Autor Tema: Sabadell-Terrassa  (Llegit 4778 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: Sabadell-Terrassa
« Respondre #20 el: 02 de Octubre de 2005, 15:51:46 pm »
:yes: :yes: Ahir ja va haver-hi una mini mocadorada al mini, no :icon_question:

si si, van haver-hi crits i algún mocador, però a camp contrari mai fa el mateix efecte q pot fer al teu camp amb 2000 persones.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #21 el: 02 de Octubre de 2005, 16:00:37 pm »
Ja, pero com el terrassa s'abançi al marcador diumenge la tindrem i de les grosses abans d'acabar el partit, segur  :disappointed:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #22 el: 02 de Octubre de 2005, 20:34:34 pm »
no ho vull ni maginaro
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #23 el: 02 de Octubre de 2005, 20:37:07 pm »
Si perdem, més d'un anirà a la tribuna a 'dialogar' amb entrenador, cos tècnic i algun jugador.

Esperem, siusplau, a que acabi el partit i obrem en conseqüència.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #24 el: 02 de Octubre de 2005, 20:38:32 pm »
Perque estem pensan ya en perdre???? *******, ya tirem la tovallola? :ko aixo sa de fer a l'acte, no planificar-ho :icon_exclaim:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #25 el: 02 de Octubre de 2005, 20:39:02 pm »
Apel.lo a la "testiculina" dels jugadors, perque tal com està l'ambient, si perdem de forma deshonrosa es pot liar una d'eskandol.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #26 el: 02 de Octubre de 2005, 20:41:31 pm »
em fa  molta por jugar i perdre contra el tarrassa per que es pot liar una gran!!!!  i la veritat tot i el que mes m´agradaria ara mateix es que fotessin fora al mora no m´agradaria gens tornar a veure la imatge del mora intentant sortir de tribuna amb policia i un monton de gent intentant agredir-lo  :no:

siusplau Sr.Mora per el seu i el nostre beDIMITEIXI ARA!!!!
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #27 el: 02 de Octubre de 2005, 20:42:37 pm »
La veritat, prefereixo anar amb l'idea de sortir escaldats del camp a anar-hi pensant en la victoria i despres que tot sigui més escandalos  :Hecho_polvo:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #28 el: 02 de Octubre de 2005, 21:08:53 pm »
Jo als desplasaments ja no hi vaig perque es perdre el temps i els diners i a Badalona i al mini no va ser la excepcio perque malgrat que sigui molt facil parlar a toro passat jo lo d'aquest dos desplasaments ja ho veia venir i m'estimu massa a aquest club com per anar a contemplar la seva agonia donç ja fa masses anys que pensar en anar a veure guanyar al Sabadell en un desplasament es com una utopia. Les meves sensacions per al derbi son que el Terrassa ve en un bon moment i nosaltres estem moral i fisicament sota minims. M'agradaria equivocarme i que l'equip em fes rectificar i fotes un partidas el diumenge pero francament tal i com em comensat el campionat veig molt dificil un cambi radical en nomes set dies. Amb el cor us dic tant de bo els passesim per damunt al Terrassa pero amb el cap penso que lo millor seria intentar jugar el mes juntets possible per intentar en alguna contra sorpendre al Terrassa o com a minim que no ens facin un descosit que seria molt sangrant per la ja de per si decaiguda i decepcionada aficio arlequinada a la espera de que vinguin temps millors i qui sap si anar al Olimpic a la segona volta com un equip nou amb aspiracions.

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #29 el: 02 de Octubre de 2005, 22:12:04 pm »
Contra el Terrassa, millor si és amb canvi d'entrenador com a revulsiu per al Sabadell, els jugadors del Sabadell han de posar-se les piles i apart de mostrar que saben jugar a futbol, també demostrar que tenen capacitat de sacrifici, perque si no, o sona la flauta "miraculosa" o el Terrassa ens "pelarà" a casa el proper diumenge i potser d'una forma humiliant, doncs ells semblen estar en bastant bona forma a hores d'ara i amb la moral alta, just a l'inrevès que el nostre equip.

Al jugadors nous, per qui deu ser només un partit més, potser que algú els expliqui que significa un derbi Sabadell-Terrassa perque ho entenguin i potser així hi posaràn més "la carn al rostidor" durant el partit.

Guanyant al Terrassa, encara que no tota, molta "m****" de la que s'ha vist durant les primeres jornades de Lliga, quedaria tapada, apart de que seria sumar tres punts molt importants en un moment delicat, i quan millor que contra el Terrassa i jugant a casa...?
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #30 el: 02 de Octubre de 2005, 22:18:34 pm »
el partit del terrassa enkara k nomes son els 3 tipiks punt, tmb ens juguem moltres koses...els pikes entre forum es poden agreujar ara... :-\
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona