Autor Tema: CIUTAT PROPIA  (Llegit 44203 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: vergonya
« Respondre #100 el: 28 de Maig de 2009, 14:31:29 pm »
I ja és el colmo quan s'enriuen de tu per Sabadell per portar una samarreta del Sabadell el dia de la final de Champions

PD: Em va passar a mi ahir.

La veritat que es vergonyós perquè s'estan rient de la seva ciutat. Volguin o no s'estan rient de més de 200.000 persones ja que el Sabadell es qui verdaderament els representa arreu del territori
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
Re: CIUTAT PROPIA
« Respondre #101 el: 28 de Maig de 2009, 14:32:42 pm »
e
Paraules de Valdés recents:

"Catalunya ha d'estar orgullosa que el Barça jugui amb jugadors de la cantera" (alguna cosa així ha dit)

:borratxo

...I els de la Cerdanya per què han d'estar orgullosos de que el Barcelona jugui amb gent de la cantera? Que digui "Els culers" o "els barcelonins", pero a mi que no m'inclogui!
A més, en aquest sentit hi ha un equip que els passa la mà per la cara, l'Athletic Club. Però és el de sempre, ells són els millors en tot.

Buen ejemplo has puesto tu también, otro equipo "imperialista"... :tongue3:
A cas és mentida el que he posat??? El dia que el Barça faci el que fa l'Atheltic, que presumeixin el que vulguin de la cantera, però mentrestant que no diguin mentides que hi ha molts equips que juguen amb jugadors de la cantera.

;D ;D ;D em pixo cantera?quina cantera.......aixo era fa anys mira la alineaçio de la final de copa i despres dius quin equip jugaba amb mes canterans...fa anys i panys que de lezama surt poqueta cosa,avui la cantera del athletic es basa en "robar"lo aprofitable de la real del eibar i poca cosa mes pero de lezama fot anys que no surt res de bo

Xandri

• Visitant
« Respondre #102 el: 28 de Maig de 2009, 14:33:49 pm »
I ja és el colmo quan s'enriuen de tu per Sabadell per portar una samarreta del Sabadell el dia de la final de Champions

PD: Em va passar a mi ahir.
Doncs jo avui ben content he anat amb la samarreta d'"Arlequinats a 2a" :beer2

Xandri

• Visitant
« Respondre #103 el: 28 de Maig de 2009, 14:36:00 pm »
Hoy mi instituto daba asco. Minimo unas 15 camisetas azulgrana...  :exxxx :exxxx :exxxx :exxxx
Doncs en el meu ascendia casi a 30... i perquè l'escola primària la tenim a part, perquè sinó...

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #104 el: 28 de Maig de 2009, 14:39:22 pm »
potser vaig errat, però em sembla que no
he llegit de tu que sents el mateix pel CE Sabadell  que pel Liverpool
aquest dies et veig molt en plan Manu
com t'ho fas?
(É UNA PREGUNTA RETÒRICA) no vull pas saber-ho, ni m'interessa sentir per tants clubs, jo en tinc prou amb el meu SABADELL

m'agradaria recordar a TOTHOM que això és el forum NO OFICIAL SI UNIVERSAL DEL CES,  a vegades sembla més un lloc on es poden esbravar els frustrats que no pas és seguidors de CES.

De la mateixa manera que és censuren expressions i paraules perquè no són del tot convenients, s'haurien de rectificar altres manifestacions
"vergonya" de què?  EP EP EP  NO DEFENSO PAS ELS BLAUGRANA EH  NO BARREJEM LES COSES
Però també us fa vergonya que alguns qe no som de Sabadell siguem del C E SABADELL?  la vostra teoria em porta a pensar que SI,  com m'atreveixo a més de 60km ser del Sabadell? :paret
això si multiplicar la xifra per 10 es veu que eximeix de tots aquest mals als que estan a favor dels altres
ès una tocada de qllons que no poguem dormir a la nit, però no defensem un dret legítim amb postures xenòfobes i si us agrada el futbol busqueu bons arguments de moment els de 20km enllà han aconsegit tres títols maravellosos amb un entreador de tercera i sense cap més experiència
amb el que tenim aquí li voldrieu (alguns) dedicar places i carrers, però de moment encara no som enlloc,
esperem que també ens acmpanyiu l'éxit

si si amic vic,i despres alguns parlen de dictadures i apartheid cule  :Paletas: :Paletas: :Paletas: i despres venen aqui dient unes coses per flipar,vaja per la seva norma tu no ets ven rebut aqui per ells ni el birrero ja que es de castellar ni l'amic labtec ja que es canari ni molts companys foreros que no son de la ciuta,aixi que ja saps a animar al vic que aqui els gurus de la democracia i anticulerisme no et volen  ;D ;D ;D

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #105 el: 28 de Maig de 2009, 15:17:08 pm »

Estic a Sabadell i sembla que estigui a canaletes en aquets moments. Es vergonyos. Entenc que a Barna es celebri aixo que ha guanyat un equip que esta a 20 kms. pero aquesta bogeria a la nostre ciutat es patétic. Dubto moltissim que tots akets pateixin cada setmana per akest equip. Només surten quan guanya; quan perd segur que s´amaguen com a rates i neguen més vegades que Sant Pere...

Amb akest equip tan a prop i tan poca sensibilitat pel nostre centre d´esports, veig dificil pujar a segona a. Pero bé, els arlekinats de debó seguirem lluitant. Aixo si, em fa vergona veure més banderes d´aket equip de 20 Kms. que del meu equip a la meva propia ciutat. Molt trist.

Bé, aviam si puc anar a dormir i puc oblidar akesta malaida pesadilla de tota aquesta gent

Visca el Sabadell (Ni fcb ni rm, només Sabadell

no estic d' acord amb tu company ... Sabadell es catalunya i per tant es evident que es celebri la champions aconseguida per el F.C.Barcelona yo soc del Sabadell i del Barça per tant he anat a celebrar la champions i de pas al triplet i quant el sabadell guanya alguna cosa com el dia que va pujar de Tercera A Segona B vaig sortir tambe el carrer i el dia de la cultural vaig anar on estava ubicada la radio sabadell i va escoltar per tant crec que t' has passat set pobles obrint aquet post en fi...

Visca el Sabadell , Visca el Barça  , i visca Catalunya.... :ok

...Celebrarien a Barcelona que el Sabadell guanyes la champions?  :confused:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #106 el: 28 de Maig de 2009, 15:19:23 pm »
Hoy mi instituto daba asco. Minimo unas 15 camisetas azulgrana...  :exxxx :exxxx :exxxx :exxxx

En el mío 1/3 (contado por mí). Además también llevaban banderas y bufandas...  :sad2:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #107 el: 28 de Maig de 2009, 15:31:14 pm »
Senyors!!! Ja ni ha prou de sectarismes inutils!!!!!
N'estic molt cansat d'aquest tema desde que ha arribat el mes de maig.
Cadascú que sigui de l'equip o equips que vulgui. Estem en una situació en la que no podem anar en contra de tothom, sinó unir a gent al nostre barco encara que sigui només quan juguem play off. Tard o dora pujaran al nostre vaixell.

De gent que no té 2 dits de front n'hi ha a tot arreu, al igual que gent maca. Jo conec a molts culés amb els que he compartit la alegria del futbol i avui mateix em diuen tots que a veure ara si pugem nosaltres a 2ºA i que ens seguiran per la tele (Tots són del vallès oriental, per tant no tenen per que tenir afinitats pel nostre club) però he aconseguit que tinguin un carinyu pel nostre equip. Hem d'entendre el futbol com una diversió i que a vegaes guanyen uns i a vegades altres. A vegades estem tristos i a vegades contents i eufòrics.

Per tant torno a repetir PROU DE SECTARISMES.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #108 el: 28 de Maig de 2009, 15:33:57 pm »
Gràcies a tots, amb els vostres comentaris marxen les ganes de parlar en aquest fòrum, la veritat, si TAMBÉ SOC DEL BARÇA, i per tant, com bé s'ha dit per aquí no soc benvingut. Que hi farem, pues continuaré escribint lo justet ja que es vergonyos anar a veure el partit i celebrar la victòria (no la derrota d'un rival, cosa que no m'entra al cap).

I no tinc ganes de continuar parlant, ja que no val la pena, ja ens veurem al camp el diumenge, ja que per molt del barça que sigui primer vaig a la NCA i després, si puc, ja veuré el barça.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

futsal_90

• Visitant
« Respondre #109 el: 28 de Maig de 2009, 15:35:14 pm »
Si hem de ser tan catalans, doncs també hauriem de ser del espanyol, el joventut de badalona, nástic, girona, etc., etc.

Ho sento. A mi no em convençeras:  Centre d´Esports, primer; Centre d´Esports, segon; Centre d´Esports, tercer; Centre d´Esports, quart..... I fin l´infinit

Per, cert, futsal, ¿celebras igual un gol del fcb que del Sabadell?  Simple curiositat...

SI... clar que si vaya preguntes mes tontes !!!!  :rant:

futsal_90

• Visitant
« Respondre #110 el: 28 de Maig de 2009, 15:39:49 pm »
Gràcies a tots, amb els vostres comentaris marxen les ganes de parlar en aquest fòrum, la veritat, si TAMBÉ SOC DEL BARÇA, i per tant, com bé s'ha dit per aquí no soc benvingut. Que hi farem, pues continuaré escribint lo justet ja que es vergonyos anar a veure el partit i celebrar la victòria (no la derrota d'un rival, cosa que no m'entra al cap).

I no tinc ganes de continuar parlant, ja que no val la pena, ja ens veurem al camp el diumenge, ja que per molt del barça que sigui primer vaig a la NCA i després, si puc, ja veuré el barça.

estic completament amb tu ... primer de tot soc del Sabadell  i despres del Barça i per tant si ahir va jugar el barça ii que sapiga el sabadell ahir no va jugar no? i el Barça  va guanyar i es normal que ho vagi a celebrar igual que he fet amb el sabadell per tant aqui ya gent que critica per critica i estic cansat del tema cada vegada que entro aqui penso que no tindria que escriure mai en fi :rant:
« Darrera modificació: 28 de Maig de 2009, 15:44:45 pm per futsal_90 »

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #111 el: 28 de Maig de 2009, 15:47:03 pm »
e

"Catalunya ha d'estar orgullosa que el Barça jugui amb jugadors de la cantera" (alguna cosa així ha dit)

...I els de la Cerdanya per què han d'estar orgullosos de que el Barcelona jugui amb gent de la cantera? Que digui "Els culers" o "els barcelonins", pero a mi que no m'inclogui!
A més, en aquest sentit hi ha un equip que els passa la mà per la cara, l'Athletic Club. Però és el de sempre, ells són els millors en tot.

A cas és mentida el que he posat??? El dia que el Barça faci el que fa l'Atheltic, que presumeixin el que vulguin de la cantera, però mentrestant que no diguin mentides que hi ha molts equips que juguen amb jugadors de la cantera.

;D ;D ;D em pixo cantera?quina cantera.......aixo era fa anys mira la alineaçio de la final de copa i despres dius quin equip jugaba amb mes canterans...fa anys i panys que de lezama surt poqueta cosa,avui la cantera del athletic es basa en "robar"lo aprofitable de la real del eibar i poca cosa mes pero de lezama fot anys que no surt res de bo
Doncs ja em diràs com se sustenta un projecte com el de l'Athletic durant més de cent anys, perquè no crec que ho hagin aconseguit només amb ''robos'' de jugadors de Real i Eibar.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #112 el: 28 de Maig de 2009, 15:51:37 pm »
el espanyol por mi no se puede considerar catalan por que si no compara los aficionados del barça con los periquitos que acuden al estadio unos con banderas espanyolas i otros con banderas catalanas ...

Es verdad, tienes razón. Ya no me acordaba que Catalunya eran el Barça y Ronaldinho... :Paletas:

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #113 el: 28 de Maig de 2009, 15:53:13 pm »
Y ojo hoy lo que me ha dicho textualmente una profesora...

'' Tu hauriàs d'estar content perque ha guanyat l'equip de Catalunya. Tot català ha d'estar content ''

Yo como no, le he diho que me sentia catalan pero que soy anti cule, que yo era del Sabadell... y ella muy amable me ha contestado:
'' Molt bé, però aquests equips mai jugaràn competició europea ''

Realmente me he quedado flipando y yo porque es la profe que si no...

Cada vez soy más anticulé, y soy catalan.  :beer2

Tu profesora es de Sabadell o es de fuera?

futsal_90

• Visitant
« Respondre #114 el: 28 de Maig de 2009, 15:55:09 pm »
el espanyol por mi no se puede considerar catalan por que si no compara los aficionados del barça con los periquitos que acuden al estadio unos con banderas espanyolas i otros con banderas catalanas ...

Es verdad, tienes razón. Ya no me acordaba que Catalunya eran el Barça y Ronaldinho... :Paletas:

tu consideras catalan la gente que va con banderas españolas????

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #115 el: 28 de Maig de 2009, 15:55:47 pm »
e

Doncs ja em diràs com se sustenta un projecte com el de l'Athletic durant més de cent anys, perquè no crec que ho hagin aconseguit només amb ''robos'' de jugadors de Real i Eibar.

Desenganya't company, potser sí que li va funcionar aquest model anyes enrere, però des de la Llei Bosman, no li ha funcionat una m****. Any rere any, a les portes del descens... I si no baixa, ja sabem perquè és...

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #116 el: 28 de Maig de 2009, 15:56:43 pm »
Y ojo hoy lo que me ha dicho textualmente una profesora...

'' Tu hauriàs d'estar content perque ha guanyat l'equip de Catalunya. Tot català ha d'estar content ''

Yo como no, le he diho que me sentia catalan pero que soy anti cule, que yo era del Sabadell... y ella muy amable me ha contestado:
'' Molt bé, però aquests equips mai jugaràn competició europea ''

Realmente me he quedado flipando y yo porque es la profe que si no...

Cada vez soy más anticulé, y soy catalan.  :beer2
Home, que jo sàpiga nosaltres ja hem jugat competició europea... :blink
La veritat és que avui dóna fàstic anar a qualsevol lloc. Tothom amb samarretes de l'innombrable. La majoria d'aquests quan les coses els van malament són els que diuen "a mi no m'interessa el futbol" i s'amaguen com rates.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #117 el: 28 de Maig de 2009, 16:01:04 pm »
Vagi per endevant que no soc del Barça, els que em coneixeu sabeu de sobres que soc anti xD pero si ahir la Cibeles estava plena de culés madrilenys !!!! doncs imagineu-vos qualsevol població de Catalunya !! ja m'agradaria a mi que tots els que van sortir ahir a pitar fossin socis del Sabadell, tindriem 20 mil socis, potser un cap gegant i potser estariem a 1a lluitant pel titol, pero desgraciadament no pot ser aixi i la gent es del Barça o del Madrid .. que celebrin lo que els hi dongui la gana, allà on volguin, ignoreu-los i ja està !

A mi ni em va emprenyar que guanyés ahir el Barça, estic tant mentalitzat en el partit de Diumenge que ve, que m'importa una mer... tot lo demés !!  ;D  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #118 el: 28 de Maig de 2009, 16:06:04 pm »

tu consideras catalan la gente que va con banderas españolas????

Pues sí, porque yo soy CATALÁN y ESPAÑOL. Yo soy CATALÁN y celebré la Eurocopa como un loco. Yo soy ESPAÑOL, y no me pierdo un solo partido de Catalunya.

Por cierto: pregúntale a los culés de fuera de Catalunya qué opinan del catalanismo culé...
« Darrera modificació: 28 de Maig de 2009, 16:13:25 pm per Arrrrrrlekinat »

futsal_90

• Visitant
« Respondre #119 el: 28 de Maig de 2009, 16:17:53 pm »
pues ja esta lo de la eurocopa has hecho lo mismo que hicieron milers de barcelonistas ayer celebrando la victoria del barça o no salistes a la calle?