Autor Tema: CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)  (Llegit 27386 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re:CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #80 el: 17 de Abril de 2011, 13:23:28 pm »
SOL I PADRIS NEWS

Estadi Nacional Sol i Padrís. Reporter Tribulete.

Pel bon camí

Quatre setmanes de competicio lliguera i encara no es coneix la derrota. Els Powerencs porten 8 punts sobre 12 i estan situats provissionalment en la 3a posicio a un sol punt dels 2 primers.

Avui parlem amb en , el jugador que porta mes temps en el vestidor powerenc.

P: Ken, gracies per concedir-nos l'entrevista... parlem una mica de la teva estancia en aquest Club. Aquesta sera la teva 6a temporada... com et trobes?
R: Perfecte Tribulete, estic de conya. La veritat es que no em puc queixar... per sort i toco ferro, fins ara he estat, diguem-ne, titular fixe en les 5 i pico temporades que porto aqui i per aquest motiu no em puc queixar. Sabia que venia a un club serio i senyor i aqui estic, esperant-me jubilar algun dia -encara llunya- en aquest Club... jo ja ho firmaria.

P: La teva progressio en TSIs ha estat espectacular...
R: Be... no cal exagerar tampoc hehehe... si clar que he millorat. Vaig arribar amb poc mes de 1000 i ara rondo puntes de 7000 i pico... pero es logic si tenim en compte les rotacions tecniques que fa el mister en els entrenaments que m'han permes anar millorant la majoria dels meus punts forts.

P: En aquests quasi 6 anys t'hem vist jugar crec que en totes les posicions... cert?
R: No totes, no... hehehe... crec que de porter encara no he jugat! Pero si, es ben cert... soc un jugador que em podria qualificar de polivalent i m'agrada jugar en qualsevol posicio... la questio es jugar!

P: On et sent mes comode? de lateral, extrem o davanter?
R: Ja t'he dit abans que m'es igual... Darrerament el mister m'ha donat confiança en el lateral de la defensa i m'hi trobo molt comode... la temporada anterior vaig jugar majoritariament d'extrem i l'altre vaig jugar de davanter... Si mal no recordo, vaig venir per jugar de davanter i mira, em van tirant cap enrera hehehe.

P: Ets el segon jugador 'mes gran' de la plantilla... preocupat per aquesta dada o es simplement anecdotica?
R: Cap problema... ja t'he dit tambe abans que estic en el meu millor moment i no penso en aquestes anecdotes... La meva dona diu que el dia que no se'm aixequi l'ocellet, que aquell dia haure de començar a preocupar-me hehehehe

P: Parlem ja de les competicions... Fora de la Copa Hattrick i fora tambe a les primeres de canvi de la Copa Forum...
R: Doncs si, una llastima... sobre tot per la competicio Forum. En la Copa HT ja sabiem que teniem poc a pelar i el mister va decidir fer una alineacio mes tipicament d'entrenament que no pas de competicio seria i en la Copa Forum, tot i que vem presentar una alineacio força competitiva amb nomes 3 o 4 rotacions, si mal no recordo, no vem poder eliminar al Nike Football que va presentar una alineacio mes 'titular' que la nostra... tot i aixi no li vem posar gens facil i un cumul de circumstancies alienes li van donar la victoria, cal dir tambe que merescuda.

P: Lliga HT... 2 victories i dos empats i encara sense coneixer la derrota...
R: Si, si... un inici de temporada que t'hauria signar al començar-la. Es important començar amb bon peu i crec que estem fent be els deures. Anar 3ers a un sol punt dels 2 primers ajuda a agafar moral i tambe a que els rivals es preocupin mes de contrarestar-te el teu joc que de crear-se el seu propi... i aixo ens beneficio pq podem jugar al nostre joc, que es el que sabem fer millor.

P: S'aguantara tota la temporada en aquestes posicions a tocar de l'ascens?
R: Ostres no se... crec que de moment estem on ens mereixem... ningu ens ha regalat res en aquest 4 partits i crec que els equips estem mes igualats que en l'anterior temporada on hi van haver 2 o 3 equips molt superiors a la resta... aquest any ja vem veure, en la sentada tecnica que vem fer a inici de temporada amb el Mister, que el grup s'havia igualat molt i que no era descabellat ni foll pensar en estar on estem ara, tocant els llocs de privilegi. Veure'm si podem mantenir el ritme i acabem la lliga una mica mes amunt d'on estem ara.

P: A la Lliga Forum que començara proximanent... tambe hi veurem rotacions?
R: Ostres... aquesta es una pregunta que no m'has de fer a mi. Es el mister el que decideix les alineacions, recordes? No se, no se... el que si que se es el que el mister esta perfectament capacitat per organitzar-ho correctament i a mes, suposo tambe dependra, vulguis o no, de com va la lliga HT... dic jo ehhhhh... ja veurem Tribulete, que encara falta per començar la competicio... ja en parlarem mes endavant...

T'agafo la resposta... parlarem mes endavant.
Gracies Ken i molta sort!

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #81 el: 25 de Octubre de 2011, 21:47:01 pm »
El CE Sabadell Power ja es nou equip de VII despres de quedar primer al seu grup!

:thumbsup:  :cheer  :happy2:  :clap2  :visca

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #82 el: 18 de Abril de 2012, 23:03:24 pm »
Despres de molts dies sense responsable de premsa i per consequencia, sense comunicats, em plau posar-vos breument al dia:

La temporada passada, la del debut historic a VII, vem quedar 3ers i amb series possibilitats d'acabar pujant per neteja de bots pero que al final no es va produir.

Aixi doncs, veient els resultats de la temporada que acabava de finalitzar i amb algun moviment important a la plantilla -com el fitxatxe d'un nou entrenador nivell 7-, es va afrontar l'actual temporada amb moltes il.lusions. Malauradament pero, una serie de resultats negatius encadenats a l'inici de temporada, sumat a una alarmant baixada de forma fisica i psicologica, han portat a l'equip a la cua de la classificacio amb una sola victoria aconseguida aquesta darrera setmana.

Aquesta victoria, juntament amb els moviments que 'sin prisa pero sin pausa', esta realitzant la secretaria tecnica per aconseguir un fitxatge que doni garanties al mig camp, ens fan pensar en que la salvacio es encara possible.

:beer2