Autor Tema: QUINA VERGONYA PERFAVOR!!  (Llegit 4118 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
QUINA VERGONYA PERFAVOR!!
« el: 02 de Octubre de 2005, 12:27:23 pm »
Be, a la jornada 3 yo ja vaig advertir, que ens feien moltes ocasions...
l' osasuna habia d haber guanyat 0-4
el peralta ens n' habia d' haber fotut 2 o 3 taambe, i contra l' alfaro no vem mereixer guanyar...
que pasa ara?? que anem a camps d' equips, teoricament forts, i cada vegada que pasan del mitj camp es una ocsaio clarisima de gol
aviam sisplau... no pot ser que al minut 20 de tots els partits ja perdem 2-0 collons!!!
volem canvi ja...
a mi sem cau la cara de vergonya
em sembla MOLT PATETIC que ens fotin 3-0 a la primera part i a la segona part sortim amb un 5-4-1 perque no ens en marquin mes
SISPLAU... AIXO ES UN EQUIP QUE ASPIRA A TOT??
ahir tenia ganas de plorar i tot... em sento estafat... molt estafat...
semblaba un equip de segonda B contra un de avis de 80 anys
sisplau una mica de dignitat!!!!!!!!!

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
Re: QUINA VERGONYA PERFAVOR!!
« Respondre #1 el: 02 de Octubre de 2005, 12:35:32 pm »
ARA ÉS QUAN HAN DE SORTIR ELS DEFENSORS DEL MORA QUE DEIEN QUE SE L'HAVIA DE DONAR TEMPS I QUE TIRARIA L'EQUIP ENDAVANT.... AU VA!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
« Respondre #2 el: 02 de Octubre de 2005, 12:51:29 pm »
Jo soc un dels que segons tu defensaven mora i dels pocs q li he donat el temps prudencial. Això què vol dir wiwo? Doncs q és ara quan em puc permetre el luxe de criticar i ho puc fer coherentment, i no pas gratuitament com has fet tu des de q va començar la pretemporada sense q l'ekip hagués jugat encara cap partit oficial. I sembla que no ens entenguis a molts de nosaltres que participem al forum. A molts no ens ha agradat el mora mai, però hem cregut convenient donar-li una oportunitat donat el cas de que és l'entrenador del nostre ekip i si hem desitjat q les coses li anessin bé a ell és pq d'akesta manera li haguessin anat bé al sabadell. Ara ja sé al tipus de gent a la qual es referia algú en un altre post quan ha dit que hi havia gent q preferia q perdés el sabadell per veure al mora fora del club, i wiwo, segur q es referia a gent com tu, oportunistes de turno q només doneu la cara quan les coses van malament i q us calleu quan les coses van bé pq no sabeu com fotre marro, i que segur q si les coses haguessin anat bé no haurieu estat capaços de reconeixer els vostres errors i retractarvos de les vostres paraules. No t'ho prenguis com a res personal, però el teu tò de gallito m'ha encès bastant.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #3 el: 02 de Octubre de 2005, 13:47:38 pm »
Jo soc un dels que segons tu defensaven mora i dels pocs q li he donat el temps prudencial. Això què vol dir wiwo? Doncs q és ara quan em puc permetre el luxe de criticar i ho puc fer coherentment, i no pas gratuitament com has fet tu des de q va començar la pretemporada sense q l'ekip hagués jugat encara cap partit oficial. I sembla que no ens entenguis a molts de nosaltres que participem al forum. A molts no ens ha agradat el mora mai, però hem cregut convenient donar-li una oportunitat donat el cas de que és l'entrenador del nostre ekip i si hem desitjat q les coses li anessin bé a ell és pq d'akesta manera li haguessin anat bé al sabadell. Ara ja sé al tipus de gent a la qual es referia algú en un altre post quan ha dit que hi havia gent q preferia q perdés el sabadell per veure al mora fora del club, i wiwo, segur q es referia a gent com tu, oportunistes de turno q només doneu la cara quan les coses van malament i q us calleu quan les coses van bé pq no sabeu com fotre marro, i que segur q si les coses haguessin anat bé no haurieu estat capaços de reconeixer els vostres errors i retractarvos de les vostres paraules. No t'ho prenguis com a res personal, però el teu tò de gallito m'ha encès bastant.

totalmet d'acord jo tmb defenia al MORA pk per altres koses es el nostre entrenador jo e esperat un temps prudencial (la semana pasada ia estava cansadet del mateix...)i ara puk dir am kartes a la ma k no el necesitem sincerament al menys kom a entrenador del nostre ekip, ara k tmpk necesitem a segons kins jugadors...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
« Respondre #4 el: 02 de Octubre de 2005, 13:57:06 pm »
EL QUE PASSA AQUÍ ÉS QUE PER HAVER FET UN PLAY-OFF JA S'HA CONVERTIT EN EL MILLOR ENTRENADOR DEL MÓN. MENTIDA, ELL VA FER EL PLAY-OFF PERQUÈ TENIA UN EQUIPÀS I A MÉS EL VA FER PATINT I SOFRINT FINS L'ÚLTIMA JORNADA... QUE S'HA FET D'AQUELLS JUGADORS? DONCS ARA MOLTS D'ELLS ESTAN JUGANT A SEGONA A, O EQUIPS PUNTERS DE SEGONA B.

PER TU BIRRI, JO NO CRITICO GRATUITAMENT A NINGU, PERO EL MORA JA EL CONEIXIEM I SABIA QUE NO ESTAVA CAPACITAT PER AQUEST PROJECTE. AHIR NOMÉS EN VAIG TENIR PROU SENTINT L'ALINEACIÓ I JUGANT 2 MINUTS COM ACABARIA EL PARTIT.

I EM SEMBLA MOLT MALAMENT QUE M'ACUSIS DE VOLER QUE EL SABADELL PERDÉS. JO NO TINC RES PERSONAL EN CONTRA DEL MORA I SI S'HAGUÉS COMENÇAT GUANYANT DONCS JO CONTENT I RECONEIXERIA ELS MEUS ERRORS. PERÒ NO S'HA DONAT EL CAS.

I REPETEIXO, JO DES DE EL PRIMER MOMENT QUE VAN DIR QUE SERIA L'ENTRENADOR EM VAIG LAMENTAR, PER TANT NO EL CRÍTCO NOMÉS ARA COMO TU DIUS (GRATUITAMENT)..

SALUT

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #5 el: 02 de Octubre de 2005, 14:12:01 pm »
I REPETEIXO, JO DES DE EL PRIMER MOMENT QUE VAN DIR QUE SERIA L'ENTRENADOR EM VAIG LAMENTAR, PER TANT NO EL CRÍTCO NOMÉS ARA COMO TU DIUS (GRATUITAMENT)..
Està clar que no et keda clar el concepte de gratuitament. Pq si et lamentes des q saps q seria lentrenador i per tant no només ara es q ho has fet sense veure com aniria la cosa, és a dir: GRATUITAMENT. I per respecte als altres usuaris del fòrum akest tema si vols el discutim pel msn que per algo em vas agregar i així deixes d'escriure en majuscules que en temes de forums i xats és el mateix q cridar.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #6 el: 02 de Octubre de 2005, 14:19:05 pm »
Company wiwo... ta molt be q t'expliquis pero, si us plau, no CRIDIS tant que ens deixaras a sords a tots plegats ;)

:beer
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
« Respondre #7 el: 02 de Octubre de 2005, 14:30:41 pm »
ESTIC CRIDANT? XD

Per mi criticar gratuitament és fer-ho perquè si, i si ho vaig fer va ser pels precedents...

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
« Respondre #8 el: 02 de Octubre de 2005, 14:31:31 pm »
PD: El msn no funciona :P

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #9 el: 02 de Octubre de 2005, 14:33:41 pm »
Jo penso que Wiwo té raó...
A veure, el Mora no ha arribat aquesta temporada i som molts els que sabíem que com entrenador d'aquest equip no faria res, pq entre altres coses, ja va dir que el sistema de joc anava a ser el mateix....
Es a dir que ara, tots aquests que heu defensat tant al Mora sou els culpables de que el Sabadell estigui en aquesta situació....
Es un home que no transmetre cap tipus d'il.lusió ni pressió al vestuari.....
I els jugadors.......es humillant.....jo fitxaria els jugadors dels equips de la ciutat (Can Rull, Sabadell Nord, etc....) i feia seure a tots aquests m**** de jugadors que suposadament estàn defensant al  :scut!!!
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #10 el: 02 de Octubre de 2005, 14:44:12 pm »
ESTIC CRIDANT? XD

Per mi criticar gratuitament és fer-ho perquè si, i si ho vaig fer va ser pels precedents...
Ara si q va ;) L'ultim precedent es que no vam baixar amb un ekip q semblava q no s'anava a salvar a la de 3, això no es un mal precedent. I per cor sabadellenc... respecto la teva opinió però dir que el sabadell està en akesta situació pq alguns de nosaltres hem defensat el mora té tela... estem en akesta situació pq quan tu vas al camp pots veure a 11 tius q sembla q van a passejar-se pel camp en comptes de a lluitar cada pilota, no pas pq hi hagi hagut gent q li ha volgut donar una oportunitat al mora. És més, no crec que el mora estigui encara a la banqueta pq alguna gent l'estigui defensant. L'any passat quan més s'estava defensant al rubi pq les coses començaven a rutllar va ser quan el van fer fora així q no crec que a la directiva li tremoli la mà quan cregui q el mora ja no pot fer més amb l'ekip.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #11 el: 02 de Octubre de 2005, 14:46:17 pm »
el que es una vergonya es que avui encara oficialment pere valenti mora sigui entrenador del sabadell MORA FORA JA!!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat hooligan_sabadell

• Aleví
  • Missatges: 67
« Respondre #12 el: 02 de Octubre de 2005, 14:51:08 pm »
MORA VETE YA!!!MORA DIMISSION!!
eN eL CaMPo aVeCeS Se GaNa oTRaS Se PieRDe.....PeRo eN LaS GRaDaS SieMPRe TRiuNFaMoS!!!!

• Juvenil
« Respondre #13 el: 02 de Octubre de 2005, 14:52:13 pm »
dagar tens tota la raó, sembla que la directiva tingui por per destituir al Mora i a sobre ahir vaig tenir que escoltar com el Mora deia que no dimiteix pq el seu treball ho fa bé....i dimitir es de cobards!!!

Vinga Mora, jo et dic que no dimitir es de no tenir orgull, no ser honrat i tenir una cara molt dura i el que vols es que et fotin fora per cobrar del club i aprofitar-te del Sabadell, com vas fer l'altre vegada....
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #14 el: 02 de Octubre de 2005, 14:56:30 pm »
Cita de: COR SABADELLENC ink=topic=1943.msg21981#msg21981 date=1128256421
Es a dir que ara, tots aquests que heu defensat tant al Mora sou els culpables de que el Sabadell estigui en aquesta situació....

k la kulpa es del k vam defensar al MORA? vamos no fotem si erem una minoria...llavors la kulpa es dels k no leu defensat mai pk no eu sigut capazos de fer-lo fora abans...
sincerament per aki no paso, tas adonat del k as dit?
impresionant...avia m si esk el  :scut esta dirigit per gent k done les seves opinions al forum...al  :scut ia gent k sesta jugant la pasta ells ia sabran k an de fer...i nosaltres faci el k faci o aurem de acceptar... :veryangry:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #15 el: 02 de Octubre de 2005, 15:02:46 pm »
cor sabadellenc vas escoltar el que va dir al ser preguntat per el derby? que no sabia si arribaria al partit, aixo si res de dimitir que el facin fora i a cobrar demostrant que no te cap tipus de dignitat com a professional

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
« Respondre #16 el: 02 de Octubre de 2005, 15:05:29 pm »
Ha deixat clar que vol cobrar.

• Juvenil
« Respondre #17 el: 02 de Octubre de 2005, 15:17:43 pm »
I tant que vol cobrar!!!

Si dagar, ho vaig sentir......es el colmo!!!
A sobre diu, que no sap si arribarà al derby.....***** tu!!! com dient, a veure si em fan fora ràpid i així cobro ja i descanso......
Anava a dir que el Mora tambè tindrà vergonya del seu joc no??? Uy....m'oblidava que Mora no te vergonya!!!
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #18 el: 02 de Octubre de 2005, 15:19:29 pm »
Anava a dir que el Mora tambè tindrà vergonya del seu joc no??? Uy....m'oblidava que Mora no te vergonya!!!

em sembla molt fort el k estas dient...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
« Respondre #19 el: 02 de Octubre de 2005, 15:20:43 pm »
A mi no