Autor Tema: Efemèride historica del Handbol  (Llegit 2388 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Efemèride historica del Handbol
« el: 22 de Maig de 2009, 14:26:24 pm »
Doncs ahir, em vaig quedar garrativat quan a l'anotador vespre vaig sentir que feia 50 anys crec, que la final de la Copa D'Espanya la van disputar per única vegada a la historia 2 equips de la mateixa ciutat "SABADELL". La van disputar l'Arrahona i l'Oar. Tenint aquest passat gloriòs com pot ser que hagim acabat així. Be, no hem acabat perquè encara resistim, però al nivells que hi havia hagut a Sabadell ja no.
Una llàstima la actualitat, i un orgull el que van aconseguir en el seu temps.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
Re: Efemèride historica del Handbol
« Respondre #1 el: 22 de Maig de 2009, 14:32:09 pm »
Doncs ahir, em vaig quedar garrativat quan a l'anotador vespre vaig sentir que feia 50 anys crec, que la final de la Copa D'Espanya la van disputar per única vegada a la historia 2 equips de la mateixa ciutat "SABADELL". La van disputar l'Arrahona i l'Oar. Tenint aquest passat gloriòs com pot ser que hagim acabat així. Be, no hem acabat perquè encara resistim, però al nivells que hi havia hagut a Sabadell ja no.

I de Basket hi havia l'Orillo Verde, em sembla  :mmmm

hem passat de "Sabadell, ciudad piloto del deporte español" a "Sabadell, ciudad" a seques  :disappointed:
Forero Més Catxondo

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #2 el: 22 de Maig de 2009, 14:35:48 pm »
Açò és aixi de trist, GUTI. Des de petit he vist que no s'ha progressat a Sabadell en instalacions esportives.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #3 el: 22 de Maig de 2009, 14:42:15 pm »
Açò és aixi de trist, GUTI. Des de petit he vist que no s'ha progressat a Sabadell en instalacions esportives.

No només Sabadell no ha progressat, sino que aldees com Terrassa, etc. ens han passat la mà per la cara, que fa que quedem encara més en evidència per comparació.

Aquí es va potenciar més convertir la ciutat en ciutat de serveis, per fugir de la caiguda del textil, i invertir en la renovació del centre i la construcció de l'Eix Macià, que en això sí que es va fer a temps. En tota la resta hem quedat ancorats en el passat  :snore:

:paret
Forero Més Catxondo

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #4 el: 22 de Maig de 2009, 15:52:29 pm »

:w00t:  :w00t:  :w00t:  :w00t:  :w00t: No ho sabia, això!!
Però... qui la va guanyar?? I aquesta copa ha d'estar a la ciutat... ON està? I l'arrahona encara existeix?  :botador
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.