Autor Tema: Miquel Arroyos, deixa, per fí, l'àrea esportiva.  (Llegit 4038 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Re: Miquel Arroyos, deixa, per fí, l'àrea esportiva.
« Respondre #20 el: 23 de Juny de 2009, 19:11:57 pm »
Doncs res, tu, la gestió dels darrers anys a nivell esportiu ha estat un miratge, o en tot cas, mèrit exclusiu del senyor Ramón Moya... Per cert, qui el fitxa a aquest senyor? Qui li dóna certa llibertat de moviments en matèria de fitxatges i li dóna total confiança? Realment, em sembla, insisteixo, de bojos i totalment injust que la total antipatia que alguns senten per aquest senyor els porti a negar una evidència i és que la gestió esportiva dels darrers tres anys és immaculada, almenys en el primer equip. No oblideu que és el senyor Soteras, qui ara és el Déu de la modernitat qui volia posar de potetes al carrer al senyor Moya pels volts de desembre, essent, i això ho ha dit el propi Moya en roda de premsa, el propi alcalde qui va frenar la seva destitució personalment. Manel Benavente? No us enganyeu, el candidat número u era el sr.Siscart, però hi havia un petit problema, venia amb un entrenador sota el braç i demanant molts calers. Jo no dic, en absolut,  que l'actual responsable en fitxatges sigui dolent o incompetent, ni molt menys. És més, crec que ha estat un encert, però que no us venguin la moto, no era la primera opció.
La tercera divisió ara resulta que hi juguen quatre "mindundis" i que és facilíssim pujar a Segona B. Segur que els nostres amics de Reus i L'Hospitalet estarien encantats de debatre-ho amb nosaltres... Insisteixo, les no simpaties pel sr.Arroyos ens eviten ser equànims en els nostres judicis, i el menysteniment de la feina feta sembla que s'ha posat de moda.
Doncs si, la recent història del CE Sabadell, parla de camps plens davant el Peralta per no perdre la categoria, d'un descens a tercera divisió amb forat econòmic inclós, de vàries temporades mirant de reull el descens i algunes alegries, poquetes, ben poquetes... Jo no he conegut aquestes situacions als darrers tres anys, i l'any que pitjor ho vam passar fou la segona temporada del Moya en la que ens vam salvar a falta de tres o quatre jornades per acabar la lliga. Negar que estem millor que en temps passats no massa llunyants és, insisteixo, desconéixer la història més recent del Sabadell.
Futbol base. Aquí puc estar d'acord en que les coses es podrien haver molt millor, sense dubte. Ara bé, algú em pot dir amb quins recursos s'havia de finançar, si ni tan sols hi havia calers per montar el primer equip? On era l'Ajuntament aleshores? Ah, si! Col.locant al senyor Tió i Piedrafita al capdavant de l'entitat, havent, UN COP MES, el senyor Arroyos de sortir a la palestra i posar els calers que els que van intentar crear "l'Ajax del Vallès" no van, per suposat, posar. Ara tot ho veïem molt maco, amb un recolzament institucional somiat durant molts anys, però que ens ha faltat i molt durant els anys de mandat del sr.Arroyos. Algú també diu, per culpa seva gent preparada no ha accedit al club... L'ETERNA cançoneta de sempre, on son? Digueu-me noms i cognoms, sisplau. Fart ja de sentir el mateix rollo cada any. No he vist a ningú que montés cap candidatura en el seu dia per dirigir el Sabadell, només el senyor Soteras. Els altres, el de sempre, bla, bla, bla, bla, bla... però res de res! Ja som tots plegats prou grandets per seguir mamant-nos el ditet i creient que un senyor molt dolent, molt dolent que es diu Miquel Arroyos, es posa a la porta de l'estadi amb un trabuc no deixant passar a ningú, a unes pobres víctimes a les que no deixen treballar pel Sabadell...
Com la companya Pili, jo també vull donar les gràcies al sr. Arroyos per la feina feta, i insisteixo, l'actual àrea esportiva té un repte per endavant i és, com a mínim, igualar la feina feta per l'anterior direcció esportiva. Els desitjo molta sort, de veritat. De moment, chapeau per la feina feta per l’àrea esportiva. Crec que anem pel bon camí, i més després d’haver estat capaços de mantenir la columna vertebral de la passada temporada i incorporar homes de nivell com els que estan arribant.

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #21 el: 23 de Juny de 2009, 19:18:10 pm »
 :grogi :grogi :grogi
Ostres podies deixar espais de tant en tant :llegir
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #22 el: 23 de Juny de 2009, 19:49:00 pm »
Esta molt be tot això que dius JRG, i comparteixo amb tu el fons de la qüestio. Tot son opinions, i sobretot en el Sabadell... tot son interessos. Jo he viscut tota aquesta història recent que comenta el company Vicenç des d'un punt de vista imparcial i sense interessos en cap dels grups. Per això tinc la meva opinió intacte i completament personal de com han anat passant les coses aquests ultims anys (molts anys vagabundejant per aquesta m... de categoria). I des d'aquest punt de vista meu... bastant pròxim a totes aquestes persones que han anat passant pel Centre d'Esports pero, torno a repetir, sense cap compromís amb cap d'elles, crec i OPINO (des de l'experiència i la observació) que MIQUEL ARROYOS ha sigut i continua sent un dels principals mals del club. No l'únic, cert. Però segurament el principal.

Molts dieu i opineu que gràcies a ell el CES no ha desaparegut ja que s'hi ha posat al front molt temps quan ningu el volia. Jo dic i opino que per culpa d'ell no s'hi ha posat al front persones capacitades que haguessin treballat pel Sabadell. Jo dic i opino que per culpa d'ell tenim el futbol base enfonsat en la més absoluta de les misèries. Jo dic i opino que per culpa d'ell el dèficit és i segueix sent el que és... i així podria seguir.

Jo també opino que l'Arroyos s'hauria d'apatar del club, per molts motius. Sobretot per que crec que ha barrat el pas a altres grups de persones que haguéssin pogut fer grabs coses pel club. O pel tema del futbol base, que se'l va carregar a mitjans dels 90's. Osti tu! Si avui podríem tenir el filial a 3a divisió!

I sobretot per que va ser qui ens va fer caure al pou ara fa 16 anyets.

però aquestes persones qui són exactament ?  tenen noms i cognoms ?....    Jo més aviat et diré que són gent que li agrada figurar i "posar-se medalles", però que han tingut l´excusa perfecta durant anys ("és que hi ha els Arroyos, bla,bla,bla"), per no haver de gastar-se "ni un duro" en el club.   Encara que és clar, segons ells, l´abonament de Tribuna del Nou Camp era una inversió i no una despesa.   D´aquests en conec a més d´un i més de dos....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #23 el: 23 de Juny de 2009, 21:02:39 pm »
Jo no entrare a  discutir si el Miquel Arroyos en concret o la familia Arroyos en general ha sigut un element positiu o negatiu pel Sabadell, encara que ho podria fer a titol Institucional i també personal, però aixo ja tant se val, el millor seria que el Sr. Arryos s’apartés del club perquè la nau arlequinada deixes anar el latre d’una vegada per totes i aixeques el vol.
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #24 el: 23 de Juny de 2009, 21:10:46 pm »
El passat, és el passat. Els temps canvien i una persona no pot estar 26 anys en un club fent-ho tot bé. Tampoc l'edat passa en và. Adéu amb honors i sense remordiments ni contraprestacions.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #25 el: 23 de Juny de 2009, 21:59:37 pm »
hem sembla companyans foreros que el crrec que se li dona actualment és bastant "or los servicios prestados" per tant deixem-lo i que faci la seva feina

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #26 el: 24 de Juny de 2009, 01:26:05 am »
al menos siempre a estado hay cuando nadie queria saber nada del equipo estaba hay asias Miguel  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #27 el: 24 de Juny de 2009, 18:35:09 pm »

Si analitzem la seva tasca els anys de segona b com a president, crec que mereix un notable. Va estabilitzar el club en una situació molt complicada i sens les ajudes del ajuntament, va fer un equipàs que va jugar el primer play off d´ascens. Algun mèrit deu tenir fixar-se en jugadors totalment desconeguts llavors com Almunia, Diego Torres, Egoitz, Txiki, Emiliano o recuperar el Juan Carlos i aconseguir el Xavi Molist. O perdem la memòria? Llavors van venir els problemes econòmics pero la posterior etapa del gonzalez cano encara van fer més bona la trajectoria del miquel arroyos. I en aquesta ultima etapa en la Deportiva, doncs l´ascens a Segona B, una permanencia cómoda i un play off. Tampoc es per queixar-se tant. Sí estic d´acord que ha complert un cicle, els anys comencen a pesar i crec que pot seguir ajudant al Sabadell en altres tasques més tranquiles.

Potser en un passat més llunyà va cometre errors, pero ningú pot dir que no s´estime el Centre d´Esports i com deia el toni-78, hi ha estat quan ningún volia ser-hi.

Gràcies per tot, Miquel

Desconnectat PATFACIL

• Jugador Prof.
  • Missatges: 829
« Respondre #28 el: 24 de Juny de 2009, 20:16:02 pm »
Que ha estado mucho tiempo? en ocasiones ha sido porque nadie a querido estar
que en su gestión ha cometido errores?, si,  y si se lo preguntamos a el, seguro que su respuesta será afirmativa, y quien no?  mi felicitación es por el Balance
 Sin duda enhorabuena Miguel. :clap2
siempre alineao,
porque tenemos un compromiso con los demás
nunca alienao,
porque tenemos un compromiso con nosotros mismos

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #29 el: 27 de Juny de 2009, 19:28:56 pm »
De justícia agrair la seva dedicació i estima per aquests colors i aquesta entitat. Obviament amb els seus errors i els seus encerts.