Impressionant el control a les portes, només una d'oberta, molta cua i jo amb 34 anys entrant amb un carnet Infantil. Cada dia millor.
es que tens cara de nen.
Home, cara de nen la que vulguis, però el carnet és a nom d'una nena i porto des de l'1 d'Agost sense afaitar-me i tinc més cabell a la barba que al cap.
1 d'agost? De quin any?
2009, cabr!
És que la tinc bastant llarga.
Van tapar la pancarta de la penya jogar? Homa, a vore si els d'una pròpia penya no poden tapar la seua pancarta per a posar-hi banderes. Lo que faltava!
No estàs al lloro. El tema va ser que jo estava donant la volta a l'estadi a la segona part, ja que m'avorria una mica i vaig anar saludant a gent i amics, quan vaig arribar-me a on hi ha la Penya Jogar a saludar al Garcés i tal, però davant la meva sorpresa em vaig trobar als de La Curva Arlequinada, amb banderes animant. Vaig penjar la meva bandera allà i vaig agafar la gran del grup, que m'agrada més. Els de la Curva es posen a la segona part allà per veure els partits des del córner (com jo he fet molts anys amb el meu pare).
Al cap d'una estona, varen venir dos nois de seguretat (molt educats, això si) a dir-nos que apartéssim les banderes del CE Sabadell FC del cartell (que per cert, ni estava tapat del tot, ni sabia jo que havia deixat la meva bandera a sobre).
Res més, simplement que es veu que quan una penya no assisteix al lloc que té la pancarta, es veu que els socis i altres penyistes, no es deuen poder asseure allà a animar. Suposo que s'hauria de fer com abans i delimitar un altre cop les zones reservades per a les penyes.