Autor Tema: SABADELL - REAL UNION  (Llegit 67745 cops)

0 Usuaris i 7 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re: SABADELL - REAL UNION
« Respondre #80 el: 25 de Maig de 2009, 19:17:27 pm »
Próxima parada: Sabadell
 El Centre d’Esports Sabadell será el rival del Real Unión en la nueva eliminatoria por el ascenso a Segunda División. El primer partido se jugará en la localidad catalana este fin de semana.

El club catalán confirma que el partido se jugará el próximo domingo a las 19:00 horas.
www.realunionclub.com

Es veu que ja hem confirmat l'horari, segons els vascos... DIUMENGE A LES 19H

Ho sigui que no hi ha tele ¿ho si? :smile2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #81 el: 25 de Maig de 2009, 19:17:36 pm »
Al final a les 19:00?
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #82 el: 25 de Maig de 2009, 19:18:10 pm »
Uffffffffffff a mi no m'agrada jugar tant tard perque es fa la tarda llarguissima

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #83 el: 25 de Maig de 2009, 19:20:50 pm »
a mi m'agradaria jugar a les 5
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #84 el: 25 de Maig de 2009, 19:27:05 pm »
És un horari encertat, si volem fer una bona pressió a un equip com el R.U de Irun
ja que provocaríem un poc efectiu viatge dels de Irun... i així ser forts, i intentar anar amb un favorable resultat cap allà!
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #85 el: 25 de Maig de 2009, 19:40:03 pm »
Depenent del resultat d'anada i veient que l'estadi del Real Unión és molt petit, hauriem de saber que segurament només disposariem de 500 entrades pel Sabadell.

Per aquest motiu estaria bé que des de la directiva se'ns comencés a informar als qui volem anar a Irún, de com anirà la cosa i si és millor comprar les entrades per al partit de tornada aquí a Sabadell per no anar allí i després trobar-te que no pots entrar. Crec que és un tema molt important que s'hauria de començar a moure des de ja.

I com dieu més amunt és VITAL ser humils ja que l'Irún és un molt bon equip i ens pot eliminar perfectament si anem sobrats.

SOM-HI  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #86 el: 25 de Maig de 2009, 19:41:53 pm »
Aquest partit s'ha de plantejar com el d'ahir a León. Jugar amb cap i pressio i actitud sobre el terreny de joc!!
SOBRETOT mantenir la porteria a 0 GOLS!!
Visca el Sabadell!!

Desconnectat Angel 13

• Juvenil
  • Missatges: 368
  • Que Diós Reparta Suerte.
« Respondre #87 el: 25 de Maig de 2009, 19:57:31 pm »
Yo creo que el horario está bien, el partido acabará a las 9, todavía es de día, es una hora aceptable para que la gente que quiera venir de irún no tenga que salir a las 6 de la mañana y pueda hacer noche en el autocar al volver.

Otro tema, a 10€ la entrada anticipada y 15€ en taquilla, seremos 8000/8500 (optimistamente).
Ya puse la relación de precios entrada/asistencia en otro post.

Siendo optimistas, a los 8000 que tocan por ese precio, súmale 1000 más (optimismo) por el hecho del follón que ha supuesto el que el sabadell pase de ronda, quieras que no, la gente el otro día al vernos en la rambla, más de 1 habrá pensado "aivá, si tenemos un equipo en la ciudad!!"

en resumen, unos 9000, que a mí particularmente me parece mal, pero viendo la tónica de todo el año, está más que bien.

Pd. Explico lo de mal, Sabadell tiene 200.000 personas, súmale, 30.000 de Barberà, 13.000 de Badia, 18.000 de St.Quirze, 22.000 de Castellar y si me apurais 58.000 de Cerdanyola y 70.000 de Rubí.

Esto suma un total de  411.000 personas en la area de influencia de Sabadell (público potencial) siendo sinceros, aún hoy en día el 80% de la gente que va al campo son Hombres, por lo tanto a los 411.000 de público potencial le quitaremos un 45%  (la mitad de la población son mujeres, y le dejamos ese 5% de futboleras) tenemos un resultado de 283.000 personas como PÚBLICO POTENCIAL REAL.

Si de estas 283.000 personas (la parte que corresponde al porcentaje de Hombres más el de mujeres futboleras que hay en Sabadell y area de influencia) pongamos que un 30% no le gusta el futbol, o no puede asistir a los campos debido a cualquier cosa, nos quedan 215.000 personas (aprox)  de PÚBLICO POTENCIAL REAL Y FUTBOLERO.

En conclusión, si de 21.000 personas que podrían estar interesados en ver un partido del Sabadell simplemente vamos 9000 al campo, supone que simplemente 1 de cada 24 personas aficionadas al futbol en Sabadell y alrededores está dispuesta a ir a la NCA.

En fin, mi opinión es que se podría hacer mejor entrada en un play-off que 9000 personas.
"Hasta un Reloj Roto Marca Bien la Hora dos Veces  al Día"  - Tony Soprano

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #88 el: 25 de Maig de 2009, 20:03:34 pm »
joer pumuky, vaya numeros.... estas aburridico, eh     :tongue3:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Angel 13

• Juvenil
« Respondre #89 el: 25 de Maig de 2009, 20:05:39 pm »
joer pumuky, vaya numeros.... estas aburridico, eh     :tongue3:

Estoy en la Agencia de Viajes Murci, que con lo de la crisis y encima es lunes no viene ni Dios.

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #90 el: 25 de Maig de 2009, 20:21:34 pm »
ara si que es imprescindible aconseguir una victoria a la NCA i si cauen mes de 2 gols millor que millor, pero no podem empatar a gols
@javi_gt86

Desconnectat hoolSBD

• Infantil
  • Missatges: 113
« Respondre #91 el: 25 de Maig de 2009, 20:23:19 pm »
Uffffffffffff a mi no m'agrada jugar tant tard perque es fa la tarda llarguissima

Aixó es lo bo , el previ del partit ...  :beer2

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #92 el: 25 de Maig de 2009, 20:26:55 pm »
Algú pujarà a Irún??? jo m´apuntaria desde Giputxilandia!!!!!
Aquest finde baixo per Sabadell, a quina hora juga el diumenge a casa?

jo segurament pujaré amb tota la familia, i quasi bé segur també de Donostia (tot el cap de setmana a casa d'uns amics)

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #93 el: 25 de Maig de 2009, 20:29:01 pm »
Yo creo que el horario está bien, el partido acabará a las 9, todavía es de día, es una hora aceptable para que la gente que quiera venir de irún no tenga que salir a las 6 de la mañana y pueda hacer noche en el autocar al volver.

Otro tema, a 10€ la entrada anticipada y 15€ en taquilla, seremos 8000/8500 (optimistamente).

Siendo optimistas, a los 8000 que tocan por ese precio, súmale 1000 más (optimismo) por el hecho del follón que ha supuesto el que el sabadell pase de ronda, quieras que no, la gente el otro día al vernos en la rambla, más de 1 habrá pensado "aivá, si tenemos un equipo en la ciudad!!"

en resumen, unos 9000, que a mí particularmente me parece mal, pero viendo la tónica de todo el año, está más que bien.

Pd. Explico lo de mal, Sabadell tiene 200.000 personas, súmale, 30.000 de Barberà, 13.000 de Badia, 18.000 de St.Quirze, 22.000 de Castellar y si me apurais 58.000 de Cerdanyola y 70.000 de Rubí.

Esto suma un total de  411.000 personas en la area de influencia de Sabadell (público potencial) siendo sinceros, aún hoy en día el 80% de la gente que va al campo son Hombres, por lo tanto a los 411.000 de público potencial le quitaremos un 45%  (la mitad de la población son mujeres, y le dejamos ese 5% de futboleras) tenemos un resultado de 283.000 personas como PÚBLICO POTENCIAL REAL.

Si de estas 283.000 personas (la parte que corresponde al porcentaje de Hombres más el de mujeres futboleras que hay en Sabadell y area de influencia) pongamos que un 30% no le gusta el futbol, o no puede asistir a los campos debido a cualquier cosa, nos quedan 215.000 personas (aprox)  de PÚBLICO POTENCIAL REAL Y FUTBOLERO.

En conclusión, si de 21.000 personas que podrían estar interesados en ver un partido del Sabadell simplemente vamos 9000 al campo, supone que simplemente 1 de cada 24 personas aficionadas al futbol en Sabadell y alrededores está dispuesta a ir a la NCA.

En fin, mi opinión es que se podría hacer mejor entrada en un play-off que 9000 personas.

RECORDA UNA COSA...:

El Barça ja haurà guanyat la lliga, i per tant és com si no jugués.
Aquest diumenge vindrà bastanta gent al camp, JA QUE EL SABADELL SERÀ AQUEST DIUMENGE L'ÚNIC PROTAGONISTA DEL FUTBOL CATALÀ.

El dia de la Cultural i de l'Alcoià, el Barça podia guanyar la lliga. Aquest diumenge, molta gent no té excusa.

ESPERO QUE LA DIRECTIVA HO DIGUI A TV3, LA MEVA, I AQUESTS ENS FACIN PER UNA VEGADA UN GRAN FAVOR.

I si passem a la 3a, no hi haurà ni lliga ni res de res. Però sí 20000 veus cridant al camp.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #94 el: 25 de Maig de 2009, 20:35:47 pm »

Esto suma un total de  411.000 personas en la area de influencia de Sabadell (público potencial) siendo sinceros, aún hoy en día el 80% de la gente que va al campo son Hombres, por lo tanto a los 411.000 de público potencial le quitaremos un 45%  (la mitad de la población son mujeres, y le dejamos ese 5% de futboleras) tenemos un resultado de 283.000 personas como PÚBLICO POTENCIAL REAL.

Si de estas 283.000 personas (la parte que corresponde al porcentaje de Hombres más el de mujeres futboleras que hay en Sabadell y area de influencia) pongamos que un 30% no le gusta el futbol, o no puede asistir a los campos debido a cualquier cosa, nos quedan 215.000 personas (aprox)  de PÚBLICO POTENCIAL REAL Y FUTBOLERO.

RECORDA UNA COSA...:

El Barça ja haurà guanyat la lliga, i per tant és com si no jugués.
Aquest diumenge vindrà bastanta gent al camp, JA QUE EL SABADELL SERÀ AQUEST DIUMENGE L'ÚNIC PROTAGONISTA DEL FUTBOL CATALÀ.

El dia de la Cultural i de l'Alcoià, el Barça podia guanyar la lliga. Aquest diumenge, molta gent no té excusa.

ESPERO QUE LA DIRECTIVA HO DIGUI A TV3, LA MEVA, I AQUESTS ENS FACIN PER UNA VEGADA UN GRAN FAVOR.

I si passem a la 3a, no hi haurà ni lliga ni res de res. Però sí 20000 veus cridant al camp.

también podria coincidir con la hipotética Rua del barça, en caso de que ganen la xampions...     :ostres
o en menor medida el español jugaria a la misma hora partido de liga. Ultimo partido en Montjuic. No lo digo ya  por la gente que pueda preferir esto, pero si puede repercutir ya que TV3 daria esto si o si, y si quieren dar nuestro partido , pues...     :mmmm
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #95 el: 25 de Maig de 2009, 20:55:44 pm »
Depenent del resultat d'anada i veient que l'estadi del Real Unión és molt petit, hauriem de saber que segurament només disposariem de 500 entrades pel Sabadell.

Per aquest motiu estaria bé que des de la directiva se'ns comencés a informar als qui volem anar a Irún, de com anirà la cosa i si és millor comprar les entrades per al partit de tornada aquí a Sabadell per no anar allí i després trobar-te que no pots entrar. Crec que és un tema molt important que s'hauria de començar a moure des de ja.

I com dieu més amunt és VITAL ser humils ja que l'Irún és un molt bon equip i ens pot eliminar perfectament si anem sobrats.

SOM-HI  :ok

contra el cadiz me parece q dieron unas 850 entradas para la aficon contraria
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Angel 13

• Juvenil
« Respondre #96 el: 25 de Maig de 2009, 20:56:06 pm »
Me juego un ***** y parte del otro a que se quién es el aficionatuelleida este.

Desconnectat Perpetuinc

• Aleví
  • Missatges: 92
« Respondre #97 el: 25 de Maig de 2009, 20:59:09 pm »
Publicat per: Angel 13  
Insertar Cita

!!!¿¿¿Y Santa Perpetua???!!!
y Polinyà???
Suma, suma... y no excluyas a nadie!!!  (supongo que habrá sido un lapsus  :blush:

Por cierto... yo no esperaria demasiado de TV Res, "La Seva", o TeleFar$a, tan hi val com li volguem dir...
de momento en la página del teletexto 266, donde indican las retrasmisiones televisivas de la semana no dice nada.
Pero bueno, ya sabeis, ahora solo piensan en una cosa (Roma)... a ver si pierde el equipo que hunde al resto de equipos catalanes y nos dejan tranquilos de una vez, que están más pesados que cuando viene el Papa.
Es la televisión al servicio de un equipo...
Que vergüenza de televisión pública
tornarem a 1ª

Desconnectat Angel 13

• Juvenil
« Respondre #98 el: 25 de Maig de 2009, 21:05:53 pm »
Publicat per: Angel 13  
Insertar Cita

!!!¿¿¿Y Santa Perpetua???!!!
y Polinyà???
Suma, suma... y no excluyas a nadie!!!  (supongo que habrá sido un lapsus 
:blush:

Por cierto... yo no esperaria demasiado de TV Res, "La Seva", o TeleFar$a, tan hi val com li volguem dir...
de momento en la página del teletexto 266, donde indican las retrasmisiones televisivas de la semana no dice nada.
Pero bueno, ya sabeis, ahora solo piensan en una cosa (Roma)... a ver si pierde el equipo que hunde al resto de equipos catalanes y nos dejan tranquilos de una vez, que están más pesados que cuando viene el Papa.
Es la televisión al servicio de un equipo...
Que vergüenza de televisión pública

Por supuesto, no me he acordado...

Y otra cosa muy interesante que habeis comentado en el foro, es, que para la eliminatoria, Tanto Barça como Espanyol ya no se jugarán nada (La final de champions es este miercoles) y por lo tanto ese es el partido prioritario en Catalunya.

Por lo tanto, las condiciones del televisado del partido las tiene que poner el CES y no TV3, si no les gusta que vallan a ver como Piqué dice tonterías en un autobús.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6426
« Respondre #99 el: 25 de Maig de 2009, 21:09:29 pm »
A per ells, les portes de la segona A es començen a obrir pel Sabadell, penso que amb les entrades a 5 € quasi ompliriem el camp, però sembla que el preu no serà aquest.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd