Grandíssima victòria la meva contra el que creia que seria un dels favorits per emportar-se la lliga. Per altre banda, sorprenent victòria de El Puma Fuma, davant l'actual campió, i a sobre per 0-4! En el tercer partit de la categoria, Trivi, ha arrasat a Navarrog, que haurà de suar de valent per mantenir-se.
A Segona, ja a la primera jornada es veu que la lluita per l'ascens serà duríssima i apassionant, però veig a Tias Buenas com el gran favorit per l'ascens.
A Tercera, sorprenent LFA Lux, que els últims 10 partits en lliga fòrum havia caigut derrotat i que en 17 partits fins ara, no havia guanyat només que 2 i per que el rival no s'havia presentat! En el grup Blau, els favorits han guanyat, però suant!
'El 9 esportiu Vallès Nord'El President birrero, ha declarat al diari el següent, sobre la victòria de l'equip en el seu primer partit aquesta temporada a Primera divisió:'Era un partit que s'havia de guanyar. Els barcelonins aquests van pujar i anaven de gallets. Dues castanyes a temps i els hem abaixat els fums, com ha de ser'.
També s'ha despatxat amb un dels seus rivals irreconciliables, a les butaques de les llotges: 'Em satisfà la derrota a Segona de l'equip valencià. No crec que pugin i em sembla que faran tant el préssec que acabaran a Tercera, la seva categoria natural, i parlant de Tercera, és una pena la derrota de hervi, més que tot per jugar contra l'At. Sabadellenc, un equip que no pujarà ni amb Ortiz Blanco en la seva nòmina'.
Unes explosives declaracions que posen més salsa, i amb picant, a l'inici de la competició.