Autor Tema: Algú coneixia a l'Arturo?  (Llegit 13205 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
  • Gènere: Masculí
Re: Algú coneixia a l'Arturo?
« Respondre #20 el: 16 de Agost de 2009, 12:58:13 pm »
Molt tràgica notícia. Descansi en pau.

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #21 el: 16 de Agost de 2009, 13:34:57 pm »
Jo el coneixa, pels partits de casa pero sobretot pels de fora. Se del cert que feia el que podia per assitir als partits de la Creu Alta i feia autentiques filigaranes per anar als desplaçaments.
Crec que feia pocs anys que assistia al camp, pero sentia els colors com ningu..., el trobarem molt a faltar.

Descansa en Pau Company.

Jo me l'havia trobat algun cop després de partits a la Nova Creu Alta a l'estació d'autobusos del centre. Quan el birrero ha explicat que era de Mollet ja he lligat caps
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #22 el: 16 de Agost de 2009, 13:52:14 pm »
Descansi en pau.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat PATFACIL

• Jugador Prof.
  • Missatges: 829
« Respondre #23 el: 16 de Agost de 2009, 14:11:29 pm »
Mi mas sentido pesame a su entorno y en particular a su Familia. D.E.P.
siempre alineao,
porque tenemos un compromiso con los demás
nunca alienao,
porque tenemos un compromiso con nosotros mismos

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #24 el: 16 de Agost de 2009, 14:23:32 pm »
Jo el vaig coneixer al viatge  A Irun, Descansi en pau

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #25 el: 16 de Agost de 2009, 14:50:32 pm »
Jodeeer! si me acuerdo que vino en el viaje a benidorm en el bus, que lo pasamos muy bien, y él animó sin parar a su manera...vaya tela...

DEP!

Yo también lo conocí ese dia, era de esa gente que aunque no la conozcas sabias de su sentimiento arlequinado por los ojos.
Mi mas sentido pésame a su família y a todos mis compañeros arlequinados que tuvieron la suerte de conocerle!

Descansa en paz Arturo!
Mi mas sentido pésame
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #26 el: 16 de Agost de 2009, 17:21:56 pm »
collons, quan he llegit si algú coneixia a l'arturo em pensava que era l'ex porter que vam tenir l'any del centenari, però al llegir que era el seguidor sord-mut del sabadell m'he quedat glaçat, el primer post que obro després de vacances i em trobo això... vaja vaja... jo el recordo que sempre anava amb la Gina...

DEP.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #27 el: 16 de Agost de 2009, 18:45:06 pm »
Aquest noi el coneixia d´haver coincidit a vegades a la sortida dels jugadors per Tribuna i recordo també concretament que en l´edició del Torneig d´Històrics de l´any passat, estava assentat a la fila de davant i comentàvem moltes incidències del joc....

Una tràgica notícia aquesta....  i convé que el Club no oblidi lo del minut de silenci el dia del Monzón....     E.P.D.
« Darrera modificació: 16 de Agost de 2009, 18:58:08 pm per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #28 el: 16 de Agost de 2009, 19:48:35 pm »
E.P.D. Arturo, sempre et recordarem  :sad2:
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #29 el: 16 de Agost de 2009, 20:55:36 pm »
viendo lo que algunos deciis por aqui creo que si lo conocia con, si venia a Irun en el autocar de la penya Sabadell, con gafas delgadito, llevaba una bufanda y la ondeaba a cada momento o cuando paremos a desayunar si es ese si lo tenia visto
visca el sabadell

Desconnectat manzanillo

• Aleví
  • Missatges: 41
« Respondre #30 el: 16 de Agost de 2009, 22:32:29 pm »
ahora me he enterado,lo siento mucho le doy el pesama ala familia.

Xandri

• Visitant
« Respondre #31 el: 16 de Agost de 2009, 22:50:54 pm »
M'acabo d'enterar i m'he quedat de pedra. M'enrecordo de veure'l molts cop per l'estadi i desplaçaments, i que a vegades comentàvam alguna cosa i animava amb mi i uns amics :confused:

D.E.P Arturo

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #32 el: 17 de Agost de 2009, 12:33:23 pm »
Collons! Arribo de passar el camp de setmana i em trobo aquesta tràgica notícia. Està sent un any molt dur!
Jo recordo que un dels primers cops que el vaig veure va ser el dia del 2-4 a l'Olímpic. Des de llavors el vaig veure força sovint.

DEP Arturo. :disappointed:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat WTEE

• Mecenes Or
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 396
« Respondre #33 el: 17 de Agost de 2009, 13:25:44 pm »
A casa meva estem consternats per la tràgica notícia. Nosaltres coneixíem a l'Arturo i sempre comentàvem amb ell les alegríes i les penes del nostre estimat Sabadell. Era un nanu molt estimat per a tots, ja que era una magnífica persona.
Ara que ens ha deixat, el recordarem sempre lluïnt la seva bandera i la seva samarreta pel nostre estadi i també pels camps foranis.

L'Arturo, allà on sigui, ens donarà força i ànims i ens ajudarà a aconseguir els objectius marcats per aquesta temporada.

El nostre més sentit pèsam cap a la seva família!

D.E.P. amic Arturo.  :disappointed:  :wavecry:

DESPRÉS DE 18 ANYS, HO HEM ACONSEGUIT......... ....... TORNEM A SER DE SEGONA A!!!!! VISCA EL SABADELL!!!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #34 el: 17 de Agost de 2009, 17:45:59 pm »
Estic molt fotut des de que vaig saber esta notícia, desprès que birrero me truqués per a comunicar-me el fet. M'ha costat molt escriure estes línees.

A Arturito lo coneixia des de que estava treballant per el Sant Andreu. Vaig anar desprès d'un partit al cotxe, i al anar a obrir-lo me va vore el clauer amb l'escut del Sabadell. Va venir corrent i me va fer entendre que era del nostre equip. Jo le vaig preguntar que que feia també amb una samarreta del Sant Andreu, i me va explicar com va poder que era un amor compartit per els dos equips.
Recorde que sempre se venia desprès al final dels partits a saludar i amb el temps, un dia de pluja fins i tot lo vaig anar a buscar a general per a que no se mullés.
També recordo en un desplaçament a Pamplona amb el Sant Andreu, que arribava tard a treballar i la senyora Alfocea va fer mans i mànigues per aconseguir que arribés a temps a Mollet. Era un tio exemplar. Molts no mos haguéssim presentat a treballar o haguéssim arribat tard, però ell, no, lo que fes falta per complir sempre.
Quan vam baixar a Tercera, me lo vaig trobar un dia fora la tribuna, i me va fer entendre que si el Sabadell passava penes, ell estaria allà per ajudar-lo. Molts partits mos hem saludat davant de tribuna, i al triangular en memòria de Miguel Quereda, mos vam vore i mos vam saludar. La provinència va voler que aquell dia anés a general i mos trobéssim, sembla que algo va fer que me pogués despedir ese dia d'ell.

Hem coincidit en desplaçaments, fora el camp, amb el seu somriure quan guanyàvam i amb els seus ànima quan perdiem. Sense tu, no serà igual. La vida ja per si és molt dura, però és que a sobre és molt cruel.
Arturo, hui m'he acomiadat de tu, però espere que en el cel sigues feliç, podent vore tots els partits dels teus dos equips del cor. Intentarem cridar un poc més, per a que, com me vas dir un dia, no mos escoltis, però mos sentis. Com vas fer-me entendre un colp, és lo més similar que havies experimentat a oïr, disfrutar un partit amb aficions com les nostres.

Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #35 el: 17 de Agost de 2009, 18:23:00 pm »
He quedat flipat. Ens deixa un tio entranyable i un gran arlequinat. M'atreviria a dir que mai el vaig arribar a veure amb cap roba que no fos la samarreta arlequinada. Portem un any que deunido...

D.E.P  ARTURO

Desconnectat speaker

• Infantil
  • Missatges: 109
« Respondre #36 el: 17 de Agost de 2009, 19:03:20 pm »
Boniques i emocionants anècdotes,. sexeibirra, que posen la pell de gallina, al menys a mi... El seu somriure innocent i nèt no s'esborrarà mai dels nostres cors...
Estic molt fotut des de que vaig saber esta notícia, desprès que birrero me truqués per a comunicar-me el fet. M'ha costat molt escriure estes línees.

A Arturito lo coneixia des de que estava treballant per el Sant Andreu. Vaig anar desprès d'un partit al cotxe, i al anar a obrir-lo me va vore el clauer amb l'escut del Sabadell. Va venir corrent i me va fer entendre que era del nostre equip. Jo le vaig preguntar que que feia també amb una samarreta del Sant Andreu, i me va explicar com va poder que era un amor compartit per els dos equips.
Recorde que sempre se venia desprès al final dels partits a saludar i amb el temps, un dia de pluja fins i tot lo vaig anar a buscar a general per a que no se mullés.
També recordo en un desplaçament a Pamplona amb el Sant Andreu, que arribava tard a treballar i la senyora Alfocea va fer mans i mànigues per aconseguir que arribés a temps a Mollet. Era un tio exemplar. Molts no mos haguéssim presentat a treballar o haguéssim arribat tard, però ell, no, lo que fes falta per complir sempre.
Quan vam baixar a Tercera, me lo vaig trobar un dia fora la tribuna, i me va fer entendre que si el Sabadell passava penes, ell estaria allà per ajudar-lo. Molts partits mos hem saludat davant de tribuna, i al triangular en memòria de Miguel Quereda, mos vam vore i mos vam saludar. La provinència va voler que aquell dia anés a general i mos trobéssim, sembla que algo va fer que me pogués despedir ese dia d'ell.

Hem coincidit en desplaçaments, fora el camp, amb el seu somriure quan guanyàvam i amb els seus ànima quan perdiem. Sense tu, no serà igual. La vida ja per si és molt dura, però és que a sobre és molt cruel.
Arturo, hui m'he acomiadat de tu, però espere que en el cel sigues feliç, podent vore tots els partits dels teus dos equips del cor. Intentarem cridar un poc més, per a que, com me vas dir un dia, no mos escoltis, però mos sentis. Com vas fer-me entendre un colp, és lo més similar que havies experimentat a oïr, disfrutar un partit amb aficions com les nostres.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #37 el: 18 de Agost de 2009, 12:21:54 pm »
El meu màxim condol per la seva família. Tot i que no el coneixia, sempre el veia pel camp. És una autèntica pena que passin coses com aquesta.

Descansi en pau.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #38 el: 18 de Agost de 2009, 15:34:47 pm »
D.E.P Arturo
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #39 el: 18 de Agost de 2009, 16:13:47 pm »
DESCANSA EN PAZ AMIGO ARTURO. Mi pésame a familiares e intímos de Arturo.

Dale un fuerte abrazo a mi hermano y dile que espero irme pronto con el.  D.E.P.
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.