Autor Tema: UN SOCI ENGANYAT  (Llegit 2994 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

CapaSegonaA

• Visitant
UN SOCI ENGANYAT
« el: 01 de Octubre de 2005, 23:38:23 pm »
bona nit a tots,
En primer lloc haig de dir que he estat al mini veient el desastre de partit que hem fet. Es evident que els jugadors tenen una part important de culpa pero ho sento, amb el Mora no anem en lloc. Ja esta ve de dir que ha fet un playoff i ha guanyat una copa federacio. Si ara son els jugadors culpables, l'any el playoff tambe el merit es dels futbolistes. un equip es nota quan no hi creu amb l'entrenador. El Sabaell es el millor reflexe. La semana que ve arriba el terrassa, i veient el que ha vist avui al Mini, perdem segur. Es necesita un revulsio i cal canviar d'entrenaor. Fa uns anys ens va passar el mateix amb aquest entrenador. No espavilem ni contra el Ripollet!A mi m'han pres el pel. Em sento enganyat. Juguem amb un davanter i a l'estil matuser de penjar pilotes aerees. Semblem el Norwich o el Blackbuern Rovers. Ja esta be. Els que defensen al Mora ho respecu, pero aixo passa amb Rubi o Robert Elvira i han de sortir amb globus. Cal un revulsiu i abans del derbi es una bona manera d'esperonar als jugadors i a tots. Per cert, s'esta parlant de pressio cap a la plantilla i a l'entrenador i crec, modestamen, que la pressio es pels trebaladors que cada dilluns ens posem a treballar a les 7 o 8 del mati. Mireu jo treballo en un taller mecanic i si no dono resultats m'en vaig al carrer. es aixi de clar i de dur. El Centre d'Esports Sabadell esta per sobre de les persones. Un club historic com el nostre no deu res a ningu i si a la aficio que sempre recolzem a l'equip. Avui m'he anat del Mini molt cabrejat pero he aplaudit als meus jugadors perque porten una samarreta que l'estimo.

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
  • Missatges: 170
  • Gènere: Masculí
Re: UN SOCI ENGANYAT
« Respondre #1 el: 01 de Octubre de 2005, 23:55:46 pm »
Algu ha explicat als jugadors el que significa defensar la samarreta arlequinada ?  Si fos aquest el cas, i si els jugadors ho sentissin de debó,  jo també els hagués aplaudit , ja que porbablement el resultat del partit hagues sigut un altre !

Desconnectat seballut

• Aleví
  • Missatges: 31
« Respondre #2 el: 02 de Octubre de 2005, 00:00:37 am »
La meva pregunta és, algú pensa fotre algo? Algú sap algo del nostre president? >:(

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #3 el: 02 de Octubre de 2005, 00:08:46 am »
MORA DIMISSIÓ YA!!!!!! no podem seguir aixi!!!!!  la meva paciencia s´ha acabat i la de molts mes socis.
espero una resposta per part de la direccio del club i espero que sigui la de fotre fora al entrenador!!!  :ko
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #4 el: 02 de Octubre de 2005, 00:17:48 am »
A mi em queda un grandissim dubte. Em sembla que el sabadell fins els dimarts no entrena, despres el dimecres tampoc perque hi ha partit de copa de federació i dijous i divendres entrenament. Despres el dissabte no fa falta entrenar i el diumenge a jugar. · dies d'entrenament setmanals son suficients per un equip de segona "b"? Un entrenament pot constar d'un partidet de més de mitja hora? A més, no vaig veure cap interrupció per sol·lucionar tots els possibles problemes etc... Veig entrenaments poc professionals i pocs entrenaments. Entrenen igual que un cadet, un juvenil o fins i tot un aleví! Nose, un equip professional que viu del futbol no pot entrenar tres dies. Jo recordo que al Rubi per donar 3 dies de descans el van fer fora. I això es cert, no vingueu que el Rubi ens duia a tercera, que per perdre un partit despres de uns cuants sense perdre el van fer fora perque ja havia decretat 3 dies de festa... No se, tot una mica esperpentic.

Les dades dels entrenaments les he mirat a la web més d'una setmana i més concretament, les dades són de la setmana en que va succeir la tràgica mort del fill del Mora així que nose. Jo crec que els jugadors del Sabadell, que viuen del futbol, deurien entrenar demà a la NCA, dilluns doble sessió i més d'un dia també. Home, que viuen d'això!!! I no fan res, en 5 hores setmanals s'han de conjuntar?? Si us plau...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat hooligan_sabadell

• Aleví
  • Missatges: 67
« Respondre #5 el: 02 de Octubre de 2005, 00:54:15 am »
si no ganamos al terrassa rodaran cabezas!!!!!!

basta ya de tocarse los co***** o ganan o no cobran !!!
« Darrera modificació: 02 de Octubre de 2005, 14:24:57 pm per WebTeam SBD »
eN eL CaMPo aVeCeS Se GaNa oTRaS Se PieRDe.....PeRo eN LaS GRaDaS SieMPRe TRiuNFaMoS!!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #6 el: 02 de Octubre de 2005, 01:17:48 am »
venen a per els kalers... per aixo k aguesin jugat els d lany pasat k al menys guanyavem partits kobraben molt menys i ens vam salvar...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #7 el: 02 de Octubre de 2005, 04:18:16 am »
una setmana mes i com no unaltre ridicul i ja son....... en fi directiva MORA FORA JA!!!!!! i em fa gracia veure els comentaris super critics dels que feia 2 setmanes el defensaveu a mort.en fi com si al mora no el coneixessim si us plau fa el que sap i aixi anem.en fi totalment d'acord amb el company capasegonaA.es mes fins i tot em penso anar mes al camp fins que no fotin fora al mora perque veure un partit es infumable i cada setmana pitjor i el que m'agrada es el futbol no el rugby sabra el mora que aixo es futbol? per veure rugby em faig soci de la santboiana

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #8 el: 02 de Octubre de 2005, 04:41:18 am »
una setmana mes i com no unaltre ridicul i ja son....... en fi directiva MORA FORA JA!!!!!! i em fa gracia veure els comentaris super critics dels que feia 2 setmanes el defensaveu a mort.en fi com si al mora no el coneixessim si us plau fa el que sap i aixi anem.en fi totalment d'acord amb el company capasegonaA.es mes fins i tot em penso anar mes al camp fins que no fotin fora al mora perque veure un partit es infumable i cada setmana pitjor i el que m'agrada es el futbol no el rugby sabra el mora que aixo es futbol? per veure rugby em faig soci de la santboiana

Ja se k un soc jo dels k dius k defensavem al Mora, pero be, mes k defensar era fer una mica de llogica, com ja s'ha dit molt per aki amb 2 o 3 jornades no es pot fer fora a un entrenador. Passades ja 6 jornades pues k vols k et digui, hi han moltes coses per part de Mora k no m'han agradat, pero k uns jugadors cobrin el k estan cobran i sortin a caminar al camp, apaga y vamonos, per mi akests jugadors no mereixen vestir la samarreta del Sabadell, no tenen orgull de res!
Si la solucio es fotra en Mora al carrer pos endavant, pero el k estan fent molts jugadors del Sabadell esta molt lleig, estan jugant amb els sentiments de tots els arlekinats. Nomes vull k acabi tot akest mal somni k tant esta durant :(

Una cosa mes dagar, jo t'animo ha anar als partits, pk per sobre de l'entrenador, jugadors, directius...hi ha escrit un nom k tots sentim, sabadell. I estigues trankil k deixis o no deixis d'anar al camp et tindre com a un bon arlekinat, pk motius hi han, pero per mi no es la millor manera.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
Re: jordi gonzalvo ojala vingues al sabadell
« Respondre #9 el: 02 de Octubre de 2005, 07:44:21 am »
 :scut :bandera es un tio que sap la tira de futbol fitxeulu
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
Re: jordi gonzalvo ojala vingues al sabadell
« Respondre #10 el: 02 de Octubre de 2005, 10:35:59 am »
:scut :bandera es un tio que sap la tira de futbol fitxeulu
Ja pot saber-ne molt de futbol però es q tots els del forum tb en sabem molt i molts no servim per fer d'entrenadors. Si akest home no té ekip serà per algo, potser es q no en sap tant i jo no el veig com un entrenador revulsiu. I sincerament, sentint els seus comentaris a les retransmissions de tv3 per mi doncs millor q es kedi a casa pq fa una miketa de pena.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #11 el: 02 de Octubre de 2005, 11:10:27 am »
Que no tingui equip no vol dir que sigui mal entrenador eh? Perque sino em direu que l'Irureta es mal entrenador. Per mi es millor que molts de primera, i no te equip. Hi ha molts aspectes a observar. Amb això no vull dir que sigui dolent, només que a tots els noms que surten s'escolta el comentari "si no tiene equipo por algo sera..."  :no: :disappointed:

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #12 el: 02 de Octubre de 2005, 11:30:15 am »
Bé, si a tu t'ha demostrat algo el gonzalvo perfecte, però a mi no ma demostrat res i prefereixo un entrenador en actiu abans q un q porta un temps sense fer res.  Que va tenir una època bona? Potser si, pero la seva ultima època no ha estat com per destacar gaire cosa ;)

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #13 el: 02 de Octubre de 2005, 11:40:26 am »
Que no ho dic només pel gonzalvo, ho dic per qualsevol.  ;) A mi el gonzalvo no m'ha demostrat res... Pero d'aqui a dir que perque estigui sense equip sigui dolent hi ha un tros

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #14 el: 02 de Octubre de 2005, 11:49:18 am »
Ja home, pero jo no només ho deia pq estigues sense ekip i porti un temps sense fer res. Tb ho deia pel q ha fet els ultims anys i juer, kina mania amb portar entrenadors que han passat pel terrassa, és q no n'hi ha més?

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #15 el: 02 de Octubre de 2005, 13:31:09 pm »
Jo penso = k tots el mora ia a komplit "ARA" el seu cicle al centre d'esports sabadell kom a entrenador, el podriem posar tmb vinculat al club dalguna manera.
el k jo penso es k si diumenge juguem kontra el etern rival i si esta mora a la banketa, per no fer un lleig no demanar desde el principi la seva destitucio pek aixo kedariem fatal davant el terrassa,si un kas si perdem doncs al final del partit... :veryangry: i no nomes al MORA...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #16 el: 02 de Octubre de 2005, 15:23:02 pm »
Ja home, pero jo no només ho deia pq estigues sense ekip i porti un temps sense fer res. Tb ho deia pel q ha fet els ultims anys i juer, kina mania amb portar entrenadors que han passat pel terrassa, és q no n'hi ha més?

Birri, que t'entenc, el comentari el faig perque això que si un entrenador no te equip es perque no val ho he llegit més d'un cop, no només pel tema gonzalvo  ;)

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #17 el: 02 de Octubre de 2005, 18:30:22 pm »
jordi gonzalvo fa temps q va deixar les banquetes... en tot cas, qui està en actiu es el seu germà, josep maria
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #18 el: 02 de Octubre de 2005, 19:03:13 pm »

Suposant que es canvii d´entrenador, s´hauria de pensar en un entrenador que per les peculiaritats del seu caràcter, amés de coneixements tècnics  fos més "revulsiu" que alguns noms que s´estan apuntant.   En aquest cas, i per a la meva opinió, DAVID VIDAL, és el que més donaria el perfil.  A ´mí, tampoc em desagradaria FRANCISCO

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #19 el: 03 de Octubre de 2005, 01:56:55 am »
Ramón, nuestro portero, cuando lo fichamos en el mercado de invierno tampoco tenía equipo, se estaba entrenando en solitario por barcelona y miralo que rendimiento nos esta dando.
Mora tampoco tenía equipo desde que dejó el Benidorm y nosotros fuimos a buscarlo.
Que un jugador o un entrenador este con equipo o sin equipo no quiere decir nada. Puede tener equipo y no dar rendimiento (Mora) o estar sin equipo y dar un rendimiento 10 (Ramon).
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.