Autor Tema: Barcelona B - Sabadell  (Llegit 10990 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
Re: Barcelona B - Sabadell
« Respondre #60 el: 01 de Octubre de 2005, 19:11:21 pm »
Q patetic, q trist........ vaya imatge que anem donant pels estadis...... aquest any em sembla q ens costarà mes q mai salvar-nos, sempre =, a la q guanyem un partit com contra l'Alfaro (q no ens va beneficiar per a res) continuem jugant igual que abans, no millorem res i ara ens foten unes repassades impresionants...... .. i espera....
repeteixo el que porto dient fa setmanes, o cambiem o aquest any ens n'anem a Tercera hi amb raó , els equips que estan cada any lluitan per salvar-se tard o d'hora cauen.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
  • Gènere: Masculí
« Respondre #61 el: 01 de Octubre de 2005, 19:13:48 pm »
Jo ja deia que amb el PVM no fotriem res! I molts em veu saltar critican. Em sap molt greu haver encertat, pero a tots aquells que em saltaveu a sobre, ara demanareu la dimissió del Mora, no?
El Gallo i el Madrigal son uns paletus que nomes han vingut a cobrar i prou, la defensa, tant bona que havia de ser amb el proteras Ramon i fitxatxes del Numància i tal, i mira, la devantera era densomni... i encara no s'han llevat. quina pena d'equip. directiva fot fora al Mora o marxeu vosaltres mateixos!

Si marxa la directiva et poses tu de directiu? No diguis tonteries! AKI FALTA K ELS JUGADORS LI FOTIN MES OUS!
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #62 el: 01 de Octubre de 2005, 19:20:01 pm »
La gente se debe estar partiendose de risa, ahora parece k kiere sacar a orife, en el 42, sera para remontar el partido?  xDDDDDDDDDDDD
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #63 el: 01 de Octubre de 2005, 19:21:13 pm »
K va, al final no lo saca, solo un cambio despues de como ha ido la primera parte...k mal :snore:

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #64 el: 01 de Octubre de 2005, 19:28:19 pm »
"cada partido es otra historia" Pues macho, llevamos ya 2 o 3 partidos con la misma historia, es mas, llevamos 6 partidos con la misma historia sin crear ocasiones claras de gol, sin hacer un gol de jugada logicamente, dando al rival ocasiones muy claras...

Siento verguenza :bigcry:

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #65 el: 01 de Octubre de 2005, 19:32:47 pm »
Gallo dicho la pura verdad :icon_exclaim: pero yo ahora me pregunto... si saben lo que falla, saben lo que pasa... porque c****** no lo mejoran :icon_question: joe, que rabia maxo :icon_exclaim:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #66 el: 01 de Octubre de 2005, 19:39:28 pm »
Altres anys la falta de diners era la excusa per justificar les pesimes temporadas realitzades i ara apareix aquest any el Figueres i amb tots els problemes economics que ha sofert a ultima hora ens demostra que amb pocs recursos tambe es poden obtenir resultats acceptables i nosaltres ara que ens hem gastat el que no ens habiem gastat en molt de temps seguim igual de malament que sempre. Quan els futbolistes del Sabadell no eren profesionals i anaven a entrenar despres de la feina no els era impediment per a sortir a partirse la cara i ens feien sentir orgullosos malgrat perdesin quan tenien partit i aquest que guanyan una bona pasta per nomes fer aixo ens fan sortir els colors diumenge rera diumenge. Sincerament em sento enganyat.  

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #67 el: 01 de Octubre de 2005, 20:06:16 pm »
En la roda de prensa el Mora molt sincer, m'ha donat llastima kuan ha dit k despertes d'un dia a l'altre i canvien tant les coses..., el veig molt afectat :(

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7189
« Respondre #68 el: 01 de Octubre de 2005, 20:20:16 pm »
Jo també l' he notat molt afectat, desganat. I no m' estranya desprès del que li ha passat. M- encantaria que fos ell qui tires aixo endavant encara que dubto que pogui fer-ho tal i com esta animicament.

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #69 el: 01 de Octubre de 2005, 21:13:02 pm »
El millor que pot fer es dimitir, a mes animicament no esta per tirar l'equip endavant ens fara un favor si plega.

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #70 el: 01 de Octubre de 2005, 21:39:16 pm »
Igual que molts m´agradaria que en Mora tirés l´equip endavant i aconseguis els desitjat ascens, però vist la situació probablent un relleu a la banqueta podria ser el més encertat.

Per altra banda no estaria de més que la directiva estirés una mica de les orelles a aquells fitxatges que no estiguin donant el 100%.

Tot i així mirem de fer tos les coses amb seny( directiva,jugadors, afició), la semana que ve ja sabem contra qui juguem i la situació actual no es propicia perque ens puiguin donor un correctiu.

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
  • Missatges: 170
« Respondre #71 el: 01 de Octubre de 2005, 21:42:13 pm »
On es el Presi ?  Sabeu si han fet alguna declaració algun membre de la Junta després del partit ??  :-X

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #72 el: 01 de Octubre de 2005, 23:13:39 pm »
Ni a la mitja part han volgut fer declaracions. De moment el club no esta sabent donar la cara en els moments claus. NINGU  :Hecho_polvo:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
  • Missatges: 170
« Respondre #73 el: 01 de Octubre de 2005, 23:21:40 pm »
Pot ser haurem de canviar el nom de la secció "La Directiva et respon" per un altre que digui "La Directiva et respon quan les coses van bé"
Personalment no tinc res en contra del nostre President, però si és el PRESIDENT del nostre club, hauria de sortir i començar a donar missatges de tranquilitat i confiança. Es el maxim responsable del meu club, en teoria la persona més important del CES, i encara no l'he sentit.  :-X   ( i no em serveix el bo de l'Anreu Gil perque el substitueixi en aquests casos) 

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #74 el: 01 de Octubre de 2005, 23:32:27 pm »
els jugadors k vesteixen la kamiseta del :scut no mereixen vewstirla son una vergoña...per el centre d'esports, no sols fotem la culpa lentrenador si els jugadors no tenen orgull...sense mes komentaris el partit de avui kina vergoña...jugadors espavileu pero ia! :ko
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #75 el: 01 de Octubre de 2005, 23:35:42 pm »
He estat tot el dia caçant bolets i no he pogut seguir el partit.

Pel que he llegit, tinc clar que hem perdut i fent una mica la pena...

El que no m'ha quedat clar es el resultat final... 3-0 o 3-1? A qui han expulsat? justament?

Graciessssss  :beer
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #76 el: 01 de Octubre de 2005, 23:49:34 pm »
3-0. Han expulsat el medina per doble groga, la segona per fer botar de males maneres la pilota després d'una decisió de l'arbitre. Una mica rigorosa més q res pq anavem perdent 3-0 i pq per una mateixa acció a la primera part per part d'un jugador del barça b doncs no hi ha hagut targeta.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #77 el: 02 de Octubre de 2005, 01:06:17 am »
el medina ia es un altre mes..ni ce lateral ni d mitg del kamp ni no li posen ous..i kina ridikulesa explulsarse dakesta manera...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #78 el: 02 de Octubre de 2005, 02:52:22 am »
No ha dit res. No+ ha llençat la pilota contra el terra amb ràbia. S'ha equivocat, però crec q és un acte q s'ha de perdonar. Si el q portava el xiulet tingués més de persona q d'arbitre, no li hauria donat la major importància. En fin, a **** flaco todos son pulgas...

El mig del camp ni defensava ni atacava... i això q era la línea del Sabadell amb més efectius. Sé q la intensitat del joc arlequinat deixa molt q desitjar (no feiem ni una **** falta)... el Sergio Iglesias i el Neftalí no serien precisament "***** de presa", però jo més q fixar els problemes de forma individual als jugadors, crec q aquest sabadell té un principal problema de falta de bloc, de falta de confiança, de falta de conjunció... i tantes variacions i preses per arreglar els problemes al següent partit, no fa més q empitjorar la dinàmica.

Per cert, m'han agradat molt les ganes q li ha posat Gallo, encara q jugava solet, solet... i no+ li ha arribat una pilota per rematar (amb el cap, bastant bé!)
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #79 el: 02 de Octubre de 2005, 10:59:00 am »
Es el problema que tenim a la davantera. Tenim davanters rematadors, que necessiten que els arribin pilotes i els posem marginats a dalt.   :no:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!