Donç jo us dic de veritat que veig l´Irún molt confiat, ens veuen com un trámit, ens veuen inferiors, l´entrenador va demostrar a l´entrevista un desconeixement inadecuat a aquestes altures (si jo fos president de l´Irún ja esatría emprenyat) de la nostre plantilla. Li sona en Javi Rodríguez diu....
mare meva.
L´amic Iñaki s´oblida que no guanyen un partit desde el 4 d´Abril i va ser contra el Marino de Luanco descendit a tercera, que porta 7 partits sense guanyar, que no es molt més superior a la Cultural (5punts) a la lliga regular, que nosaltres vem eliminar, s´oblida també que en el seu grup te la sort de que hi han 4 equips amb cara i ulls, 6 normals i que els demés són molt inferiors, s´oblida que Ramón Moya es un entrenador amb grans coneixements a doble partit (se li donen bé els play offs) i sobretot s´oblida que no es pot viure de grans gestes, i que guanyar al Bernabéu no li dona l´ascens.....es més crec que al final li ha perjudicat per soberbia. El Cádiz no va patir en cap moment en el partit de tornada..
pero bueno, segurament d´això.....tampoc s´enrecorda.
VISCA EL SABADELL