Enquesta

VOLEU BEURE AIXO KE SOLS SUBVENCIONA AL FC BARCELONA Y ESPANYOL ??

tan em fot continuo igual
33 (66%)
no ho sabia, no en bec mes
5 (10%)
boicot total em pendre sempre un'altre
12 (24%)

Total de vots: 47

Autor Tema: CERVESA DAMM  (Llegit 22852 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Gol del Sabadell

• Visitant
Re: CERVESA DAMM
« Respondre #40 el: 24 de Agost de 2009, 15:17:36 pm »
Jo el que no entenc es això de que el ascens el teniem arreglat i ja ho has dit 2 cops .. si estava tan arreglat perque ens van atracar a Irún?

per aixo li demano al "senyor pons" que ens ilumini..perque no es va pujar? perque es va permetre lo de irun? perque el Joan permet que ens robin per 4 duros el que ja estaba arreglat?

perque el Joan sabent que l'irun toca a l'arbitre i jugadors nostres i no nomes roberto morales es queda tan pancho? com ja ho tenim fet perque vigilar....

ara dic ja els va be a molts que no pujessim...una primera mesura era posar al mando a "cortar el bacalao" a un peix gros del banc sabadell (que ara no recordo el nom ja el dire)i fotre fora tota la camarilla de abrazafarolas(com deia el butano)i morralla varia

per cert jo vec estrella i seguire perque m'agrada,encara que reconec que la moritz esta força be pero no es el mateix

¿Estaba todo arreglado para subir? Yo pensaba que bastante mérito tuvimos porque el equipo creo que era justo para entrar en play off, así que lo de subir...
Por tanto que quieres decir con lo de que estaba todo arreglado para subir ¿que teniamos árbitros y equipos comprados? ¿Que lo de Leon donde estuve disfrutando fue un simulacro de partido? ¿Y lo de Irún?
No se, ya nos contarás....

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #41 el: 24 de Agost de 2009, 16:32:32 pm »
Si son ciertos los rumores de dagar (graves rumores, por cierto, porque aquí se rajó y mucho de lo de Irún y resulta que quizá nosotros hicimos lo mismo mucho antes), me alegro de no haber subido. YO NO QUIERO SUBIR ASÍ. YO QUIERO SUBIR HACIENDO MÉRITOS, NO COMPRANDO.

A todo esto, decirle a dagar que espero que tenga una buena defensa, porque lo que aquí ha lanzado puede acarrear consecuencias.
« Darrera modificació: 24 de Agost de 2009, 16:37:12 pm per Arrrrrrlekinat »

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
  • Gènere: Masculí
« Respondre #42 el: 24 de Agost de 2009, 20:00:57 pm »
Prefereixo l'aigua amb gas.

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #43 el: 24 de Agost de 2009, 20:24:29 pm »
Lo siento pero yo vivi IN SITU el sufrimiento de los ultimos minutos de Leon y te aseguro que no estava para nada comprado , discuteme que pasemos de potra y lo que quieras , pero para nada estava comprado ese partido...ni el arbitro ni los jugadores!!, Irun es otro mundo!!
Millor Seguidor

Xandri

• Visitant
« Respondre #44 el: 24 de Agost de 2009, 20:35:40 pm »
Lo siento pero yo vivi IN SITU el sufrimiento de los ultimos minutos de Leon y te aseguro que no estava para nada comprado , discuteme que pasemos de potra y lo que quieras , pero para nada estava comprado ese partido...ni el arbitro ni los jugadores!!, Irun es otro mundo!!
Lo que lleguemos a sufrir ese día, sobretodo al final cuando un jugador de la Cultural se le quedó la pelota muerta dentro del area pequeña...

Y si lo que dice el compañero dagar es verdad, apaga y vámonos.
« Darrera modificació: 24 de Agost de 2009, 20:50:30 pm per Xandri »

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #45 el: 24 de Agost de 2009, 21:10:30 pm »
Dagar, perdona que t'ho digui pero tu TAMBE ets un altre terrorista... No se ben be si ets de l'altre bandol o vas 'per lliure' pero terrorista ho ets de ben segur!

No pots acusar a un jugador del CES i que ACTUALMENT encara esta a la plantilla, de coses tan greus i incendiaries com les que dius sense aportar cap tipus de prova...

No se... igual a tu tambe t'interessa mes destapar draps bruts i agafar algun tipus de 'notorietat' encara que aixo signifiqui desastabilitzar a l'equip ja a l'inici de temporada... si no es aixo, que algu m'ho expliqui, gracies.

:beer2

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #46 el: 24 de Agost de 2009, 21:26:48 pm »
Que extrany oi? a tu no et censuren les paraules"terr..."
i ara ja no comparteixes amb l'altre com tu..dagar...jajajja jajjaj!! es que no n'acertes cap!!!!!!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #47 el: 24 de Agost de 2009, 21:31:59 pm »
Jo a alguns no us entenc.

Per altre banda, dagar, pots presentar proves de tals afirmacions? Per quina causa no ho has fet abans?

També, PERE PONS... per quina causa a altres directives els has disparat a la línia de flotació per qualsevol causa i aquesta la defenses amb ungles i dents?
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #48 el: 24 de Agost de 2009, 21:51:39 pm »
Sort que aquesta enquesta era per "parlar" de cerveses....... Deu ser l'acohol .....  :cheer

Seriosament, a mi no m'entra al cap que CAP directiva, per millor o pitjor que ho fagi, no vulgui el millor per l'entitat i no es preocupi de fer TOT el possible per a que la cosa rutlli. La directiva actual ha fet coses bones, d'altres molt millorables i coses malament. I segurament, o millor dit, SEGUR, que aquest magnífic  forum és el millor lloc per dir que s'ha de fer millor.

Ara bé, sempre que es fan segons quin tipus d'acusacions és de rebut donar mostres que allò és cert. Dir-ho sense aportar res, és com tirar pedres a la pròpia entitat.    
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #49 el: 24 de Agost de 2009, 21:52:54 pm »
Segueix havent-hi gent que no veu mes enlla del seu nas...

- Mira des de quina data soc forero i mira la teva. Mira quants missatges porto i mira els teus... No m'he amagat mai i qui m'ha volgut coneixer ho ha fet -tu inclos- i a tu? et coneix algu?? Saps entendre la diferencia de tracte que hi pot haver entre un de la teva calanya i un forero 'normal'? Busca les 7 diferencies! ;)

- T'has preguntat, potser algun cop, si hi han aficionats mes enlla 'dels que componeu els diferents 'clans'? Pensa una mica que no es tan dificil home!

Tot i que tu t'en desdius, tu i altres feu exactament com el PP... esquitxar i esquitxar i esperar a veure quin personajillo del grupet d'engominats la diu mes grossa... doncs que la gent es tonta i s'ho creu tot la questio es desprestigiar... a diari, clar... dia si i dia tambe dient les mateixes tonteries... Que us porten proves i us porten al jutjat? Res... la questio es replicar amb un infantil "i tu mes!" i aixi va el pais... i aixi va el Club

Ah, i si em vols replicar, fes-ho amb arguments i no amb xurradetes infantiloides tipus "Cuidado que se qui ets" com insinues...

Apa, agur i bon vent!

:beer3
« Darrera modificació: 24 de Agost de 2009, 22:19:22 pm per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #50 el: 24 de Agost de 2009, 22:20:47 pm »
Gracies Birrero, perque almenys es trova gent coerent.
Mira, jo sempre he estat a favor de les directives....Arroy os Gonzalez i Soteras..l'unic que jo mai vaig compartir eran quan ens van imposar
politics i amiguets  que van acabar, com tothom sap....doncs a tercera...
i "es lo que hay"..i lo que dius tu....es fácil parlar de coses..sense proves com si l'ascens estaba arreglat..etcc.etc. que aquesta gent , la treu, de converses al "bar del MANOLO" PER DIR ALGUNA COSA.....

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #51 el: 24 de Agost de 2009, 23:02:37 pm »
como se puede decir que el ascenso estaba arreglado, con tanta normalidad?? Porsupuesto, no me lo creo, y espero que se explique y aclare pq es una acusación muy fuerte.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #52 el: 25 de Agost de 2009, 00:44:29 am »
Dagar, perdona que t'ho digui pero tu TAMBE ets un altre terrorista... No se ben be si ets de l'altre bandol o vas 'per lliure' pero terrorista ho ets de ben segur!

No pots acusar a un jugador del CES i que ACTUALMENT encara esta a la plantilla, de coses tan greus i incendiaries com les que dius sense aportar cap tipus de prova...

No se... igual a tu tambe t'interessa mes destapar draps bruts i agafar algun tipus de 'notorietat' encara que aixo signifiqui desastabilitzar a l'equip ja a l'inici de temporada... si no es aixo, que algu m'ho expliqui, gracies.

:beer2

company power jo torno a reiterar el que he dit abans,tu com vetera del foro sabras que el que deia abans es veritat critico el que em sembla malament sigui la directiva que sigui....si aixo es ser un terrorista esportiu llavors si que ho soc...ami tant em fot l'arroyos besonies soteras o la mare que els va a parir a tots...jo no acuso a ningu de vendres dic que es van tocar varis jugadors no nomes el que va SORTIR A LA LLUM QUE TOTS SABEM QUI ES....i si no em creieu que surtin els directius camuflats que tu jo i la majoria sabem qui son i diguin que el que jo dic es mentida...de moment pocs vec no company power?

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #53 el: 25 de Agost de 2009, 08:26:00 am »
Seguim dient les coses a mitges......

Directius camuflats...... home, s'hauria d'explicar tot bé i dir els noms. Sinó segueix sent com no dir res.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #54 el: 25 de Agost de 2009, 08:40:11 am »
Per cert, també m'agraden les belgues. Són les millors!

SOBRE SI HO TENÍEM ARREGLAT només haig de dir que dies abans del partit d'Irún gent vinculada -d'una o altra forma- al club em va comentar que estava fet, que estava fet amb la federació, vaja.

No posaré noms ni res per que no es tracta de perjudicar a ningú peró recalco que ABANS de jugar-se el partit d'Irún es donava per fet que si no es guanyava per jugadors hi hauria alguna cosa. De fet, quan vaig rebre aquestes informacions ja s'havia jugat l'anada en la que s'havia assenyalat un penal una mica justet.

La frase que em va arribar de les diferents persones era la mateixa: que si arribavem als play-off estava casi fet.

ARA BÉ, una cosa sí haig de dir. Contra la Cultu no vaig veure cap arbitratge favorable, i menys encara a Irún. I en el partit d'anada amb el Unión a casa més que l'arbitratge ens va perjudicar la sort que van tenir que sense xutar van marcar. SÍ QUE ESTIC CONVENÇUT que a Irún hi va haver maletín, peró no va ser nostre.

AQUI ES DIU que es prefereix pujar sense ajuts, per mèrits. Molt em crec que ascendir així és casi impossible, ja que la majoria de vegades els equips que han ascendit han hagut de fer feina als despatxos. I COM QUE VULL EL MILLOR per al meu club, si s'ha de fer es fa. Com em considero algo maquiavèlic "la fí justifica els mitjans" i l'objectiu del Sabadell és l'ascens. Sí o sí.

Al DAGAR només el demanaria que aclareixi que va passar per que surtís la cosa rana.

I a la DIRECTIVA que posi els mitjans necessaris per ascendre. Crec que veient les altres plantilles és factible quedar entre els quatre primers. Potser, fins i tot, serà encertat guardar els diners del darrer fitxatge pel mercat d'hivern, on seria interessant fer calaix i fitxar dos o tres bons jugadors...  provinents d'equips que no pagaran? per què no?

Serem segurament el tercer pressupost més alt, sense contar els filials. Només Sant Andreu (2M€) i Logroñés (1,55M€) ens superarán els nostres 1,35M€. La majoria de clubs estan per sota del milió d'euros, casi tots. És una oportunitat que no podem desaprofitar, única.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #55 el: 25 de Agost de 2009, 08:56:37 am »
Per cert, també m'agraden les belgues. Són les millors!

SOBRE SI HO TENÍEM ARREGLAT només haig de dir que dies abans del partit d'Irún gent vinculada -d'una o altra forma- al club em va comentar que estava fet, que estava fet amb la federació, vaja.

No posaré noms ni res per que no es tracta de perjudicar a ningú peró recalco que ABANS de jugar-se el partit d'Irún es donava per fet que si no es guanyava per jugadors hi hauria alguna cosa. De fet, quan vaig rebre aquestes informacions ja s'havia jugat l'anada en la que s'havia assenyalat un penal una mica justet.

La frase que em va arribar de les diferents persones era la mateixa: que si arribavem als play-off estava casi fet.

ARA BÉ, una cosa sí haig de dir. Contra la Cultu no vaig veure cap arbitratge favorable, i menys encara a Irún. I en el partit d'anada amb el Unión a casa més que l'arbitratge ens va perjudicar la sort que van tenir que sense xutar van marcar. SÍ QUE ESTIC CONVENÇUT que a Irún hi va haver maletín, peró no va ser nostre.

AQUI ES DIU que es prefereix pujar sense ajuts, per mèrits. Molt em crec que ascendir així és casi impossible, ja que la majoria de vegades els equips que han ascendit han hagut de fer feina als despatxos. I COM QUE VULL EL MILLOR per al meu club, si s'ha de fer es fa. Com em considero algo maquiavèlic "la fí justifica els mitjans" i l'objectiu del Sabadell és l'ascens. Sí o sí.

Al DAGAR només el demanaria que aclareixi que va passar per que surtís la cosa rana.

I a la DIRECTIVA que posi els mitjans necessaris per ascendre. Crec que veient les altres plantilles és factible quedar entre els quatre primers. Potser, fins i tot, serà encertat guardar els diners del darrer fitxatge pel mercat d'hivern, on seria interessant fer calaix i fitxar dos o tres bons jugadors...  provinents d'equips que no pagaran? per què no?

Serem segurament el tercer pressupost més alt, sense contar els filials. Només Sant Andreu (2M€) i Logroñés (1,55M€) ens superarán els nostres 1,35M€. La majoria de clubs estan per sota del milió d'euros, casi tots. És una oportunitat que no podem desaprofitar, única.

A mi de cervesa m'agrada la moritz, i quant no nia doncs qualsevol menys la cruzcampo que per el meu gust sembla aigua.
en quant al que dius que tenim una oportunitat única, millor la varem tenir la temporada passada que estàvem allà dalt, a mi el que em preocupa aquesta temporada que sembla que estarem als llocs d'ascens i els partits s'han de jugar, no per més pressupost aconsegueixes el que vols assolir,tant de bo ens vaigi millor que l'altre temporada
 :greedy: :innocent:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #56 el: 25 de Agost de 2009, 09:32:47 am »
a mi m'agrada "Desperado" cervessa+tequila

x cert, en veig a uns quants disfressats per aquests post...de desperados vull dir...

hi ha gent per aquest foro, per sort 3 o 4, que em foten veritable fàstig (parlo dels disfressats, que haberlos hailos) i que consti que m'he llegit d'una tirada tot el post ja que me'l van recomenar.
Millor Moderadora Forera Novell

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #57 el: 25 de Agost de 2009, 10:33:33 am »
Yo sigo alucinando. ¿Que la Federación nos dijo que estaba hecho?  , por Dios!, esto sería un escándolo que hubieramos salido en toda la prensa nacional (y más si decís que lo saben unos cuantos). Yo no se quien va disfrazado y si aquí tenemos directivos foreros infiltrados, pero lo que está claro que ellos no tienen que entrar a desmentir y explicar nada de este asunto. Esto es como el PP con el "espionaje", él/los foreros que han lanzado esta teoría justo antes de empezar la liga y que no dijeron nada en su momento que lo expliquen un poquito mejor. Y si no dan detalles, después de que varios foreros, los estamos pidiendo, para mi queda como una invención. No hace falta que nos deis nombre, es tan fácil como A le dijo en su momento a B, que habia hablado con C...       De todas formas suena a chiste!!
Al final tanta cerveza nos va a sentar mal!! :ejem

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #58 el: 25 de Agost de 2009, 12:20:50 pm »

La CRUZCAMPO que han encertat i és increible és la nova fòrmula gelada que serveixen en alguns bars, entre 0 i -2 graus. La part de dalt és com una mica granizada i està boníssima, sobretot a l'estiu. A Catalunya és a pocs llocs, però a Andalussia a bastants.

Tema infiltrats espero que no m'hi fiqueu, ja que amb lo de l'etiqueta que tinc de polèmic de vegades pago lo meu i lo de l'altri.

Que estava fet corria la setmana abans de disputar-se el partit d'Irún. Escàndol nacional? Serà que el Burgos no ho tenia fet quan ens va ben fotre. El mateix dia del sorteig del primer play-off si no recordo malament el mateix Arroyos va ser qui va dir que ens oblidessim que pujava el Burgos i estava fet.

Cada any hi han amanyos. Sobretot en 'ascens de 2aB a 2aA on hi han molts interessos nacionals i de política. O em de començar a recordar casos i estafes arbitrals de cada any? No cal, no?

Que no se us escapi que la RFEF ha apostat per crear una coseta a l'Olimpia. I que la RFEF ens prefereix a 2aA, ja que aquesta coseta no interesa a 3a o a regional preferent. També l'interesa un estadi de 18000 espectadors de capacitat a 2aA amb 8-10000 incondicionals, no camps que no arriben als 10000 amb entrades de 2000.

Aquests anys s'han fet bestiesses en la construcció i això ha fet que pobles o ciutats de quatre gats tinguessin grans pressupostos. Ara, aquests seran els nostres rivals alguns d'ells amb menys de 100 kilos de pressupost.

AFECTA EL PRESSUPOST? SI! I tant que si. Hi han excepcions peró la norma general és que uns bons números opten per ser amunt. A més, tenim una estructura, un entrenador que farà el seu quart any, una estabilitat "increible" per ser el CES...  CULLERES, QUE HO TENIM TOT !!

Ara només cal començar amb bon peu per que les coses arribin, i arribi també la il·lusió de veritat. Als play-off's, si tornem a arribar, necessitarem padrins, igual que els han necessitat la majoria d'equips que han ascendit. A més que serien els tercers play-offs on probablement... a la tercera sigui la vençuda.

Ja toca nois, però sobretot obriu els ulls ja que en un país tan corrupte com el nostre segurament té una lliga corrupte. Jo no posaria la ma al foc senyors.

ÀNIMS I FORÇA SBD !!

PD: Ojalà sigui l'any de l'ascens, i dels quarts de final o semifinals.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #59 el: 25 de Agost de 2009, 12:25:39 pm »
 :bandera :bandera :bandera :bandera

Be com a minim tens moral i en fas  agafar :visca
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡