Des de 1998 al servei dels arlequinats
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Jordi Tarrés quans anys té ara mateix? A mi em va agradar però no el tornaria a portar
Cita de: Navarrog en 01 de Juliol de 2009, 23:20:13 pmJordi Tarrés quans anys té ara mateix? A mi em va agradar però no el tornaria a portar Doncs sembla més gran, però només té 28 anys. Encara li queda futbol...
Cita de: MUTIO en 01 de Juliol de 2009, 22:14:20 pmCita de: amo al sabadell en 01 de Juliol de 2009, 20:20:42 pmatencion negredo del alcoyano tiene una oferta del sabadell I perque volem a Negredo ?? A més de ser el germà d'Alvaro Negredo, aquest jugador del qui parles és central, segurament la posició que tenim millor coberta amb Jaume, Pelegrí, Pagès i Agustín. Un altre central ?? En quan a Sergio Torres del Badalona que també ha sortit per aquí, espero que no vingui. No és cap jugador determinant.A mi m'han dit que ja em fitxat a Marc Pedraza, però per això em hagut de vendre la gespa de l'estadi, cosa que farà que els partits com a locals els haguem de jugar a l'Olimpia.....Veiam si entre tots som una mica més seriosos i deixem d'embolicar tot el tema. Ni crec que anem tard ni tampoc crec que haguem d'esperar massa més a conèixer la majoria de reforços. Si la majoria queda lligat entre les dues properes setmanes serà perfecte i ja amb el començament de la pretemporada a sobre. El que seria fotut seria que avui fóssim a 20 de juliol amb només 2 reforços. De totes maneres està clar que tampoc podem demorar molt algunes respostes perque sinó si que seria possible acabar portant.... el que hi ha i .......no el que més o menys es vol. Aquest home va tornar de l'Alavès al Espanyol B a Tercera, imagina't la de pasta que deu cobrar a Sant Adrià.
Cita de: amo al sabadell en 01 de Juliol de 2009, 20:20:42 pmatencion negredo del alcoyano tiene una oferta del sabadell I perque volem a Negredo ?? A més de ser el germà d'Alvaro Negredo, aquest jugador del qui parles és central, segurament la posició que tenim millor coberta amb Jaume, Pelegrí, Pagès i Agustín. Un altre central ?? En quan a Sergio Torres del Badalona que també ha sortit per aquí, espero que no vingui. No és cap jugador determinant.A mi m'han dit que ja em fitxat a Marc Pedraza, però per això em hagut de vendre la gespa de l'estadi, cosa que farà que els partits com a locals els haguem de jugar a l'Olimpia.....Veiam si entre tots som una mica més seriosos i deixem d'embolicar tot el tema. Ni crec que anem tard ni tampoc crec que haguem d'esperar massa més a conèixer la majoria de reforços. Si la majoria queda lligat entre les dues properes setmanes serà perfecte i ja amb el començament de la pretemporada a sobre. El que seria fotut seria que avui fóssim a 20 de juliol amb només 2 reforços. De totes maneres està clar que tampoc podem demorar molt algunes respostes perque sinó si que seria possible acabar portant.... el que hi ha i .......no el que més o menys es vol.
atencion negredo del alcoyano tiene una oferta del sabadell
Para la banda,podriamos traernos a Mikel Alvaro del LLeida,que sin ninguna duda,a sido la revelacion de esta temporada,marcando un total de 13 goles,y siendo extremo Aver con que nos sorprende a partir de mañana el señor Benavente y compañiaa,que segun Radio Sabadell,a partir de mañana,iran caiendo ya los fichajes...
yo el ke me traeria seria otra vez chicha no se si os akordareis
Cita de: almuniaforever en 01 de Juliol de 2009, 22:18:11 pmCita de: MUTIO en 01 de Juliol de 2009, 22:14:20 pmCita de: amo al sabadell en 01 de Juliol de 2009, 20:20:42 pmatencion negredo del alcoyano tiene una oferta del sabadell I perque volem a Negredo ?? A més de ser el germà d'Alvaro Negredo, aquest jugador del qui parles és central, segurament la posició que tenim millor coberta amb Jaume, Pelegrí, Pagès i Agustín. Un altre central ?? En quan a Sergio Torres del Badalona que també ha sortit per aquí, espero que no vingui. No és cap jugador determinant.A mi m'han dit que ja em fitxat a Marc Pedraza, però per això em hagut de vendre la gespa de l'estadi, cosa que farà que els partits com a locals els haguem de jugar a l'Olimpia.....Veiam si entre tots som una mica més seriosos i deixem d'embolicar tot el tema. Ni crec que anem tard ni tampoc crec que haguem d'esperar massa més a conèixer la majoria de reforços. Si la majoria queda lligat entre les dues properes setmanes serà perfecte i ja amb el començament de la pretemporada a sobre. El que seria fotut seria que avui fóssim a 20 de juliol amb només 2 reforços. De totes maneres està clar que tampoc podem demorar molt algunes respostes perque sinó si que seria possible acabar portant.... el que hi ha i .......no el que més o menys es vol. Aquest home va tornar de l'Alavès al Espanyol B a Tercera, imagina't la de pasta que deu cobrar a Sant Adrià.Cuantos partidos has visto tu de este jugador? Espavilao!!!!
Confirmado,Negredo ( Alcoyano ) firma por el Alicante..ahora que dices al respecto amo al sabadell?? te lo dije Juan Carlos Cerverò,el polivalente lateral derecho del Badalona,rechaza la oferta de renovacio..jugador interessante que queda libre..Segun Radio Sabadell,la junta directiva,encabezada por Manolo Benvante,esta en estos momentos reunidos,y en cualquier momento podrian anunciar un par de fichajes....
Cita de: Ruben_cesbd en 02 de Juliol de 2009, 14:18:27 pmConfirmado,Negredo ( Alcoyano ) firma por el Alicante..ahora que dices al respecto amo al sabadell?? te lo dije Juan Carlos Cerverò,el polivalente lateral derecho del Badalona,rechaza la oferta de renovacio..jugador interessante que queda libre..Segun Radio Sabadell,la junta directiva,encabezada por Manolo Benvante,esta en estos momentos reunidos,y en cualquier momento podrian anunciar un par de fichajes.... Si yo tambien lo he oido pero no lo van a anunciar esta tarde?
Cita de: joanmarc en 02 de Juliol de 2009, 14:25:25 pmCita de: Ruben_cesbd en 02 de Juliol de 2009, 14:18:27 pmConfirmado,Negredo ( Alcoyano ) firma por el Alicante..ahora que dices al respecto amo al sabadell?? te lo dije Juan Carlos Cerverò,el polivalente lateral derecho del Badalona,rechaza la oferta de renovacio..jugador interessante que queda libre..Segun Radio Sabadell,la junta directiva,encabezada por Manolo Benvante,esta en estos momentos reunidos,y en cualquier momento podrian anunciar un par de fichajes.... Si yo tambien lo he oido pero no lo van a anunciar esta tarde? han dicho en cualquier momento osea que lo pueden poner en la web oficial o en la web de radio Sabadell y luego decirlo en el anotador vespre
No hay ninguna novedad y el que preguntaba si habia jugado en el malaga pues si y voy a convencer a cañadas a que venga aqui
Meros mal que tenemos el esqueema echo del equipo, cañadas no esta agusto en el poli ejido ah van a bajar muchos equipos