Autor Tema: Sabadell-Terrassa  (Llegit 4780 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
Sabadell-Terrassa
« el: 30 de Setembre de 2005, 17:03:47 pm »
 :scut el dia del derby podriem fer una nova creu alta espectacular, per començar ens podriem organitzar desde ya!idees que es podrien fer:

-tires de colors (vidal papers) com el mosaic que vaig fer al gol pero tota la general, seria espectacular.

-comprar paper d'aquest que venen tambe alla i posar pancartes missatge, ex:sabadell capital del valles occidental, la nostra historia esta per damunt dels vostres calers , etç es podrien fer unes  5 o 6 com a minin i els costos son una miseria (la pintura dels xinus)jajaja.

-comprar entre tot el public bocines d'aquestes de barco , que seria un soroll impresionant  tipic de les finals europees i els egarencs ens cagarien vius i els nostres fliparien.

-globus podriem comprar la tira infinits blaus i blanc valen molt poc, un paquet de 50 globus val 30 centims.

-i si tots participem encara sortiran mes idees pero seria espectacular no creieu?comancen?si yo sol vaig posar les tires en un mati entre 15 o 20 podem fer miracles .

mark.

-
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Fum, fum, fum

• Visitant
Re: DERBY CONTRA EL TERRA$$A
« Respondre #1 el: 30 de Setembre de 2005, 17:07:52 pm »
:scut el dia del derby podriem fer una nova creu alta espectacular, per començar ens podriem organitzar desde ya!idees que es podrien fer:

-tires de colors (vidal papers) com el mosaic que vaig fer al gol pero tota la general, seria espectacular.

-comprar paper d'aquest que venen tambe alla i posar pancartes missatge, ex:sabadell capital del valles occidental, la nostra historia esta per damunt dels vostres calers , etç es podrien fer unes  5 o 6 com a minin i els costos son una miseria (la pintura dels xinus)jajaja.

-comprar entre tot el public bocines d'aquestes de barco , que seria un soroll impresionant  tipic de les finals europees i els egarencs ens cagarien vius i els nostres fliparien.

-globus podriem comprar la tira infinits blaus i blanc valen molt poc, un paquet de 50 globus val 30 centims.

-i si tots participem encara sortiran mes idees pero seria espectacular no creieu?comancen?si yo sol vaig posar les tires en un mati entre 15 o 20 podem fer miracles .

mark.

-

em semblen molt bones idees... el q jo e dit.. .si vosaltres sempre heu fet grans coses als derbis (pancartes, decoracio al camp, sonors... etc etc) entre tot el camp podria ser espectacular... jo no hi podre ser al camp pero espero veure les fotos i q tot fagi goig!! (ja mestic desesperant per no poder-hi ser...)
VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 30 de Setembre de 2005, 17:13:50 pm »
Jo proposo que comencem a agafar diaris vells i fer paperets, centenars de trossos de paperets, i llençar-los a la sortida dels jugadors, que es vegi el nostre suport i les ganes que tenim de guanyar al contrincant.

És molt barato (paper vell i diaris vells) i espectacular (espero que fagi un pel de vent i disfrutem de l'espectacle).
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #3 el: 30 de Setembre de 2005, 17:18:57 pm »
M'has tret del cap fer la pancarta que posi "Sabadell, capital del Vallès Occidental"... XD i també portar bozines... hem de portar-ne moltes!

Desconnectat KrMaN

• Infantil
  • Missatges: 194
« Respondre #4 el: 30 de Setembre de 2005, 19:05:26 pm »
Home jo ja ho habia dit, que jo per aquell dia papers en portare una pila i com no un parell de botzines que ti cagues jajaja. Pel demes el que fagi falta, tires, globus, pancartes, aixo es agafar i organitzar-se una mica per anara a comprar i despres muntar-ho tot.  :ok

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #5 el: 30 de Setembre de 2005, 19:12:09 pm »
doncs nose...entre tots podriem jo k se uns komprar globus uns altres papers els altres nose k...i el diumengge per el mati prepararo tot! :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat hooligan_sabadell

• Aleví
  • Missatges: 67
« Respondre #6 el: 01 de Octubre de 2005, 14:05:06 pm »
buenas yo y un grupillo de colegas vamosa cer una pancarta pal derby!

por cierto mark muy buena idea todo lo ke as comentado espero ke entre todos agamos de la nova creu alta un infierno para los porcinos egarenses, ke se les kiten las ganas de volver a pisar nuestro estadio!!!!

alguien tiene alguna idea como frase para la pancartA?????

:bandera :bandera :scut :bandera :bandera
eN eL CaMPo aVeCeS Se GaNa oTRaS Se PieRDe.....PeRo eN LaS GRaDaS SieMPRe TRiuNFaMoS!!!!

Desconnectat KrMaN

• Infantil
  • Missatges: 194
« Respondre #7 el: 01 de Octubre de 2005, 14:53:50 pm »
"Sabadell, capital del Vallès Occidental=
Aixo que diu en wiwo estaria molt be, o si no la de la campanya "Som el Sabadell" tambe estaria be. L'unic que crec que no s'han de possar pancartes ofensives, siguem mes persones que ells. A mes......durant el partit ja tindrem temps d'insultar  :tongue3:, que ja s'ha sap que amb la sang calenta.....alguna paraulota si que s'escapa......jejeje.

P.D. Si us plau companys paseu del comentari que hi ha sobre del meu......no es mereix cap replica.....esperem que la donin els nostres nois sobre la gespa.
« Darrera modificació: 01 de Octubre de 2005, 14:57:22 pm per KrMaN »

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #8 el: 01 de Octubre de 2005, 15:07:08 pm »
 >:( :veryangry: >:( :veryangry: >:( :veryangry:...me cagu en... :veryangry: >:(
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #9 el: 01 de Octubre de 2005, 15:18:35 pm »
Mejor no decir nada, aunk hay algo k si k no puedo callarmelo, solo dire k si nosotros somo 4 mataos ellos ya esk son... ;) No digo mas :snore:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #10 el: 01 de Octubre de 2005, 15:19:55 pm »
una bona frase seria: BENVINGUTS A LA CAPITAL

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #11 el: 01 de Octubre de 2005, 15:34:49 pm »
El q pot dir un egarenc m'entra per una orella i m surt per l'altre ... :Paletas:
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #12 el: 01 de Octubre de 2005, 15:38:33 pm »
la frase k ha dit el pedrinho està PURA!!! mola molt seria una molt bona frase :yes: ;)
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #13 el: 01 de Octubre de 2005, 15:39:19 pm »
el que més m'agrada és la quantitat de faltes d'ortografia q té aquest paio per m2...
si és que... :laugh:

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
« Respondre #14 el: 01 de Octubre de 2005, 15:49:24 pm »
Qui té moltes faltes d'ortografia?? ;D
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #15 el: 01 de Octubre de 2005, 18:23:08 pm »
seria durant aquesta setmana posarnos d 'acord i el diumenge kedar al estadi per preparar-ho tot a de esser historic al pamplinas aquest del terrassa ni cas
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
Sabadell-Terrassa
« Respondre #16 el: 02 de Octubre de 2005, 13:06:19 pm »
Bueno,abandonem ja la derrota perquè volguem o no volguem la derrota es real i pensem ja en el proper partit k es..............con tra el Terrassa.

Tinc un bon presentiment pero prefereixo anar a l'estadi pensan k perdrem 0-5 perque aixi si perdem per menys sem fara menys pesat.

El partit del Sbd-Sta va estar el noseki del Terrassa amb una camera de video a la llotja i em sembla k tots penseu el mateix k jo.......be si el mora vol canviar la tactica per trancarlsi l'eskema millor anirà el partit i si guanyem.....No te digo nada..... apa k nopineu??

Desconnectat hooligan_sabadell

• Aleví
  • Missatges: 67
Re: Sabadell-Terrassa
« Respondre #17 el: 02 de Octubre de 2005, 14:46:41 pm »
JO OPINO KE SI NO GANAMOS TENDRIAMOS KE IR TODOS A TRIBUNA A XIULAR SACAR PAÑUELOS...... LO QUE AGA FALTA PARA KE LA SALIDA DE LSO JUADORES SE DEN CUENTA LO DESGUSTADOS QUE ESTAMOS CON ELLOSS!!!

ANIMO Y A POR LA PESTE DEL VALLES!!
eN eL CaMPo aVeCeS Se GaNa oTRaS Se PieRDe.....PeRo eN LaS GRaDaS SieMPRe TRiuNFaMoS!!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #18 el: 02 de Octubre de 2005, 14:59:59 pm »
Jo crec que això s'ha de fer al camp i no a tribuna.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #19 el: 02 de Octubre de 2005, 15:27:50 pm »
 :yes: :yes: Ahir ja va haver-hi una mini mocadorada al mini, no :icon_question:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!