No va ser un gran partit, però és que hi ha camps que ja saps que no aniràs a veure bon futbol perquè és impossible, i un és aquest de l'Europa. A la primera part a excepció de Blas van actuar els que poden ser titulars a la copa, de totes formes jo no descartaria l'entrada de Robles o Castell al migcamp en detriment de Puigdollers o Pradas, encara que soni a equip més defensiu. Van tenir alguna ocasió clara del Pradas o del Roberto i com a mínim vam xutar a porta. Però va ser una mitja part de "patadon y tientetieso" la majoria de minuts , ja que és el que toca en un camp molt petit de gespa artificial.
A la segona van sortir els teòrics suplents i en canvi l'Europa va mantenir molts jugadors (al menys els primers minuts) i vam patir una mica, arribaben fàcil a la nostra àrea i en canvi nosaltres no xutaven a porta. Aquí , tot i la dedicació i ganes del Robles o el Castell, no teníem el domini del partit, em van decepcionar una mica els més joves, el Jesus Milan pràcticament no va fer res en tot el partit (sembla altre jugador que el que va actuar al triangular que vam fer a casa) tot i disposar de molts minuts, el nostre ex-juvenil (Jordi?) se li veu classe però esta massa verd i el veig amb poca força per aquesta categoria, Fito no va aportar gaire i si aquests 3 van estar una mica desapercebuts, evidentment el Fran tampoc va lluïr a la punta d'atac. Si que em va agradar personalment el Jesus (central), no s'arruga i sobretot té un bon desplaçament de pilota amb l'esquerra, fins i tot va estar a punt de marcar de falta directa.
El darrer quart d'hora amb els canvis de l'Europa i l'entrada (de nou) del Roberto va ser nostra, van tenir ocasions fins que al final va marcar el Robles tras una aturada del porter de l'Europa.