Autor Tema: Sabadell-Monzón, Copa del Rei  (Llegit 16561 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat orgullo_arlekinado

• Infantil
  • Missatges: 162
Re: Sabadell-Monzón, Copa del Rei
« Respondre #100 el: 27 de Agost de 2009, 15:37:08 pm »
JS74 estoy totalmente de acuerdo contigo, partido soporifero, con solo 2 o 3 jugadas medio trenzadas, un equipo visitante medio Amateur y su portero un gran amigo.
Con un equipo en condiciones, nos hubieran bailado la conga, porque a pesar de tener un porterazo como tenemos, la defensa no me transmite ninguna seguridad y arriba tenemos menos gol que el Atletico Villatocinos.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
  • Gènere: Masculí
« Respondre #101 el: 27 de Agost de 2009, 16:50:54 pm »
L'important era passar l'eliminatoria, ja anirem millorant.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #102 el: 27 de Agost de 2009, 17:10:44 pm »
JS74 estoy totalmente de acuerdo contigo, partido soporifero, con solo 2 o 3 jugadas medio trenzadas, un equipo visitante medio Amateur y su portero un gran amigo.
Con un equipo en condiciones, nos hubieran bailado la conga, porque a pesar de tener un porterazo como tenemos, la defensa no me transmite ninguna seguridad y arriba tenemos menos gol que el Atletico Villatocinos.

Estoy de acuerdo con muchas de las cosas que decis, creo que el partido fue aburrido, y pese a ver buenos detalles de jugadores en particular, no se desarrollo un gran juego en conjunto. Pero no estoy de acuerdo con que si hubiera sido un equipo de mas calidad nos hubieran bailado, ya que creo que el equipo jugó al 30 o 40% de lo que quizas podria hacer, debido a que el Monzon no le puso ningun tipo de problema y que el domingo y el miercoles que viene tambien hay partidos. Creo que dosificaron mucho. No se puede decir que hubiera pasado si viene otro equipo, ya que seguramente el Sabadell se hubiera tomado el partido de otra manera.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #103 el: 27 de Agost de 2009, 17:30:10 pm »
Creo que la siguiente ronda la jugamos contra el Marbella.

Marbella 1-0 Caravaca

Correcte, ens toca el Marbella.

Partit fàcil i plàcid, davant un rival que ha vingut a defensar-se i ni ha sabut marcar en un penal regalat per un àrbitre que era realment molt dolent. A la primera part hem sigut pràctics i a la segona ens ha faltat punteria, però s'ha guanyat bastant tranquilament.

Impressionant el control a les portes, només una d'oberta, molta cua i jo amb 34 anys entrant amb un carnet Infantil. Cada dia millor.

es que tens cara de nen.

Que va passar amb les banderes a la segona part, amb els de la curva?, es que no teniu que tapar publicitat..., per cert va ser l'única que van fer treure (per alguna cosa serà), a l'altra banda ni tant sol van anar-hi
« Darrera modificació: 27 de Agost de 2009, 17:40:01 pm per raros »

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #104 el: 27 de Agost de 2009, 17:55:34 pm »

Marbella 1-0 Caravaca

Partit fàcil i plàcid, davant un rival que ha vingut a defensar-se i ni ha sabut marcar en un penal regalat per un àrbitre que era realment molt dolent. A la primera part hem sigut pràctics i a la segona ens ha faltat punteria, però s'ha guanyat bastant tranquilament.

Impressionant el control a les portes, només una d'oberta, molta cua i jo amb 34 anys entrant amb un carnet Infantil. Cada dia millor.

es que tens cara de nen.

Que va passar amb les banderes a la segona part, amb els de la curva?, es que no teniu que tapar publicitat..., per cert va ser l'única que van fer treure (per alguna cosa serà), a l'altra banda ni tant sol van anar-hi
Si no m'equivoco també van fer retirar alguna de la zona dels Mamados, però allà ho va dir un mosso i no un empleat del club. A més, la que tapàvem nosaltres no era ben bé publicitat. Era la de la penya Jogar.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #105 el: 27 de Agost de 2009, 19:19:41 pm »
A més, la que tapàvem nosaltres no era ben bé publicitat. Era la de la penya Jogar.

Bé, una mena de publicitat ...  ::)
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #106 el: 27 de Agost de 2009, 22:04:34 pm »

Marbella 1-0 Caravaca

es que tens cara de nen.

Si no m'equivoco també van fer retirar alguna de la zona dels Mamados, però allà ho va dir un mosso i no un empleat del club. A més, la que tapàvem nosaltres no era ben bé publicitat. Era la de la penya Jogar.

per això ho deia

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #107 el: 27 de Agost de 2009, 23:05:43 pm »
Un partit guanyat amb facilitat on el CE Sabadell va donar l´impresió de qui si hagués necessitat fer més gols, els hagués fet.... i me n´alegro molt que el primer el marqués Joel de cara al seu estat d´ànim en aquest punt de la temporada.

Es un dels partits on he patit menys en molt de temps a la NCA.  Posats a demanar.... No podriem gaudir d´una eliminatòria més o menys igual contra el Marbella ?   :yes:
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #108 el: 28 de Agost de 2009, 08:19:48 am »
I per cert, amb la classificació per a la 2a ronda, diria que aquest any ja ens estalviem jugar la Copa Federació  :clap
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #109 el: 28 de Agost de 2009, 12:58:56 pm »
es que tens cara de nen.

Home, cara de nen la que vulguis, però el carnet és a nom d'una nena i porto des de l'1 d'Agost sense afaitar-me i tinc més cabell a la barba que al cap.  ;D

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #110 el: 28 de Agost de 2009, 13:25:58 pm »
es que tens cara de nen.

Home, cara de nen la que vulguis, però el carnet és a nom d'una nena i porto des de l'1 d'Agost sense afaitar-me i tinc més cabell a la barba que al cap.  ;D

1 d'agost?  De quin any?     :tongue3:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #111 el: 28 de Agost de 2009, 14:43:52 pm »
Van tapar la pancarta de la penya jogar? Homa, a vore si els d'una pròpia penya no poden tapar la seua pancarta per a posar-hi banderes. Lo que faltava!
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #112 el: 28 de Agost de 2009, 16:06:21 pm »
es que tens cara de nen.

Dono fe d'això últim.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #113 el: 28 de Agost de 2009, 17:01:56 pm »
es que tens cara de nen.

2009, cabr!  :laugh2: És que la tinc bastant llarga.

Van tapar la pancarta de la penya jogar? Homa, a vore si els d'una pròpia penya no poden tapar la seua pancarta per a posar-hi banderes. Lo que faltava!

No estàs al lloro. El tema va ser que jo estava donant la volta a l'estadi a la segona part, ja que m'avorria una mica i vaig anar saludant a gent i amics, quan vaig arribar-me a on hi ha la Penya Jogar a saludar al Garcés i tal, però davant la meva sorpresa em vaig trobar als de La Curva Arlequinada, amb banderes animant. Vaig penjar la meva bandera allà i vaig agafar la gran del grup, que m'agrada més. Els de la Curva es posen a la segona part allà per veure els partits des del córner (com jo he fet molts anys amb el meu pare).

Al cap d'una estona, varen venir dos nois de seguretat (molt educats, això si) a dir-nos que apartéssim les banderes del CE Sabadell FC del cartell (que per cert, ni estava tapat del tot, ni sabia jo que havia deixat la meva bandera a sobre).

Res més, simplement que es veu que quan una penya no assisteix al lloc que té la pancarta, es veu que els socis i altres penyistes, no es deuen poder asseure allà a animar. Suposo que s'hauria de fer com abans i delimitar un altre cop les zones reservades per a les penyes.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Xandri

• Visitant
« Respondre #114 el: 28 de Agost de 2009, 21:06:49 pm »
es que tens cara de nen.

Home, cara de nen la que vulguis, però el carnet és a nom d'una nena i porto des de l'1 d'Agost sense afaitar-me i tinc més cabell a la barba que al cap.  ;D

1 d'agost?  De quin any?     :tongue3:

2009, cabr!  :laugh2: És que la tinc bastant llarga.
El què? :o :w00t:

PD: Pugar :whistle:
« Darrera modificació: 28 de Agost de 2009, 21:21:18 pm per Xandri »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #115 el: 28 de Agost de 2009, 21:40:04 pm »
es que tens cara de nen.

2009, cabr!  :laugh2: És que la tinc bastant llarga.
El què? :o :w00t:

PD: Pugar :whistle:

La barba, repeteixo! Colla de malpensats.

PD: Pugay :whistle: