Autor Tema: DIMARTS A LA TARDE HOMENATGE A LA PLANTILLA  (Llegit 3345 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
DIMARTS A LA TARDE HOMENATGE A LA PLANTILLA
« el: 08 de Juny de 2009, 00:43:09 am »
He llegit a Radio Sabadell que el dimarts a la tarde es retrà homenatge a l'Ajuntament als jugadors arlequinats per la temporada i pel playoff jugat. S'ens convida a tots a la plaça St.Roc i animar als nostres valents i al seu director d'orquestra, Ramón Moya.

Jo aniré a aplaudirlos, s'ho mereixen.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
Re: DIMARTS A LA TARDE HOMENATGE A LA PLANTILLA
« Respondre #1 el: 08 de Juny de 2009, 00:44:39 am »
yo tmb, alli estare  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #2 el: 08 de Juny de 2009, 09:30:21 am »
A veure si puc estar, se sap l'hora?
@javi_gt86

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #3 el: 08 de Juny de 2009, 09:59:44 am »
A veure si puc estar, se sap l'hora?

L'horari encara no està confirmat, la notícia deia això:

Agraïment massiu
Tot i això, aquest mateix dimarts l'Ajuntament de Sabadell retrà homenatge a la plantilla arlequinada que ha il·lusionat a tota la ciutat amb aquest ascens que haurà d'esperar una temporada més. Encara que en un principi s'esperava que l'homenatge fos demà (18 h), finalment es durà a terme dimarts per la tarda, amb horari encara per confirmar. Des del club i des del consistori s'espera que l'afició s'apropi a la Plaça de Sant Roc per donar suport als jugadors. Aquesta vegada no hi ha un ascens per celebrar, però tot i això, la ciutat vol agrair l'esforç que han fet els homes de Ramon Moya durant tota la temporada.

© Ràdio Sabadell 94.6. Prohibida la seva utilizació, reproducció o divulgació total o parcial sense esmentar-ne l'origen.

:beer2
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat mendruski

• Infantil
  • Missatges: 151
« Respondre #4 el: 08 de Juny de 2009, 10:06:20 am »
Segons Radio Sabadell:
Agraïment massiu
Tot i això, aquest mateix dimarts l'Ajuntament de Sabadell retrà homenatge a la plantilla arlequinada que ha il·lusionat a tota la ciutat amb aquest ascens que haurà d'esperar una temporada més. Encara que en un principi s'esperava que l'homenatge fos demà (18 h), finalment es durà a terme dimarts per la tarda, amb horari encara per confirmar. Des del club i des del consistori s'espera que l'afició s'apropi a la Plaça de Sant Roc per donar suport als jugadors. Aquesta vegada no hi ha un ascens per celebrar, però tot i això, la ciutat vol agrair l'esforç que han fet els homes de Ramon Moya durant tota la temporada.

yo estare, ahi apoyando aun ekipo que ha dado la cara por subir y luchando el arbitro nos ***** el partido... Yo confio en el año que viene con un buen guion de pelicula y como director de ella don moya. Tenemos que estar ahi todos apoyandolo vvvvvvvvvvvvvaaaaaa aaaaaaaaaaammmmmmmm mmmmmmooooooooooooo oooosssssssssssssss sss

VIVA EL SABADELL !!!
« Darrera modificació: 08 de Juny de 2009, 16:02:59 pm per WebTeam SBD »
como alguno me a tachado o me a identifacdo: como el trol que siempre quise ser...
El nuevo Risto ha sido rejuvenecido y a la ataquerrrrr !!!

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #5 el: 08 de Juny de 2009, 14:41:55 pm »
he escoltat a radio Sabadell que será a les 18:30!  hi miraré d'anar tot i que plego de la feina a les 19.30, a veure quina excusa m'invento  :angel: :Paletas:
@javi_gt86

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #6 el: 08 de Juny de 2009, 14:44:59 pm »
Tots ala plaça Sant Roc!! :botador
Visca el Sabadell!!

Xandri

• Visitant
« Respondre #7 el: 08 de Juny de 2009, 14:51:58 pm »
Jo hi assistiré! Hem de fer que els jugadors segueixin notant que estem al seu costat... i hem de cantar càntics per De Navas (per si marxa, espero que no) i Ramón Moyà, aquests dos en especial.

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #9 el: 08 de Juny de 2009, 19:13:40 pm »
Creieu que tindrà exit de convocatoria lo d dma??? Estaria força bé el detall

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #10 el: 08 de Juny de 2009, 20:21:54 pm »
Permeteu-me que us digui q no trobo massa sentit a la rebuda a l'equip demà a la Pça St Roc.
Per una banda es deia q entrar a un Play Off no era motiu de celebració i per l'altre es farà una rebuda a l'equip a la Pça St Roc com si haguéssim guanyat alguna cosa.
És d'agrair com hem acabat la temporada i més dsp de la péssima primera volta q vam fer, estic d'acord que s'ha fet un bon treball i que em estat força aprop d'aconseguir l'objectiu de l'ascens. Ara bé, em caigut a la segona eliminatoria havent perdut a casa en el partit d'anada i quedant encara una eliminatoria per a jugar-se en el supossat cas que haguéssim passat. Nose, no crec que això sigui motiu per a considerar auténtics herois als nostres jugadors, han fet una bona feina però a faltat una miqueta d'empenta per a arrivar on es tenia q arrivar.

En fi.. anar a un entrenament i aplaudir-los ho vec bé, ara anar a rebre'ls a l'ajuntament com si haguessin guanyat alguna cosa ho trobo excessiu.
Jo ni puc anar.hi ni tampoc hi aniria la veritat, perdoneu q us digui.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #11 el: 08 de Juny de 2009, 21:29:17 pm »
Permeteu-me que us digui q no trobo massa sentit a la rebuda a l'equip demà a la Pça St Roc.
Per una banda es deia q entrar a un Play Off no era motiu de celebració i per l'altre es farà una rebuda a l'equip a la Pça St Roc com si haguéssim guanyat alguna cosa.
És d'agrair com hem acabat la temporada i més dsp de la péssima primera volta q vam fer, estic d'acord que s'ha fet un bon treball i que em estat força aprop d'aconseguir l'objectiu de l'ascens. Ara bé, em caigut a la segona eliminatoria havent perdut a casa en el partit d'anada i quedant encara una eliminatoria per a jugar-se en el supossat cas que haguéssim passat. Nose, no crec que això sigui motiu per a considerar auténtics herois als nostres jugadors, han fet una bona feina però a faltat una miqueta d'empenta per a arrivar on es tenia q arrivar.

En fi.. anar a un entrenament i aplaudir-los ho vec bé, ara anar a rebre'ls a l'ajuntament com si haguessin guanyat alguna cosa ho trobo excessiu.

Quien quiera ir que vaya, y quien no quiera ir que no vaya. Yo, si puedo, iré. No para celebrar nada, pero sí para agradecerles el esfuerzo. Creo que han hecho muy buena segunda vuelta (la primera vuelta fue para olvidar) y han conseguido clasificarse para el play-off cuando otras plantillas mejores no lo han conseguido. Creo que es justo reconocérselo y previendo que algunos equipos de Segunda A se puedan fijar en alguno de nuestros jugadores, no está demás un buen detalle con ellos para que se lleven una aún mejor opinión de esta afición.

Y si entrar en el play-off no era motivo de celebración (más que nada porque ello te sitúa a seis partidos de un objetivo aún mayor por lo que no cabe distraerse) sí creo que es motivo de agradecimiento. El objetivo era entrar en play-off y lo han cumplido y, con un poco menos de mala suerte, Dios sabe lo que hubieran podido lograr, cuando ni de lejos somos una de las cuatro mejores plantillas de toda la categoría. Eso, es motivo de AGRADECIMIENTO.

Sólo espero que mañana salga comentado el tema de la recepción en la plaza Sant Roc en todos los medios locales para que pueda haber un buen ambiente y la máxima gente posible.  :clap

PD: El Athletic no ganó la Copa del Rey y mira como los recibió Bilbao.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #12 el: 08 de Juny de 2009, 21:56:59 pm »

Quien quiera ir que vaya, y quien no quiera ir que no vaya. Yo, si puedo, iré. No para celebrar nada, pero sí para agradecerles el esfuerzo. Creo que han hecho muy buena segunda vuelta (la primera vuelta fue para olvidar) y han conseguido clasificarse para el play-off cuando otras plantillas mejores no lo han conseguido. Creo que es justo reconocérselo y previendo que algunos equipos de Segunda A se puedan fijar en alguno de nuestros jugadores, no está demás un buen detalle con ellos para que se lleven una aún mejor opinión de esta afición.

Y si entrar en el play-off no era motivo de celebración (más que nada porque ello te sitúa a seis partidos de un objetivo aún mayor por lo que no cabe distraerse) sí creo que es motivo de agradecimiento. El objetivo era entrar en play-off y lo han cumplido y, con un poco menos de mala suerte, Dios sabe lo que hubieran podido lograr, cuando ni de lejos somos una de las cuatro mejores plantillas de toda la categoría. Eso, es motivo de AGRADECIMIENTO.

Sólo espero que mañana salga comentado el tema de la recepción en la plaza Sant Roc en todos los medios locales para que pueda haber un buen ambiente y la máxima gente posible.  :clap

simplemente veo excesivo tantas alavanzas a la plantilla.
Se a hecho una muy buena segunda vuelta, bueno se a hecho una muy buena remontada de la jornada 22 a la 32, porq no se si recordais el lamentable final de liga que hicimos con 3 últimas jornadas con ridícu... espantoso especialmente en el Mini Estadi o en la última jornada con el amaño de partido contra el Alcoyano...

Nose, ya os digo que a todos los q no confiabamos en este ekipo nos toca callarnos y aplaudirlos por el trabajo hecho en la parte mas importante de la temporada, destacando también la azaña de León y el esfuerzo en esta segunda eliminatoria, una segunda eliminatoria q si q nos robaron en Irún pero que también es cierto que no supimos ponerla de cara en el partido de ida.

De todas formas al igual que aplaudo el trabajo hecho también digo que dejamos escapar la tercera posición por pardillos y q nuestra mentalidad de hacer siempre lo justito para salirnos con la nuestra a sido realmente lo que nos condena otro año a pudrirnos en 2ª División B, guste o no, las cosas son así...CON UN POCO MAS DE GANAS Y CON UN POCO MAS DE ACTITUD HOY ESTARIAMOS EN LA 3ª ELIMINATORIA INDEPENDIENTEMENTE DEL ROBO EN IRUN.

Por este motivo, no considero que haya que ir a recibir al equipo mañana en el ayuntamiento, al fin y al cabo si no llega a ser por el amaño con el Alcoyano seguramente en esa última jornada muchos d los q estareis mañana en la pza St Roc habriais estado en tribuna tachando a toda la plantilla de MERCENARIOS y despidiendo a Moya...
« Darrera modificació: 08 de Juny de 2009, 22:01:04 pm per FerniSBD »

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #13 el: 08 de Juny de 2009, 22:00:20 pm »
crec q els jugadors han estat victimes d'una estafa monumental per part de l'arbitre del dissabte. Han fet viure una temporada d'ilusio i on s'ha apuntat molta gent al carro dels arlequinats.

Els jugadors van quedar maravellats de la rebuda q van tenir a l'arribada a l'estadium Gal i volen agraïrnos la nostre nostre dedicació i ànims durant tota la temporada.

Demà aniré a la plaça St. Roc a les 18.30.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #14 el: 08 de Juny de 2009, 22:44:32 pm »

Sólo espero que mañana salga comentado el tema de la recepción en la plaza Sant Roc en todos los medios locales para que pueda haber un buen ambiente y la máxima gente posible.  :clap

No hase falta desir nada más.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #15 el: 08 de Juny de 2009, 23:04:44 pm »
Jo, personalment, no hi aniré.

No vaig anar ni a la celebració de l'ascens. No soc d'anar a celebracions.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #16 el: 08 de Juny de 2009, 23:10:08 pm »
yo desgraciadamente no puedo ir, porque es una hora muy pronto y trabajo. Y ya demasiadas horas he perdido por el equipo este año.... Si pudiese ir, estoy seguro que iria. No ya por "celebrar" algo, está claro que no hemos subido y no hay nada que celebrar, pero me hubiese gustado animar a algunos chicos, despedirme seguramente de otros, y entre todos hacer una manifestación pacífica como colofón a una temporada, recordémoslo, la mejor de nuestra odisea por categorias menores, es decir, la mejor temporada de los últimos 16 años!
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #17 el: 08 de Juny de 2009, 23:12:12 pm »
FERNI:
 con un poco  mas de ganas y de actitud estaríamos en la tercera ronda dices????????????????????????????????

puedes pedir algo mas????????????????????????????????

es que buscamos donde no hay. siempre siempre siempre hay algo. la verdad es que hago bien en no decir nada. FERNI por favor, que viste el partido de IRÚN igual que yo.

yo creo que cada vez entiendo menos de este deporte.

saludos. yo mañana, aunque no fuera con la cámara, personalmente si que iría. allí donde esté mi equipo, si mi tiempo me lo permite, yo estaré. se han dejado la piel y nos han dado muchas alegrias. saludos.

Pirri, hablo del partido de ida, q no puede ser q nos dejasemos ganar. Ya se q tubimos mala pata tb pero ufff, en estas eliminatorias o resuelves en casa o mal asunto, mira ayer el Alcorcón, si no llega a ser por el 1-0 de casa estarían fuera tb.

El partido claro q lo vi, y ya he dicho todo lo q tenía q decir en otros post. Hay q hacer todo lo posible para demostrar q lo q pasó en el Gal Stadium no es normal.

Yo lo q vengo a decir es q el equipo ya lo hemos apoyado lo sufiiente esta temporada, y se le a demostrado y agradecido todo lo q se le tenía q agradacer, no creo que sea necesario congregarlos en la Pza del Ayuntamiento, acudiendo en un entreno en massa y dándoles un fuerte aplauso como el q se les dió en cada uno de sus partidos tanto d Play Off como de liga creo q ya es suficiente como para demostrar que existe esta comunión afición-equipo equipo-afición.

Ya te digo es mi opinión. Q los q querais ir a mañana al ayuntamiento me parece perfecto, no está de más vestir a  la ciudad de arlekinado y apoyar a los jugadores pero que siempre en su momento.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #18 el: 08 de Juny de 2009, 23:32:06 pm »

Sólo espero que mañana salga comentado el tema de la recepción en la plaza Sant Roc en todos los medios locales para que pueda haber un buen ambiente y la máxima gente posible.  :clap

simplemente veo excesivo tantas alavanzas a la plantilla.
Se a hecho una muy buena segunda vuelta, bueno se a hecho una muy buena remontada de la jornada 22 a la 32, porq no se si recordais el lamentable final de liga que hicimos con 3 últimas jornadas con ridícu... espantoso especialmente en el Mini Estadi o en la última jornada con el amaño de partido contra el Alcoyano...

Nose, ya os digo que a todos los q no confiabamos en este ekipo nos toca callarnos y aplaudirlos por el trabajo hecho en la parte mas importante de la temporada, destacando también la azaña de León y el esfuerzo en esta segunda eliminatoria, una segunda eliminatoria q si q nos robaron en Irún pero que también es cierto que no supimos ponerla de cara en el partido de ida.

De todas formas al igual que aplaudo el trabajo hecho también digo que dejamos escapar la tercera posición por pardillos y q nuestra mentalidad de hacer siempre lo justito para salirnos con la nuestra a sido realmente lo que nos condena otro año a pudrirnos en 2ª División B, guste o no, las cosas son así...CON UN POCO MAS DE GANAS Y CON UN POCO MAS DE ACTITUD HOY ESTARIAMOS EN LA 3ª ELIMINATORIA INDEPENDIENTEMENTE DEL ROBO EN IRUN.

Por este motivo, no considero que haya que ir a recibir al equipo mañana en el ayuntamiento, al fin y al cabo si no llega a ser por el amaño con el Alcoyano seguramente en esa última jornada muchos d los q estareis mañana en la pza St Roc habriais estado en tribuna tachando a toda la plantilla de MERCENARIOS y despidiendo a Moya...

Yo, sinceramente, era uno de los que a principio de temporada no entendía cómo se podía hablar tan alegremente de play-offs y ascensos. De los fichajes realizados prácticamente sólo me sonaban tres o cuatro jugadores, y del resto ni idea; y la gente hablaba como si hubiéramos fichado lo mejor de Segunda B y yo sin enterarme... Luego empezó la temporada y la cosa comenzó a torcerse, haciendo partidos lamentables y dando sensación, a mí personalmente, de falta de actitud de la plantilla. Llega el ultimátum a Ramon Moya por los malos resultados (de los cuales yo culpaba en gran parte a los jugadores y no tanto a Moya), se remonta en Terrassa y empieza una auténtica racha de resultados y, en ocasiones, de buen juego y efectividad que no veíamos desde hacía muchos, pero que muchos años, exceptuando el año en tercera, claro. Vamos, que en algún partido no me podía creer que fuera el Sabadell el que marcaba tan fácilmente hasta cuatro y seis goles. ¿Cuántos años hacía que no se veía golear regularmente al Sabadell? Luego vino la derrota inesperada contra el Baleares (en la que habría muchas cosas que decir), nos truncó la racha y nos hizo descolgarnos definitivamente de un sueño que era alcanzar la primera posición y que alguno creía posible, y luego sí vino una clara relajación que un poco más y nos cuesta un grave disgusto. Pero sinceramente, yo veía muy complicado el play-off al inicio de temporada, y más aún una vez comenzada, pero está claro que la segunda vuelta, aún con suerte, fue de "chapeau". Quizás es cierto eso que dicen los entendidos del fútbol de que no se puede mantener el mismo nivel durante toda la temporada y que hay factores en el día a día de cada equipo, que explican los resultados, y que no se pueden apreciar ni valorar sólo con asistir al estadio cada quince días; y que es por ello por lo que, a veces, nos parecen incomprensibles algunas decisiones del entrenador y algunas rachas, positivas y negativas, por las que pasa un equipo a lo largo de la temporada.

Por lo tanto, viendo que hemos tenido momentos malos y momentos muy buenos, que se ha conseguido un objetivo muy importante y que encima se ha dado la cara en el play-off, creo que hay que agradecérselo a los jugadores. Equipos como Badalona, Barça B, Orihuela o Benidorm, se hubieran cambiado por nosotros con los ojos cerrados...

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #19 el: 08 de Juny de 2009, 23:36:13 pm »
No ho veig malament lo de l'homenatge a la plantilla per part de l'Ajuntament, però ho trobo una mica exagerat, perque malgrat el robatori arbitral descarat sofert a l'últim partit del play-off, l'equip ha estat molt irregular i amb poca esma, excepte en us 10 partits seguits de la segona volta, i ja no parlem dels partits jugats a casa pel play-off, que van ser bastant lamentables, contrariament als de fora de casa que van estar bastant millor.

En fi, que ho trobo bé però una mica exagerat perque, malgrat jugar el play-off d'ascens a Segona A, no s'ha aconseguit cap objectiu important.
Amb un bonic escut a defensar