Autor Tema: Posa el teu nom a les samarretes Capitol II  (Llegit 4870 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Posa el teu nom a les samarretes Capitol II
« el: 30 de Juny de 2009, 13:49:20 pm »
Un altre any el club deixa que els socis, simpatitzants..... puguin posar el seu nom a la samarreta. Aquest any el preu és de 30 euros. Crec que ens equivoquem si pensem que molta gent que l'any passat ja va posar (per 50 euros) el seu nom a la samarreta, repetirà aquesta temporada. Ho dubto molt.

El que tindria més lògica seria deixar als qui ja ho van pagar l'any passat (repetint-los 1 cop només a la samarreta) i donar l'opció que qui vulgui aquest any, i per un preu més econòmic, s'hi pugui afegir.
« Darrera modificació: 30 de Juny de 2009, 14:06:17 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
Re: Posa el teu nom a les samarretes Capitol II
« Respondre #1 el: 30 de Juny de 2009, 13:56:18 pm »

Aunque sea una ayuda económica más, espero que nadie lo pague y alfinal no se haga. Lo siento pero los nombres quedan fatal en la camiseta que ya de por si es bastante fea, ya serían 2 años sin pensar en comprarmela... :beer2

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #2 el: 30 de Juny de 2009, 13:57:03 pm »
he esborrat el tema que habia creat i ja seguim aqui,que es el mateix xD la veritat que tens raó Mutio, pero bueno, almenys han rebaixat el preu en 20 euros respecte l'any passat ..
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #3 el: 30 de Juny de 2009, 14:03:58 pm »
Poter l'efecte innovador era l'any passat perquè era la primera vegada, no pas aquest.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #4 el: 30 de Juny de 2009, 14:09:21 pm »
Poter l'efecte innovador era l'any passat perquè era la primera vegada, no pas aquest.

Correcte, ara ja no és una novetat i per tan els qui ja l'any passat no van voler posar el seu nom, és difícil que vulguin aquet any. I dels que ja el van posar la temporada anterior, és complicat que molts repeteixin.

Penso que no és una bona operació de marketing si el que es pretén és recaptar diners.

On segurament podrien arpetar més seria en una novedosa 3a equipació, ARLEQUINADA. Aquí si seria algo diferent.

www.miequipo.es

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #5 el: 30 de Juny de 2009, 14:25:34 pm »
Home, jo crec que depen també de la familia que tinguis.
L'any passat només vaig posar el meu nom (50€). Si hagués volgut posar a tots els que volia hagués pagat 150. Per tant si es torna a fer aquest cop posaré els meus dos peques i em sortirà per 60 que ho trobo més assequible. És a dir, que 2 noms ja hi poden comptar.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #6 el: 30 de Juny de 2009, 15:43:21 pm »

Correcte, ara ja no és una novetat i per tan els qui ja l'any passat no van voler posar el seu nom, és difícil que vulguin aquet any. I dels que ja el van posar la temporada anterior, és complicat que molts repeteixin.

Penso que no és una bona operació de marketing si el que es pretén és recaptar diners.

On segurament podrien arpetar més seria en una novedosa 3a equipació, ARLEQUINADA. Aquí si seria algo diferent.

Això ja està fet, encara que no sigui arlequinada...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #7 el: 30 de Juny de 2009, 15:49:37 pm »

Això ja està fet, encara que no sigui arlequinada...

A això em refereixo. Que si no és arlekinada no és tanta gràcia.

www.miequipo.es

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #8 el: 30 de Juny de 2009, 15:54:46 pm »
A això em refereixo. Que si no és arlekinada no és tanta gràcia.

Ja... Que consti que en el meu disseny era arlequinada (suposo que això va fer que us agradés tant), per tant, desconec el motiu pel qual es van a decidir fer-la a línies... No sé si ha estat perquè així no els costa tant, o perquè a línies era l'original de l'Atlètic... :mmmm

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #9 el: 30 de Juny de 2009, 18:27:50 pm »
Jo crec qu posant els noms a la samarreta ES PERD.
Jo per exemple, aquest any no m'he comprat la samarreta perque no m'agrada, si està plena de noms de gent a qui no conec! Segurament molts pensin cokm jo i no se l'hagin comprat.
Aquest any em comparé la 3ª, i gràcies...  :no:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #10 el: 30 de Juny de 2009, 18:31:08 pm »
Jo crec qu posant els noms a la samarreta ES PERD.
Jo per exemple, aquest any no m'he comprat la samarreta perque no m'agrada, si està plena de noms de gent a qui no conec! Segurament molts pensin cokm jo i no se l'hagin comprat.
Aquest any em comparé la 3ª, i gràcies...  :no:
Doncs posa el teu nom i així et farà gracia tenirla...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #11 el: 30 de Juny de 2009, 21:11:36 pm »
Això vol dir que la samarreta nova d'aquesta temporada també portarà el nom de 300 socis?¿  :sleep: :sleep:.

No m'agrada aquella samarreta plena d noms petits, sembla més un diari que una samarreta.

Espero q en la supossada tercera equipació negra i groga no fotin aquesta xapussa....

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #12 el: 30 de Juny de 2009, 21:19:41 pm »
yo el año pasado nu pude apuntarme se me hizo tarde pero este año espero si poder hacerlo y asi de paso me comprare la camiseta para ver que tal queda que el año pasado no me la compre, la tercera equipacion segun como quede tmb la quiero comprar  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #13 el: 30 de Juny de 2009, 22:53:06 pm »
Perdonar si la pregunta es tonta pero ¿sabeis como sera la tercera equipacion? , encuanto al tema de los nombres esta mañana pensava apuntarme pero despues de vuestros razonamientos no lo veo tan claro. :scut :bandera

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #14 el: 30 de Juny de 2009, 22:55:34 pm »
Los nombres solo van en la primera equipación como este año, o en la segunda o tercera?? O en todas??
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #15 el: 30 de Juny de 2009, 23:03:24 pm »
Perdonar si la pregunta es tonta pero ¿sabeis como sera la tercera equipacion? , encuanto al tema de los nombres esta mañana pensava apuntarme pero despues de vuestros razonamientos no lo veo tan claro. :scut :bandera

Hombre Rraco si tu idea inicial era apuntarte, yo me apuntaría!

Como idea es original y esta bien si no va siendo repetitiva año tras año. Que sentido tiene hacerlo otra vez? Yo no lo veo mucho si lo que se pretendía era diseñar una camiseta diferente a la de años anteriores y que nunca se había hecho. Que se quiere recaudar dinero, pues yo pensaría si no hay otras fórmulas mejores o diferentes a las ya realizadas años anteriores. Y sigo pensando que la 3a equipación, sería una auténtica novedad si se sabe vender de forma adecuada.

Y ya te digo que si te hace gracia e ilusión pues apúntate hombre, que siempre es muy divertido ver que tu nombre es parte de la ropa que visten a nuestros futbolistas  ::)  :ok

Y eso que no quedan bien los nombres en la camiseta, yo personalmente no lo veo así. Si no sabes que están los nombres inscritos dificílmente los veas, a no ser que te acerques mucho. No creo que desluzca para nada nuestra camiseta el hecho de los nombres.

www.miequipo.es

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #16 el: 30 de Juny de 2009, 23:03:36 pm »
Jo a vegades no entenc la disparitat en certes opinions. L'any passat posar el nom a la samarreta era una grandíssima iniciativa i aquest any és una grandissima "xapussa". Home! Ni molt, ni poc. La iniciativa, com bé dieu alguns, potser no tindrà tant d'èxit, però calificar-la de "xapussa"... És evident que 50 euros era un preu molt car, però 30 és més asequible i la veritat és que els noms no queden malament, únicament es podría millorar l'últim nom de la llista que deixa com un punt i final (un esglaó) que queda una mica malament. És més, prefereixo la samarreta de l'any passat (amb la combinació del blau amb les lletres fèia que el blau fos més suau) que no pas la de l'anterior, que era igual però sense noms. I això de que no agrada la samarreta tota amb ple de noms que no es conèixen, va a gustos, però jo he de dir que no m'he llegit tot el llistat de noms  ;D per tant no li acabes donant massa importància. És més, no vull explicar-vos on hagués encumbrat aquesta samarreta dins del meu Santuari Arlequinat si amb ella s'hagués aconseguit l'ascens, i a sobre amb el meu nom estampat!

Ara bé, si la Directiva vol acceptar un consell per recaptar més diners, que facin una samarreta amb un disseny més diferenciat al de l'any passat (que no sigui simplement la mateixa samarreta amb diferents noms, vamos) així començarem a extendre la cultura de coleccionar els diferents dissenys de samarreta de cada any.
« Darrera modificació: 30 de Juny de 2009, 23:06:58 pm per J.R.G. »

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #17 el: 30 de Juny de 2009, 23:16:02 pm »
Jo a vegades no entenc la disparitat en certes opinions. L'any passat posar el nom a la samarreta era una grandíssima iniciativa i aquest any és una grandissima "xapussa". Home! Ni molt, ni poc. La iniciativa, com bé dieu alguns, potser no tindrà tant d'èxit, però calificar-la de "xapussa"... És evident que 50 euros era un preu molt car, però 30 és més asequible i la veritat és que els noms no queden malament, únicament es podría millorar l'últim nom de la llista que deixa com un punt i final (un esglaó) que queda una mica malament. És més, prefereixo la samarreta de l'any passat (amb la combinació del blau amb les lletres fèia que el blau fos més suau) que no pas la de l'anterior, que era igual però sense noms. I això de que no agrada la samarreta tota amb ple de noms que no es conèixen, va a gustos, però jo he de dir que no m'he llegit tot el llistat de noms  ;D per tant no li acabes donant massa importància. És més, no vull explicar-vos on hagués encumbrat aquesta samarreta dins del meu Santuari Arlequinat si amb ella s'hagués aconseguit l'ascens, i a sobre amb el meu nom estampat!

Ara bé, si la Directiva vol acceptar un consell per recaptar més diners, que facin una samarreta amb un disseny més diferenciat al de l'any passat (que no sigui simplement la mateixa samarreta amb diferents noms, vamos) així començarem a extendre la cultura de coleccionar els diferents dissenys de samarreta de cada any.

Per mi era una xapussa l'any passat hi ho seguiria siguent aquesta temporada, no fotem eh! Q jo no he dit mai q això fos una grandíssima iniciativa.

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #18 el: 30 de Juny de 2009, 23:18:01 pm »
Hombre sobre el diseño de la camiseta de este año creo que de poner los nombres nuevamente limitara mucho sus novedades . Estoy de acuerdo con que promocionar una tercera equipacion que sea atractiva seria lo suyo , aunque igual prefieren la rapidez en que recaudaria el dinero por los nombres ,  a tener que esperar a que se comercializaran otras camisetas (la tercera) , que eso seria para Septiembre Octubre mas o menos.... :scut :bandera

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #19 el: 01 de Juliol de 2009, 15:32:58 pm »

Jo ho trobo bé el tema samarretes, i es que s'han d'inventar coses per treure calers de sota les pedres.