Autor Tema: Marc Fernández  (Llegit 46493 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
  • Gènere: Masculí
Re:Marc Fernández (2010-2011)
« Respondre #160 el: 08 de Juliol de 2011, 23:03:09 pm »
Comunicat oficial del Centre d’Esports Sabadell

08/07/2011
En relació al cas del jugador del Centre d’Esports Sabadell Marc Fernández, que avui ha estat presentat pel FC Cartagena, el Sabadell exposa el següent:

El jugador Marc Fernández, amb contracte amb vigor amb la nostra entitat i durant el transcurs de la temporada passada, se li va proposar una millora de contracte com a conseqüència del seu bon rendiment. Aquesta millora de contracte anava acompanyada d’una ampliació del seu contracte un any més, és a dir per la temporada 2011-2012, contracte que el jugdor va acceptar i firmar.

El jugador ha firmat un contracte amb el FC Cartagena, cosa que el Centre d’Esports Sabadell entén que ha creat una duplicitat de contractes i així ho ha fet saber de forma oficial als òrgans pertinents, la Lliga de Futbol Professional (LFP) i a la Federació Espanyola de futbol (RFEF).

El cas està en mans dels serveis jurídics del club que acataran la ressolució que els organismes pertinents decidexin.

:clap2

Bé, sembla que almenys s'han fet les coses ben fetes. I ara si volen a en Marc, tocarà cobrar!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #161 el: 08 de Juliol de 2011, 23:07:23 pm »
Seguramente si hagues sigut Cuenca el del gol i el de la imatge, tot hi que tots sabem que en principi no tornara, ningu es queixaria.

Doncs lo mateix, es Marc doncs perfecte.

Isaac en ningun momento depende de el, madre mia si al final cuando venga ese pesetero algunos le vais a hacer un mosaico con su nombre  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #162 el: 09 de Juliol de 2011, 00:03:20 am »
Seguramente si hagues sigut Cuenca el del gol i el de la imatge, tot hi que tots sabem que en principi no tornara, ningu es queixaria.
Que siiii, que algun anti-culer trauria espuma per la boca per que aquesta temporada vestís de blau-grana...

Birrero,  yo me declaro orgullosamente anti-culer y también me hubiese sentido tremendamente orgulloso de haber tenido a Isaac en el carnet, porque nos ha regalado un juego extraordinario y me alegrare de que triunfe en el Barsa, pero lo de Marc son las formas...
« Darrera modificació: 09 de Juliol de 2011, 00:25:29 am per X-Men Aigua »
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat cesabadell23

• Aleví
  • Missatges: 38
« Respondre #163 el: 09 de Juliol de 2011, 00:05:09 am »
sinceramente hemos ganado con la llegada de lanzarote, asiq ue si marc a deseado ganar mas dinero pues me parece bien, alomejor se cree que alli jugara mucho, y encima seria la ***** poder cobrar su clausula, aun nos haria un favor!
som arlekinats, som catalans

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #164 el: 09 de Juliol de 2011, 00:32:58 am »
Marc pesetero, no queremos verte el pelo  :musics

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #165 el: 09 de Juliol de 2011, 01:26:25 am »
I si ara depenent de com vagin les coses el Cartagena es tira enrrera i el Marc ha de tornar que passaria amb ell ? mai més seria el mateix.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Leyenda_arlequinada

• Infantil
  • Missatges: 189
« Respondre #166 el: 09 de Juliol de 2011, 07:29:41 am »
bueno si nos dan dinero por el.... :thumbsup:
Prefiero mucho antes a lanzarote que marc

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #167 el: 09 de Juliol de 2011, 08:32:45 am »
I si ara depenent de com vagin les coses el Cartagena es tira enrrera i el Marc ha de tornar que passaria amb ell ? mai més seria el mateix.

Aqui ya no puede volver. Marc persona non grata en Sabadell.

Connectat mss

• Moderador
  • President
  • Missatges: 8815
« Respondre #168 el: 09 de Juliol de 2011, 09:32:17 am »

Jo crec que s´arribaría a un acord.
Si ens donguessin la raó, el Cartagena(gran expert en gitanería) sabría que aquí ja no pot tornar, per lo que el seu valor ara mateix sería molt més baix, mínim.
Sería com Drenthe al Madrid, llógicament val molt més de lo que acceptaría per treure-se´l de sobre.
El Sabadell no está en la situació de poguer pagar 60000€ a un jugador i enviar-lo a la grada
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #169 el: 09 de Juliol de 2011, 10:11:35 am »

Jo crec que s´arribaría a un acord.
Si ens donguessin la raó, el Cartagena(gran expert en gitanería) sabría que aquí ja no pot tornar, per lo que el seu valor ara mateix sería molt més baix, mínim.
Sería com Drenthe al Madrid, llógicament val molt més de lo que acceptaría per treure-se´l de sobre.
El Sabadell no está en la situació de poguer pagar 60000€ a un jugador i enviar-lo a la grada

Yo diría lo contrario, el Cartagena quiere al jugador pues si se puede sacar dinero por él que lo pague y hay que pedir lo máximo, el jugador ya fue presentado por tanto el problema sería de ellos, por su parte hay gran interés por tenerlo, así que lo dicho pedir lo máximo que se pueda sacar y no bajar ni un céntimo.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #170 el: 09 de Juliol de 2011, 16:25:07 pm »
Pero nadie se da cuenta de la novedad que supone el comunicado del Sabadell????????

Hasta ahora, el escenario parecía claro. Nadie ponía en duda los hechos, sólo había dos posturas diversas por un aspecto jurídico: el jugador renueva automáticamente por haber jugado un número de partidos, ¿pero ese contrato continúa vigente con el ascenso a Segunda A?

Sin embargo, todo cambia con el comunicado del Sabadell... ya que de él se deduce que UNO DE LOS DOS CLUBS MIENTE. Algo que no tiene sentido porque si los contratos existen son fácilmente demostrables y todo se acaba sabiendo. ¿Miente el Sabadell de un modo tan ridículo? ¿O desconoce el Cartagena la existencia de un segundo contrato de Marc con el Sabadell?

Analicemos el caso...

Lo que expone el Cartagena:  El club recién ascendido a Segunda División considera que el futbolista está renovado de manera automática al cumplir un número determinado de encuentros –tal y como lo señalaba su contrato–, pero Quirantes explicó que para los jugadores amateurs esta cláusula no tiene validez

Lo que ha comunicado el Sabadell: El jugador Marc Fernández, amb contracte amb vigor amb la nostra entitat i durant el transcurs de la temporada passada, se li va proposar una millora de contracte com a conseqüència del seu bon rendiment. Aquesta millora de contracte anava acompanyada d’una ampliació del seu contracte un any més, és a dir per la temporada 2011-2012, contracte que el jugdor va acceptar i firmar.

PATAMAM!!!!! Nada que ver lo que dice uno con el otro. La discusión ya no es jurídica!!!! (sobre la vigencia del contrato q renovaba automáticamente a Marc según el nº de partidos, es decir, parece que el CE Sabadell no se acoge a este contrato!).

HAY TRES CONTRATOS!!!! (según el Sabadell, claro): 1) el anterior q unía a Marc al club hasta mediados de la temporada pasada, 2) el que salta a escena y une a Marc al Sabadell hasta junio del 2012 (y q en su comunicado el Sabadell dice que el jugador firmó) y 3) el de Marc con el Cartagena. Si esto es así, parece que la duplicidad de contratos existe. ¿Pero quién cuenta la verdad? ¿Cómo es posible que las versiones contractuales de ambos clubs sean diferentes?
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #171 el: 09 de Juliol de 2011, 16:34:04 pm »
HAY TRES CONTRATOS!!!! (según el Sabadell, claro): 1) el anterior q unía a Marc al club hasta mediados de la temporada pasada, 2) el que salta a escena y une a Marc al Sabadell hasta junio del 2012 (y q en su comunicado el Sabadell dice que el jugador firmó) y 3) el de Marc con el Cartagena. Si esto es así, parece que la duplicidad de contratos existe. ¿Pero quién cuenta la verdad? ¿Cómo es posible que las versiones contractuales de ambos clubs sean diferentes?

Jo això, ho tinc bastant clar des del principi, però el contracte 2), el que li vàrem fer per renovar-lo, sabem si és en categoria de professional o amateur? Espero que arribem fins a les conseqüències finals i pesquem els calés que ens pertoquen o que obtinguem un acord beneficiós per a nosaltres.

Que siiii, que algun anti-culer trauria espuma per la boca per que aquesta temporada vestís de blau-grana...

Birrero,  yo me declaro orgullosamente anti-culer y también me hubiese sentido tremendamente orgulloso de haber tenido a Isaac en el carnet, porque nos ha regalado un juego extraordinario y me alegrare de que triunfe en el Barsa, pero lo de Marc son las formas...

Era un simple exemple. És com si posessin la imatge de Juanjo per que hagués marcat el gol i un anti-plumífer més radical que jo s'indignés o si hagués marcat el gol Xapi Arnau i algú s'indignés per que és egarenc.

Hi han moltes maneres de mirar les coses, i sempre trobaràs a algú que protesti per que s'ho mira d'una manera i no d'una altre. Jo tindria igualment el carnet, per que m'ho miraria per el moment que representa a la nostre història. Que surti a la foto un mercenari, un jugador que ens ha apunyalat aquesta temporada vilment de manera traïdora, és el de menys. Dintre de 20 o 30 anys el CE Sabadell FC esperem que segueixi jugant a futbol, en canvi aquest individu, ningú es recordarà d'ell.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #172 el: 09 de Juliol de 2011, 16:52:42 pm »

Jo això, ho tinc bastant clar des del principi, però el contracte 2), el que li vàrem fer per renovar-lo, sabem si és en categoria de professional o amateur? Espero que arribem fins a les conseqüències finals i pesquem els calés que ens pertoquen o que obtinguem un acord beneficiós per a nosaltres.

atenció, birrero, q el raonament del Cartagena no se centra en el q tu dius... el Cartagena diu que la clàusula de renovació automàtica per nº de partits jugats no és vàlida per a jugadors amateurs, però si el Sabadell diu la veritat (q es va produir una renovació directa x la temporada 2011-12), aquesta clàsula ja no importa a ningú.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #173 el: 10 de Juliol de 2011, 11:45:48 am »
Pero nadie se da cuenta de la novedad que supone el comunicado del Sabadell????????

Hasta ahora, el escenario parecía claro. Nadie ponía en duda los hechos, sólo había dos posturas diversas por un aspecto jurídico: el jugador renueva automáticamente por haber jugado un número de partidos, ¿pero ese contrato continúa vigente con el ascenso a Segunda A?

Sin embargo, todo cambia con el comunicado del Sabadell... ya que de él se deduce que UNO DE LOS DOS CLUBS MIENTE. Algo que no tiene sentido porque si los contratos existen son fácilmente demostrables y todo se acaba sabiendo. ¿Miente el Sabadell de un modo tan ridí****? ¿O desconoce el Cartagena la existencia de un segundo contrato de Marc con el Sabadell?

Analicemos el caso...

Lo que expone el Cartagena:  El club recién ascendido a Segunda División considera que el futbolista está renovado de manera automática al cumplir un número determinado de encuentros –tal y como lo señalaba su contrato–, pero Quirantes explicó que para los jugadores amateurs esta cláusula no tiene validez

Lo que ha comunicado el Sabadell: El jugador Marc Fernández, amb contracte amb vigor amb la nostra entitat i durant el transcurs de la temporada passada, se li va proposar una millora de contracte com a conseqüència del seu bon rendiment. Aquesta millora de contracte anava acompanyada d’una ampliació del seu contracte un any més, és a dir per la temporada 2011-2012, contracte que el jugdor va acceptar i firmar.

PATAMAM!!!!! Nada que ver lo que dice uno con el otro. La discusión ya no es jurídica!!!! (sobre la vigencia del contrato q renovaba automáticamente a Marc según el nº de partidos, es decir, parece que el CE Sabadell no se acoge a este contrato!).

Hasta donde yo sé, la Segunda B tampoco es una categoría técnicamente "amateur" sino semiprofesional. En Segunda A los jugadores están sujetos al ámbito de la LFP, lo que tampoco debería suponer "encasillar" necesariamente a todos los demás futbolistas como "amateurs".  Estamos hablando de fichas de 60.000 Euros anuales e incluso si "rebobinamos" unos pocos años, Pablo Sanz, Iván Díaz y Gallo obtenían remuneraciones no de 5 dígitos sino de 6.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat rombi

• Aleví
  • Missatges: 60
« Respondre #174 el: 10 de Juliol de 2011, 15:57:12 pm »
Me hace gracia esto de los jugadores, si bajas de categoría y lo quieres echar, les tienes que pagar todo y si subes y se quieren ir, resulta que ellos si pueden romper los contratos.
O la ley esta mal echa o son unos auténticos sinvergüenzas.

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #175 el: 10 de Juliol de 2011, 16:39:29 pm »
D'entrada crec que les formes que ha utilitzat el jugador no són les + correctes. El que hem de tenir clar que si viuen del futbol ho fan xls euros

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #176 el: 11 de Juliol de 2011, 08:24:58 am »

Doncs jo que el tinc en el seu facebook, li vaig escriure això:

Roger Vime Jubany
Llàstima que per 35000€ t'en vagis, segur que l'any seguent ho haguesis cobrat molt mes amb el Sabadell!!! Que tinguis molt sort allà on vagis

I ell després de la presentació m'ha respos això:

Marc Fernandez Gracia
No es por el dinero.. Gracias y mucha suerte
El Sábado a las 14:09 · Me gustaYa no me gusta
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #177 el: 11 de Juliol de 2011, 14:41:09 pm »

Roger Vime Jubany
Llàstima que per 35000€ t'en vagis, segur que l'any seguent ho haguesis cobrat molt mes amb el Sabadell!!! Que tinguis molt sort allà on vagis

Marc Fernandez Gracia

Segur que no es pels calers, segur.

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
« Respondre #178 el: 11 de Juliol de 2011, 14:49:16 pm »

Roger Vime Jubany

Marc Fernandez Gracia

Mejor no hubiera respondido tu mensaje, porque para responder eso...y no entiendo tanta tonteria por no reconocer que se va por el dinero, si a mi me ofrecen mas me intentaria ir a otro sitio pero se lo comentaria a mi actual club y no firmaria 2 contratos a la vez, como robinho que se fue al city para ser el mejor jugador del mundo.  :laugh2:

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2100
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #179 el: 11 de Juliol de 2011, 15:12:27 pm »