No crec que s'hagin de barrejar temes politiks amb tot això , i aqui sta clar que l'aparició sobtada e interessada del senyor skatalites no ajuda massa a suavitjar la cosa. Per començar , un dels 5 detinguts es un noi que no forma part de HHVV , i se'l van endur només per estar alla i deixar-se portar en la celebració del gol de l'empat , provocant la reacció de la gent d'alla , fossin de HHVV o no , davant la duresa de la policia vasca , que com ja s'ha dit per aqui , actuava impulsada pels avisos dels Mossos , que els ha posat més nerviosos del compte.
I que quedi clar , que malgrat sigui membre de HHVV , no estic aqui per defensar lo indefensable. Simplement dic el que va passar realment per tal d'evitar que gent que no estava alla digui el que li interessi . Ahir hi ha detalls de certa gent del meu grup que no em van agradar , po us puk assegurar que no es res del que s'esta comentant aqui sobre els incidents.
Ahir 40 membres de HHVV estavem alla , i sembla que només interessi a la gent la reacció que tinguessin 8 o 9 persones en un moment donat portats pels nervis...