Autor Tema: J2: CE Sabadell - Lleida (dilluns de Festa Major)  (Llegit 22190 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re: J2: CE Sabadell - Lleida (dilluns de Festa Major)
« Respondre #100 el: 08 de Setembre de 2009, 14:17:41 pm »
A mi també em va agradar el canvi que vaig veure en l'equip. Hi va haver despesa fisica per apretar als rivals, i fins i tot amb 10 vam tenir més ocasions que ells o les mateixes, i això no passava abans, ens replegavem i a patir sense respirar ni un moment. Ahir va sortir un partit acceptable. Jo ja em faig a la idea que aquest any veurem 1-0, 0-1, 0-0 i 1-1, no crec que passem gaires dies de 2 gols. Espero que a excepció d'aquest diumenge.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #101 el: 08 de Setembre de 2009, 14:22:51 pm »
al final, el cambio de horario y de dia no a dado muchos resultados. Solo 1300 personas, como el dia del Marbell i encima con barracas en el centro i todo...

Ja ho sabíem la majoria i s'ha demostrat que els que havien de tornar del pont al final tampoc han anat a veure el partit.

QUE N'APRENGUIN !!!!!!!

SOM MOLTS DEL SABADELL QUE NO TREBALLEM A SABADELL O NO VIVIM A SABADELL

VISCA EL CENTRE D'ESPORTS
Honor al Sabadell

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #102 el: 08 de Setembre de 2009, 14:28:19 pm »
Val a dir, que crec que la majoria d'arlequinats hem de treure dos conclusions d'aquest partit:
-La primera, és que Puigdollers ha de ser titular en posició de Roberto Morales
-La segona, és que Chapi va fer un gran partit pujant per banda, cosa que ens faltava amb Jaume..

A part d'això hem d'intentar ser murris en quant a targetes.
D'acord estic que la vermella del Sub-23 Jesús era acertada, però en quant a joc em va agradar el nanu, podem tenir un bon central de recanvi.
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #103 el: 08 de Setembre de 2009, 15:05:29 pm »
La verdad es que como deciis algunos, ayer se pudo ver un juego más fluido por el centro del campo y por las bandas gracias a la aportación de jugadores como Puigdollers, Castell, Chapi Arnau y Blas que me gustaron mucho, en detrimento de los teóricos titulares y habituales protegidos de Moya :ok

Pd.: ¿Pasa algo con los hooligans? A ver si algun miembro del grupo me puede responder a la pregunta ya que en los 2 partidos de copa no vi representación en el gol sud y ayer me parecían poco animados, no sé si será una actitud a modo de protesta o algo parecido. Yo soy de los chavales que se suelen a su lado para animar y la verdad es que me aburro bastante en otras zonas del campo escuchando a los viejos decir tonterías. :beer2

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #104 el: 08 de Setembre de 2009, 17:26:49 pm »
Señores de la directiva, miren la fotografía del aspecto que ofrecían las gradas en el partido de ayer y que han colgado en su página oficial. A ver si recapacitan y recuerdan que nuestro CE SABADELL va más allá de la ciudad de Sabadell. Y como apunta el compañero Grimber SOM MOLTS DEL SABADELL QUE NO TREBALLEM A SABADELL O NO VIVIM A SABADELL

Afortunadamente ya ha acabado este partido y además ha tenido final feliz.

Salud, suerte y dinero para poder ver al CE SABADELL en el futbolín de Terrassa.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #105 el: 08 de Setembre de 2009, 22:37:21 pm »
al final, el cambio de horario y de dia no a dado muchos resultados. Solo 1300 personas, como el dia del Marbell i encima con barracas en el centro i todo...

Ja ho sabíem la majoria i s'ha demostrat que els que havien de tornar del pont al final tampoc han anat a veure el partit.

QUE N'APRENGUIN !!!!!!!

Dessenganyeu-vos,  després de perdre a Ontinyent i quedar eliminats de copa contra el Marbella per molt q haguéssim jugat el diumenge el camp hauria ofert la mateixa imatge.
De fet m'atreviria a dir que hi havia menys gent que el partit de dimecres contra el Marbella.....no crec  q passéssim de 1000 aficionats en el partit d'ahir.

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #106 el: 09 de Setembre de 2009, 07:14:15 am »
Siempre nos quedará esa duda.Aunque dudo muxo que hubiera menos gente (a no ser que todos prefiriérais iros de puente)...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #107 el: 09 de Setembre de 2009, 10:42:27 am »
Jo per exemple, vaig anar a tribuna. Ja que em van deixar dos carnets i ja que tenia una lleu indisposició estomacal, era el millor lloc per veure el partit.

Els que em van deixar els carnets, evidentment, no van venir, ni posant el partit en dilluns.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #108 el: 09 de Setembre de 2009, 19:20:38 pm »

QUE N'APRENGUIN !!!!!!!

Dessenganyeu-vos,  després de perdre a Ontinyent i quedar eliminats de copa contra el Marbella per molt q haguéssim jugat el diumenge el camp hauria ofert la mateixa imatge.
De fet m'atreviria a dir que hi havia menys gent que el partit de dimecres contra el Marbella.....no crec  q passéssim de 1000 aficionats en el partit d'ahir.

Ferni, el tema és aquest. Per molt malament que estigui l'equip, el diumenge sempre hi haurà més de 1300 (segons el club, jo diria que vaun ser menys) encara que sigui festiu a Sabadell.
Mira Ferni, que això ho facin a Cerdanyola ho puc entendre si creuen que facilitarà anar més gent (que tampoc perquè tothom treballa fóra), però un club que se suposa que és professional no podem fer aquestes coses!!!
NO TENEN PERDÓ DE DÉU I ENCARA EM DURA L'EMPRENYAMENTA.
I el que preguntava pels Hooligans, doncs ja sabia que erem uns quants que no podíem anar, però fins i tot m'ha sorprés a mí el baix nivell del grup el dilluns pel que m'han explicat.
Honor al Sabadell