Autor Tema: CIUTAT PROPIA  (Llegit 44197 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: CIUTAT PROPIA
« Respondre #140 el: 28 de Maig de 2009, 19:02:51 pm »
Y ojo hoy lo que me ha dicho textualmente una profesora...

'' Tu hauriàs d'estar content perque ha guanyat l'equip de Catalunya. Tot català ha d'estar content ''

Yo como no, le he diho que me sentia catalan pero que soy anti cule, que yo era del Sabadell... y ella muy amable me ha contestado:
'' Molt bé, però aquests equips mai jugaràn competició europea ''

Realmente me he quedado flipando y yo porque es la profe que si no...

Cada vez soy más anticulé, y soy catalan.  :beer2

Tu profesora es de Sabadell o es de fuera?

De Sabadell...  :malament
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #141 el: 28 de Maig de 2009, 19:13:01 pm »

'' Tu hauriàs d'estar content perque ha guanyat l'equip de Catalunya. Tot català ha d'estar content ''

Yo como no, le he diho que me sentia catalan pero que soy anti cule, que yo era del Sabadell... y ella muy amable me ha contestado:

Pues debería darle verguenza hablar así del equipo de su ciudad. A ver qué dice cuando el Barça vuelva a ser como el de los últimos dos años.

Xandri

• Visitant
« Respondre #142 el: 28 de Maig de 2009, 19:28:52 pm »

Pues debería darle verguenza hablar así del equipo de su ciudad. A ver qué dice cuando el Barça vuelva a ser como el de los últimos dos años.
Diga-li 4 coses quan ja tinguis les notes arxivades. :mml:

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #143 el: 28 de Maig de 2009, 19:35:15 pm »

segur que no era la professora de l'anunci que va fer en  Miguel Quereda per l'l Arlequinat,
aquella q deia:
-  quants d'aqui sou del barça? 65 % de la clase aixecava la mà,
-  quants del Madrid? 33% de la clase  aixecava la mà,
-  i del Sababadell, quants sou del Sabadell ? i només 2 aixecaven la mà, vaja el 2% q queda (si no és que me he descontat!) A SABADELL, SOM DEL SABADELL, deia l'anunci

Ho aconseguirem algún dia?

en les nostres mans està cambiar-ho
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Angel 13

• Juvenil
  • Missatges: 368
  • Que Diós Reparta Suerte.
« Respondre #144 el: 28 de Maig de 2009, 19:56:59 pm »
Dile a la i****l de tu profesora, que además me juego lo que quieras que es culé de pegatina, que el Sabadell ya ha jugado competición Europea.
« Darrera modificació: 28 de Maig de 2009, 20:05:35 pm per X-Men Aigua »
"Hasta un Reloj Roto Marca Bien la Hora dos Veces  al Día"  - Tony Soprano

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re: vergonya
« Respondre #145 el: 28 de Maig de 2009, 20:33:33 pm »
I ja és el colmo quan s'enriuen de tu per Sabadell per portar una samarreta del Sabadell el dia de la final de Champions

PD: Em va passar a mi ahir.
I ja és el colmo quan s'enriuen de tu per Sabadell per portar una samarreta del Sabadell el dia de la final de Champions

PD: Em va passar a mi ahir.
Si portes una samarreta del sabadell a la teva ciutat et cataloguen de "friki" en canvi avui la porten tios de 50 anys a la feina i és normal!

El que s´ha d veure-....Que m´ho digui algú lo de "friki" per portar la camiseta, que s´ho menjarà amb patates....       Jo tinc una sensació com si nosaltres fóssim la famosa "aldea gala" de l´Astérix, irreductible a les legions romanes gràcies a la "poció màgica" (el nostre sentiemnt arlequinat).  En el cas concret d´aquests gals mai van ser vençuts i tampoc ho serem nosaltres.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #146 el: 28 de Maig de 2009, 20:45:13 pm »
Els darrers dos anys, de culés se n'han vist ben pocs... Això sí, quan guanyen, són com els Gremlins: es multipliquen :Paletas:

sisi això fa molta ràbia però de G********s hi ha en tots llocs... jo per exemple quan va eliminar el Liverpool al Barça fa 2 anys, al dia següent vaig anar amb el xandall del Barça a l'institut, i em vé un que ahir estava saltant com un boig i em diu: no et fa vergonya portar aquest xandall? i ahir ell era el que més ho celebrava... :ko :ko :ko
« Darrera modificació: 28 de Maig de 2009, 20:47:34 pm per X-Men Aigua »

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #147 el: 28 de Maig de 2009, 22:06:28 pm »
Els darrers dos anys, de culés se n'han vist ben pocs... Això sí, quan guanyen, són com els Gremlins: es multipliquen :Paletas:

sisi això fa molta ràbia però de G********s hi ha en tots llocs... jo per exemple quan va eliminar el Liverpool al Barça fa 2 anys, al dia següent vaig anar amb el xandall del Barça a l'institut, i em vé un que ahir estava saltant com un boig i em diu: no et fa vergonya portar aquest xandall? i ahir ell era el que més ho celebrava... :ko :ko :ko

Això mateix serà el que passarà en un mes, en la nostra city!!! sortiran Arlequinats de tota la vida de sota les pedres.  :grogi

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #148 el: 29 de Maig de 2009, 00:24:09 am »
No em de ser tan radicals....
Jo sóc el primer afectat en quan a les celebracions esportives, si no mireu ahir la fotografia del meu carrer com estava a les 12 de la nit, hi ha la 1 estava igual, hi ha les 2.30 h encara se sentia gent cridar pel carrer com desesperats. Pero bueno, quantes vegades passa això? 1 cada 4 anys?
Si que és cert que en un periode de 21 dies he tingut que aguantar 5 celebracions blaugranes (la victoria al Bernabeu, la clasificació per la final de Champions , la consecució de la Copa del Rei, la lliga que per sort no em va enganxar a casa i la Copa d'Europa d'ahir...), que si que no us nego que pot fer una miqueta de rabia pero també admiro que la gent pugui ser tan feliç i estar tan eufòrica pels èxits del seu equip d futbol, si això els fa ser taaaaaaan feliços doncs endavant...

Jo el que no soporto ni entenc per una banda és la gent que només surt a destroçar mobiliari urbà (cosa q per sort davant de casa ja no passa perquè tenim la patrulla de policia que talla la Rda allà mateix) i per altre banda el que està acabant amb la meva paciència és el fet de veure a gent que mai els hi ha importat el Barça, que mai els has vist mirant un partit d futbol i que apart del Valdès, Puyol, Messi i Etoo no coneixen cap més jugador del Barça, ara els veus vestits del Barça dia i  nit, ahir els veies plegats de banderes anant cap a la Pça Catalunya i ara se les donen dels grans fanàtics, aquesta és la gent que realment em fot bastanta rabia, i si em permeteu que us digui, crec que la millor definió seria definir-los com a : "CHAQUETEROS".... tota aquesta gent que l'any passat et deien que no els hi agradava el futbol i ara els veus enfilats a una farola cantant l'himne del Barça, això és el que més patètic em sembla d'aquestes celebracions.

De fet aquest matí anant cap al treball he vist una gran quantitat de gent vestida del barça (nens de 3-4 anys inclosos), la veritat és que això et demostra el poder que té aquest equip en aquest país, sigui la població que sigui. Jo no dic que siguin més que un club, però si que dic que per a molta gent el Barça és la seva religió o el seu patró.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #149 el: 29 de Maig de 2009, 12:14:48 pm »
Dile a la i****l de tu profesora, que además me juego lo que quieras que es culé de pegatina, que el Sabadell ya ha jugado competición Europea.

Y tanto que lo será. Como la gran mayoría... Seguro que se les pregunta cuándo jugó el Barça su primera final de Copa de Europa, y pocos sabrían dar la respuesta correcta... O dirían la de Wembley :Paletas:

Desconnectat Angel 13

• Juvenil
  • Missatges: 368
  • Que Diós Reparta Suerte.
« Respondre #150 el: 29 de Maig de 2009, 12:33:15 pm »

Me gustaría especificar, lo que me han tachado con asteríscos era la negación de útil, in - útil (que no sirve, que no aporta nada), en ningún momento utilicé otro adjetivo, que sí que es insulto y que justamente empieza y acaba por las mismas letras que es lo único que dejan ver.
"Hasta un Reloj Roto Marca Bien la Hora dos Veces  al Día"  - Tony Soprano

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #151 el: 29 de Maig de 2009, 13:58:49 pm »
como disfrute celebrando la champions en SABADELL,y mas sabiendo que habia gente rabiosa,sino alomejor me hubiera ido a barcelona.
SOM DE 2a A!!

Connectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #152 el: 29 de Maig de 2009, 14:16:38 pm »
Jo entenc que a Sabadell, com a moltes ciutats, no tothom sigui de l'equip de la ciutat, pero el que no es normal es que hi hagi una majoria del Barça i pocs del Sabadell..
Si el Sabadell pujes a 1a tots aquets "chaqueteros" que celebrarien?
Visca el Sabadell!!

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #153 el: 29 de Maig de 2009, 20:21:30 pm »

El que he dit al principi: Una vergonya. I  més, he sabut que un dels foreros que més ha defensat la dualitat sabadell/fcb té´penjada una bandera del FCB a casa seva

Penòs

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #154 el: 29 de Maig de 2009, 20:23:19 pm »
El que he dit al principi: Una vergonya. I  més, he sabut que un dels foreros que més ha defensat la dualitat sabadell/fcb té´penjada una bandera del FCB a casa seva

Penòs

Com si vol tenir també la del Múrcia o la del Lleida. I no per això serà menys arlequinat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #155 el: 29 de Maig de 2009, 20:51:24 pm »

segur que no era la professora de l'anunci que va fer en  Miguel Quereda per l'l Arlequinat,
aquella q deia:
-  quants d'aqui sou del barça? 65 % de la clase aixecava la mà,
-  quants del Madrid? 33% de la clase  aixecava la mà,
-  i del Sababadell, quants sou del Sabadell ? i només 2 aixecaven la mà, vaja el 2% q queda (si no és que me he descontat!) A SABADELL, SOM DEL SABADELL, deia l'anunci

Ho aconseguirem algún dia?

en les nostres mans està cambiar-ho

Desagradable sorpresa m'he portat quan avui a vingut el meu nevot a casa i segons ma dit me mare a estat cantant: Copa, Lliga i Champions !!
es veu que la famosa cançoneta li han estat ensenyant a l'escola durant tota aquesta setmana....  :paret :paret LAMENTABLE!!!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #156 el: 29 de Maig de 2009, 21:52:45 pm »
Jo avui mentres estavem fent un examen s'escoltava l'himne del barça a tota pastilla i al costat tenim una guarderia... :unsure:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #157 el: 29 de Maig de 2009, 22:58:40 pm »
Jo ja he comentat desde fà molt de temps que aixó de can far$a s´ha converti en una veritable secta,molts em direu que soc un radical anticulé,peró puc assegurar que conec el tema de primera mà,el meu fill també ha tingut problemes a l´escola per negar-se a cantar l´himne del far$a.Jó avanç passava del tema,peró actualment els hi tinc molt fàstig.Els mitjans de comunicació -tv3,especialment- estàn exercint una pressió brutal i constant barrejant termes i conceptes i netejant cervells facilment manipulables -sobretot els nens- .Jo pensava que el feixisme havia passat a la história,peró veig que a Catalunya,desgraciadament,està molt present.
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #158 el: 29 de Maig de 2009, 23:00:33 pm »

Penòs

Com si vol tenir també la del Múrcia o la del Lleida. I no per això serà menys arlequinat.

yo pq vivo en un bajo i me las pueden qitar, pq sinó estaria la del sabadell i la del barça!!!! aunq muxos de aqi por eso ya no me consideraia arlquinado, sonó seguidor a secas del sabadell. vaya tela!!!!!!!
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
« Respondre #159 el: 30 de Maig de 2009, 23:31:55 pm »

Y tanto que lo será. Como la gran mayoría... Seguro que se les pregunta cuándo jugó el Barça su primera final de Copa de Europa, y pocos sabrían dar la respuesta correcta... O dirían la de Wembley :Paletas:
Jo vaig a la mateixa classe que el Navarrog i la profe no és com dieu, es socia del barça i està molt al dia vamos
LFA: Bicampions del torneig interpenyes