Enquesta

... sabeu qui va ser Salvador Puig Antich?

No

Autor Tema: Sense mirar la Viquipèdia ni buscant informació per Internet...  (Llegit 3382 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Sense mirar la Viquipèdia ni buscant informació per Internet...
« el: 04 de Agost de 2009, 18:25:01 pm »
Doncs això: sabeu qui va ser?

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • Gènere: Masculí
  • @mikelsbd
Re: Sense mirar la Viquipèdia ni buscant informació per Internet...
« Respondre #1 el: 04 de Agost de 2009, 18:48:07 pm »
Forero Més Catxondo

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #2 el: 04 de Agost de 2009, 19:11:22 pm »
si es clar que si
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 04 de Agost de 2009, 19:16:06 pm »
Si, un membre del MIL.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #4 el: 04 de Agost de 2009, 21:39:54 pm »
Doncs sí.
Aquest post fa olor a candidat al Post Més Absurd :ejem
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #5 el: 04 de Agost de 2009, 21:44:04 pm »
Diria que si... no en tinc detalls com DNI ni domicili ni color dels ulls... pero mes o menys se qui va ser ;)

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat rebote

• Jugador Prof.
  • Missatges: 621
« Respondre #6 el: 04 de Agost de 2009, 22:52:17 pm »
Si y no por la infumable pelicula que hicieron...
http://salvadorpuigantich.info/
visita mi blog arlequinado  http://lanerosdetrigueros.blogspot.com/

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #7 el: 05 de Agost de 2009, 12:01:31 pm »
Doncs sí.

Doncs company, no té perquè ser-ho:

Vaig obrir aquest post perquè fa poc vaig veure un documental on li preguntaven a la gent (gent de 35 anys o més) si coneixien la història de Puig Antich. La meva sorpresa (per malament) va ser comprovar que del 100% dels preguntats, el 90% no el coneixia, malgrat ésser una figura símbol del jovent català en la lluita antifranquista i anticapitalista, i passant a la història amb el dubtós "honor" d'haver estat un dels últims agarrotats a Espanya.

Veig que dels que heu contestat aquí, la majoria éreu joves quan va passar tot i vau viure la història de primera mà; els altres que el coneixem i som més joves, es deu al que jo anomeno "consciència politica".

Per tant, company Mendo, permete'm que et faci un petit resum:

1r: el post tracta sobre un tema que no va del CES, per tant, està al lloc indicat (Enquestes vàries).

2n: pregunto per un tema que al seu dia va aixecar molta polèmica, i que encara la continua aixecant (pel constant negatiu del POder Judicial a reobrir i revisionar el cas).

3r: pregunto als foreros si coneixen la història real d'un jove que forma part de la Memòria Històrica del país, perquè un fet que a mí m'inquieta és la ignorància de molta gent envers aquesta història, que va marcar per sempre els darrers anys del franquisme, i sobretot va marcar al poble català.

Així que no sé on veus tu en el meu post les possibilitats per a titllar-lo de "candidat a Post més absurd", quan en ell no he preguntat cap gilipollada ni he posat cap història irreal, com sí que n'hi han a d'altres enquestes del Fòrum, que sí que es mereixen el premi, i de llarg.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #8 el: 05 de Agost de 2009, 16:07:39 pm »
Company Arrrrr, suposo que la pelicula hi va fer molt en que la gent sabés qui va ser aquest nano.

Si l'enquesta l'haguessis fet abans de la pelicula... un altre resultat haguessis obtingut.

Ja, company... Però jo suposo que qui hagi vist la pel·lícula (o almenys la gran majoria d'ells) ha estat perquè ja coneixia la història d'abans... No crec que els nanos d'avui dia perdessin molt de temps en anar a veure una pel·lícula d'història...

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #9 el: 05 de Agost de 2009, 18:10:24 pm »
Company Arrrrr, suposo que la pelicula hi va fer molt en que la gent sabés qui va ser aquest nano.

Si l'enquesta l'haguessis fet abans de la pelicula... un altre resultat haguessis obtingut.

Ja, company... Però jo suposo que qui hagi vist la pel·lícula (o almenys la gran majoria d'ells) ha estat perquè ja coneixia la història d'abans... No crec que els nanos d'avui dia perdessin molt de temps en anar a veure una pel·lícula d'història...
Jo crec que tot depèn de com es tracti la pel.lícula des dels mitjans de comunicació.

Per exemple, el cas de Salvador va ser molt tractada i mediatizada des dels mitjans, cosa que, en certa manera, banalitza no només la pel.lícula sinó també el contingut. Com a conseqüència, la pel.lícula es va a veure com ''aquella pel.lícula que tant i tant han anunciat per la TV'' i fins i tot se la interpreta amb un cert punt sensacionalista.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #10 el: 06 de Agost de 2009, 00:01:48 am »
no :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #11 el: 07 de Agost de 2009, 13:50:11 pm »

Doncs sí.

Mendo, per el que a tu pot semblar evident, per a altres pot ser un geroglífic indexifrable.

A este personatge històric, lo coneixen els que en eixos anys eren jóvens i tenien una consciència o cultura i que intentaven fer un món millor, però a partir d’ací, i quan s’allunya en temps la seua memòria, només lo recorden els jóvens amb més cultura i coneixements o los adolescents amb alguna inquietud social, cultural o política.
Potser, per a alguns que no el coneixen, les farà obrir la ment i buscar informació d’este noi, part ja de la història, i açò les farà més rics culturalment parlant.
Per altri banda, i com diu el Fum, sabiament, si s’hagués fet esta enquesta abans de la película, ja vos dic que la mitad ni sabrien qui és. També vos dic que si s’hagués obert este post abans d’este film, al company Arrr le haguessin dit proetarra o al Puig Antich directament asesino o terrorista. És lo que té la influència dels medis sobre les persones.

Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #12 el: 07 de Agost de 2009, 14:12:07 pm »

Doncs sí.

Mendo, per el que a tu pot semblar evident, per a altres pot ser un geroglífic indexifrable.

A este personatge històric, lo coneixen els que en eixos anys eren jóvens i tenien una consciència o cultura i que intentaven fer un món millor, però a partir d’ací, i quan s’allunya en temps la seua memòria, només lo recorden els jóvens amb més cultura i coneixements o los adolescents amb alguna inquietud social, cultural o política.
Potser, per a alguns que no el coneixen, les farà obrir la ment i buscar informació d’este noi, part ja de la història, i açò les farà més rics culturalment parlant.
Per altri banda, i com diu el Fum, sabiament, si s’hagués fet esta enquesta abans de la película, ja vos dic que la mitad ni sabrien qui és. També vos dic que si s’hagués obert este post abans d’este film, al company Arrr le haguessin dit proetarra o al Puig Antich directament asesino o terrorista. És lo que té la influència dels medis sobre les persones.

Home tio, tant com pro-etarra... Que jo no estic a favor d'anar matant penya pels puestos! :beer2

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #13 el: 07 de Agost de 2009, 14:17:36 pm »
Doncs hi ha gent que no sap ni qui era exactament Franco  :laugh2: :laugh2:

APM - Desmemoria histórica

HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #14 el: 07 de Agost de 2009, 14:29:21 pm »

Doncs sí.

Home tio, tant com pro-etarra... Que jo no estic a favor d'anar matant penya pels puestos! :beer2

Que si, apuesto por ello, com a mínim t'ho haguessin dit. Ja sé que no ho ets 'ni por asomo'.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #15 el: 07 de Agost de 2009, 14:29:41 pm »
Doncs hi ha gent que no sap ni qui era exactament Franco  :laugh2: :laugh2:

Millor per ells  :icon_mrgreen:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡