Evidentment que després de la tragèdia viscuda fa uns dies, tots hem d'estar i tothom ha de seguir ajudant al Mora a superar moments tan dificils. Això és el normal i que crec que tohom ho està portant a la pràctica.
Una altra cosa és el tema esportiu. Jo sempre he defensat al Mora, però ja NO es pot seguir igual.
Hem sap greu dir-ho, perque veig molt bona persona al Mora i SENT els colors com el que més, però penso que pel bé del club aquesta mateixa setmana haurien de cessar-lo.
Es necessita ja un revulsiu davant del partit de la setmana vinent i per començar a endereçar l'equip.
No juguem com equip, semblen jugadors de 3a i sobretot el plantejament tactic és nefast. Així com la col.locació dels jugadors sobre el camp no és la posició natural de cada un.
Des de pretemporada fins ara diré que no hem milorat en RES i potser em anat a pitjor. Tampoc és normal que no hagim fet CAP gol de jugada i tampoc pot ser que un equip que juga a defenssar-se rebi 4 gols a Badalona i 3 al Mini, que podrien haber sigut 6.
És clar que no tota la culpa és de l'entrenador, i que els jugadors juguen sense ganes, o això sembla, però el mister sempre és el cap visible i és el més facil per tots. Cessar-lo, de moment és la solució. També soc partidari de donar baixes, si s'ho mereixen, a jugadors que s'arrastren pel camp com per exemple Iván Díaz.
Jo només demano que desmotrin que no son tan dolents i sobretot GANES. Res més que això