon Gili

Àrea Esportiva Genís García   Pep Molet   MUTIO

Àrea Mèdica Nacho González

Futbol Base birrero (femení)   David Pirri (masculí)

Altres membres de l'organigrama del club

Oficines Frannistelrooy

Relacions Públiques e Institucionals Sergi Garcés

Cap de Premsa Oriol Olivé

Conseller Extern Sexeibirra (i sense cobrar un duro)

Defensor del Soci SaC_DruMMeR

Coordinadors Futbol Base    Pedro Martínez  Sergio Dorado

Entrenadors Futbol Base Masculí Raul_sbd5 (filial), David Muntada (Juv. A), Sergio Daconçeiçao (Juv. B), Bravo (Juv. C) Isaac Marcos (Cadet A), Secun (Cadet B), Alberto Pobre (Inf. A), Luciano (Inf. B), Sorde (Aleví A), Mas (Aleví B), Dani Alonso (Benj. A), Javi González (Benj. B), Jordi Nicolàs (Benj. C.), Randel (Benj. D), Jordi Rodríguez (Benj. E), Toni Cantarero (Benj F.), Ernest Fernández (Prebenj. A), Victor Munner (Prebenj. B). També inclouria 4 equips de 'minis' perque els nens i nenes agafin el vici del baló, coneguen que és el futbol, un poc de teoria, pràctica esportiva i de comportament en un terreny de joc, amb Jabo, Adriancito, Birri, Almuniaforever, Iniesta, Xandri, 100%sabadell, Carla Ucero i Georgina Vila quan acabe els estudis, com a responsables de projecte.

Entrenadors Futbol Base Femení Cudi_Sbd (Primer equip), Jordi Pons (Juvenil-Cadet), Marta Lozano (Infantil-Aleví A), Beli3 (Infantil-Alevi B), Carles Guillem (Infantil-Aleví C).

Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #13 el: 13 de Maig de 2009, 15:17:30 pm »
Coll*** sexeibirra, tu sempre posant els punts sobre les is, donant la última pinzellada al quadre....
Tots els que proposes crec que no són tots foreros. La gràcia és posar gent del forum.
Com a junta alternativa a la actual no em sembla malament, però jo volia fer una mica de conya, no fer-ho tant oficiós, seriós,etc.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #14 el: 13 de Maig de 2009, 23:07:58 pm »
i jo q tinc de fer?
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #15 el: 13 de Maig de 2009, 23:31:15 pm »
Jo, quan sigui president -ja que comprare el Club quan em toqui l'euromilions-, fare una junta virtual on tots els foreros poguem expressar la nostra opinio i fer-lo el mes democratic possible. Crec que aixo ja es fa en algun club angles.

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #16 el: 14 de Maig de 2009, 00:13:17 am »
Si jó fós l´Abramovich i estés forrat de bitllets,el Sabadell jugaría la Champiñons League cada temporada,i els del barri marítim no es menjarien un torrat.. :mbounce: :beer2
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #17 el: 15 de Maig de 2009, 14:44:54 pm »
Tots els que proposes crec que no són tots foreros. La gràcia és posar gent del forum.
Com a junta alternativa a la actual no em sembla malament, però jo volia fer una mica de conya, no fer-ho tant oficiós, seriós,etc.

Casi tots els que proposo, son foreros, per no dir tots menys dos.
És que m'ho prenc tot en sério.  ;D
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat enric13

• Jugador Prof.
  • Missatges: 759
« Respondre #18 el: 15 de Maig de 2009, 15:25:37 pm »
Jo crearia l'area de relacio amb els equips. Per organitzar possibles TONGOS  de final de temporada i lligar-ho be i q sembles mes ben lligat q fer lu dels aspersos queda de mal fet.. jajaj

De moment 2 exforeros contractats:

Relacio amb Terrassa:
Pajarillo

Relacio amb el lleida:
Enric_Bcn

i fitxaria un fotograf nou : Manel Bustos que de vegades a la tribuna treu la seva camara de fotos...ajajaj

:Paletas:
Antonio Puerta**You'll never walk alone.Waterpolo Sabadell

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #19 el: 15 de Maig de 2009, 15:30:18 pm »

Jo vull portar les relacions amb tv3  >:D !