Autor Tema: Només un comentari  (Llegit 923 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
  • Gènere: Masculí
Només un comentari
« el: 05 de Maig de 2009, 19:02:26 pm »
Mira que fa anys que segueixo al Sabadell, però fins aquest diumenge no m'havia trobat mai la gent tant emprenyada, indignada i amb un cabreig de l'***** com aquesta vegada, familiars, amics i companys de feina que ni van dinar, altres ni sopar, i avui encara continuaven igual, fins i tot s'ho van agafar pitjor que quan vam baixar a tercera, esperem que aquest diumenge no acabin de reventar a l'afició.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
Re: Només un comentari
« Respondre #1 el: 06 de Maig de 2009, 09:08:55 am »
Això son els nervis...

Jo crec que entrarem a eliminatòries. Si et fixes el Sant Andreu té un compromís dificilíssim amb el Villarreal B, un equip que juga de nassos; i el Barça At visita el camp d'un Benidorm que necessita el punt per salvar-se.

Ara, també pot passar que a la mitja part el Terrassa perdi 2-0 i necessiti 3 gols per atrapar al Benidorm, i aquest s'adormi. Peró crec que voldran assegurar per si de cas, en un camp que segurament -tot i els 18€ de l'entrada- hi tindrà gent i un àrbitre murcià.

Passar, poden passar moltes coses. De bones i de dolentes. Peró el que és cert es que si tenim la mala sort de quedar fora, des de les 20h d'aquest diumenge ens hem de posar les piles per confeccionar un bon equip de cara la 2009-10 per tornar-ho a intentar i, a més, fer un bon paper a la copa del rei. I es que la propera temporada molts jugadors voldran cobrar, no promeses, després del viscut per molts aquest any.

Cert es que seria un gran gerro d'aigua freda, que faria molt de mal i causaria molta desil·lusió. Peró ens em de tornar a aixecar ràpidament després de caure i tornar-ho a intentar. Recordeu que a mitja lliga estar com som avui ho veiem impossible.

Desconnectat castell33

• Aleví
  • Missatges: 50
« Respondre #2 el: 06 de Maig de 2009, 16:50:27 pm »
Estic totalment d'acord kita,et torno a felicitar per les teves excel.lents exposicions i comentaris!!!Com jo vaig dir en ple mes de novembre i desembre,i es pot consultar al forum,aquest any es el nostre i per tant PUJAREM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #3 el: 06 de Maig de 2009, 17:43:14 pm »
és que si no entrem al play off voldrà dir que no haurem guanyat cap dels ultims 6 partits de lliga, amb equips de baix, del mitj i de dalt. I això succeiria curiosament des de la desitutció d'un paio que va fitxar a mitja plantilla...
Per tan, els motiu de tal debacle serien extra-esportius, i per tan aqui les responsabilitats, seran primer dels jugadors, però després s'haurà de veure qui ha sigut l'incompetent incapaç de haver sabut portar aquesta situació...
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #4 el: 06 de Maig de 2009, 17:49:00 pm »
A vore melo, la plantilla, sia qui sia el que els ha portat es juga una prima per accedir al play-off. Per tant, per professionalitat, per pasta o alguns per orgull i fins i tot pensant en un contracte l'any que vé, volen jugar el play-off si o si.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #5 el: 07 de Maig de 2009, 12:26:33 pm »
No sé si ha sortit per algun lloc el tema de les estadístiques, però només hi ha una possibilitat de les 27 que existèixen que no ens classifiquem. No seria altra que nosaltres perdéssim i Sant Andreu i Barcelona Atlètic guanyin. Qualsevol altre resultat ens classifica. És a dir, tenim més d'un 96% de possibilitats.
I si no ho he comptat malament, només hi ha fins a 6 possibilitats més sobre les 27 de no classificar-nos en tercera posició, és a dir, en més d'un 74% dels casos quedarem tercers.

Els números són els que són... tot i que quan xiuli l'àrbitre no serviran per a res. :grogi
« Darrera modificació: 07 de Maig de 2009, 16:31:36 pm per Manelinho »
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!