Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Cita de: joanmarc en 13 de Juny de 2009, 22:17:02 pmAra parlant de fitatges jo fitxaria a mingo per mi seria un gran fitatge per a la 2aB tamb s'hauria de mrar si mingo encara es sub 23.. XD jajajasi seria un bon fitxatge!
Ara parlant de fitatges jo fitxaria a mingo per mi seria un gran fitatge per a la 2aB
perdona, veo que hay mucha gente aquí y que este no es el post. sabeis como quedaron ALCORCÓN - IRÚN? y si hubo goles comó fué? gracias.
Joan Brullet tornarà a la disciplina arlequinada?? se sap quelcom??
Cita de: kituz* en 15 de Juny de 2009, 03:11:30 amJoan Brullet tornarà a la disciplina arlequinada?? se sap quelcom??tinc entes que el club li va donar carta de llibertat i per aixo va anar al montcada però no estic segur del tot
Cita de: enric13 en 15 de Juny de 2009, 09:43:43 amCita de: kituz* en 15 de Juny de 2009, 03:11:30 amJoan Brullet tornarà a la disciplina arlequinada?? se sap quelcom??tinc entes que el club li va donar carta de llibertat i per aixo va anar al montcada però no estic segur del totLi van donar la carta de llibertat i va estar provant sort al Hospi a principi de temporada. Per tant no crec que torni al Centre d'Esports!
para mi prada a echo muy buena temporada,a marcado goles creo que 5goles,es barato,yo creo mi modesta opnion que esta bien su renovacion.es muy buen jugador.
segun la web de ce sabadell puigdollers sera presentado oficialmente mañana alas 13:30
Bona noticia la renovació de Juvenal.
Cita de: visi en 18 de Juny de 2009, 18:49:27 pmBona noticia la renovació de Juvenal.Mejor, todavía, la de Agustín