Autor Tema: Marc Fernández  (Llegit 46468 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • Gènere: Masculí
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
Re:Marc Fernández (2010-2011)
« Respondre #40 el: 04 de Juliol de 2011, 13:35:43 pm »
Xavi Roca ha confirmat un amistós aquesta pretemporada contra el RCD Espanyol, amb la data encara per confirmar. També ha confirmat l'arribada de Mikel Touzón com a entrenador de porters, i ha parlat del cas Marc Fernández: "No serem els tontos de la pel·lícula i si vol marxar li exigirem que pagui el que considerem. Podria donar-se el tema que tingués duplicitat de contracte, però això ho porta el nostre advocat"

Facebook Ràdio Sabadell

FANTÁSTIC....COP A LA TAULA COL.LONS!!!!!!

Claro que sí! Te quieres ir? Pues que paguen lo que tienen que pagar! No hay que ser tontos en este tema y mirar ÚNICAMENTE por nuestros intereses, los del CE Sabadell.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
« Respondre #41 el: 04 de Juliol de 2011, 14:57:36 pm »
Pero esto que es marc?¿ Las cosas se hacen de otra forma, entiendo que te quieras ir porque te pagan mas pero esto de firmar 2 contratos a la vez? Y como el cartagena ha podido contratarte sabiendo lo que hay?

Tengo ganas de que marc se pronuncie y saber como va a acabar este culebron...

Viva las cosas bien hechas!!!  :happy2:

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #42 el: 04 de Juliol de 2011, 15:05:15 pm »
Vaya, apareció la pieza del puzzle.

este tema puede ser una chorrada o acabar siendo bastante grave... veremos cómo acaba.

o sea, que cuando Soteras delante de Sergi Mas le preguntó a Marc Fernández: "tú claro q sigues, si tienes contrato, no?" y el chaval le respondió: "Sí". Lo que estaba pensando era "No".

... pero, claro, el contrato se tiene o no se tiene. de todos modos, tenga quien tenga razón, muy triste la actuación por la espalda del jugador.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Connectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #43 el: 04 de Juliol de 2011, 15:07:34 pm »
Vaya, apareció la pieza del puzzle.

este tema puede ser una chorrada o acabar siendo bastante grave... veremos cómo acaba.

o sea, que cuando Soteras delante de Sergi Mas le preguntó a Marc Fernández: "tú claro q sigues, si tienes contrato, no?" y el chaval le respondió: "Sí". Lo que estaba pensando era "No".

... pero, claro, el contrato se tiene o no se tiene. de todos modos, tenga quien tenga razón, muy triste la actuación por la espalda del jugador.

y triste lo q ponia en RS q el club lo estaba llamando ayer y tenia el telefono apagado, esto me cabrea, ademas no lo podremos pitar cuendo venga el Cartagena pq no va a jugar ni un partido esta temporada. Si en el Sabadell ya iba a ser suplente...

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #44 el: 04 de Juliol de 2011, 15:08:44 pm »
Tengo entendido que si tiene duplicidad de contrato,no podría jugar ni con nosotros ni con el Cartagena.A ver si su representante se la ha metido doblada y al "pobre" Marc lo van a encigalar por delante y por detrás. :borratxo :borratxo :borratxo
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #45 el: 04 de Juliol de 2011, 15:10:00 pm »
Es una pena y lamentable lo que esta haciendo Marc, me hubiera gustado que jugara en el Sabadell el cariño que tengo y tenemos la gran mayoria por el jugador es muy grande, lo a dado todo y ese gol en eibar nunca lo olvidaremos, pero me parece muy mal lo que esta haciendo, losiento Marc pero si te vas espero que no jueges en el Cartagena y te arrepientas de lo que as echo, ahora mismo no merece vestir mas la arlekinada, espero que no tengas mucha suerte!
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #46 el: 04 de Juliol de 2011, 15:20:03 pm »
No sé q clausula tendrá este chico, pero y si ha firmado con la intención de q le paguen la clausula? Ahí entonces sería todo legal digo yo.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #47 el: 04 de Juliol de 2011, 15:20:29 pm »
No pasa res que paguin i que martxi, potser ens esta fent un favor.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #48 el: 04 de Juliol de 2011, 15:33:44 pm »
la pasta y un lazo!! espero que le haya enredado el representante, porque si es consciente menuda decepcion!! eso si ,si se va ,que paguen!!!
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
« Respondre #49 el: 04 de Juliol de 2011, 15:41:49 pm »
No sé q clausula tendrá este chico, pero y si ha firmado con la intención de q le paguen la clausula? Ahí entonces sería todo legal digo yo.

eps, pero si de aquí viene la polémica... q el Cartagena presenta al jugador sin haber llegado a un acuerdo con el club de procedencia. es decir, que lo fichan diciendo que no van a pagar ni un duro...

la pasta y un lazo!! espero que le haya enredado el representante, porque si es consciente menuda decepcion!! eso si ,si se va ,que paguen!!!

(los contratos los firman los jugadores y es imposible que un ser humano no sea consciente de haber puesto su firma en dos contratos diferentes... q siempre se usa la figura del representante para excusarse, pero no siempre se puede poner de escudo al 100%)

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
« Respondre #50 el: 04 de Juliol de 2011, 15:43:24 pm »
Ni coger el movil, apagarlo...mal pinta la cosa. Aprovecha los euros del contrato que te han hecho, te veo en segundab o tercera en 2 o 3 años maximo! Te lo digo de corazon Marc, no te deseo nada malo pero no te veo nivel para 2A, creo que el cartagena nos esta haciendo un favor si nos da algo pero mucho me temo que se ira a coste 0.

viva las cosas bien hechas!!!!  :happy2:

Connectat Sbdll

• Juvenil
« Respondre #51 el: 04 de Juliol de 2011, 15:44:03 pm »

eps, pero si de aquí viene la polémica... q el Cartagena presenta al jugador sin haber llegado a un acuerdo con el club de procedencia. es decir, que lo fichan diciendo que no van a pagar ni un duro...

(los contratos los firman los jugadores y es imposible que un ser humano no sea consciente de haber puesto su firma en dos contratos diferentes... q siempre se usa la figura del representante para excusarse, pero no siempre se puede usar de escudo al 1000%)

no en todos los casos, pq legalmente tu puedes hacer que alguien te represente y segun el contrato que tengas con el representante puede firmar por ti

Connectat Sbdll

• Juvenil
« Respondre #52 el: 04 de Juliol de 2011, 15:45:39 pm »
Ni coger el movil, apagarlo...mal pinta la cosa. Aprovecha los euros del contrato que te han hecho, te veo en segundab o tercera en 2 o 3 años maximo! Te lo digo de corazon Marc, no te deseo nada malo pero no te veo nivel para 2A, creo que el cartagena nos esta haciendo un favor si nos da algo pero mucho me temo que se ira a coste 0.

viva las cosas bien hechas!!!!  :happy2:

el Xavi Roca ha dit q gratis no marxara, q si vol marxa q porti diners

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
« Respondre #53 el: 04 de Juliol de 2011, 15:49:29 pm »

(los contratos los firman los jugadores y es imposible que un ser humano no sea consciente de haber puesto su firma en dos contratos diferentes... q siempre se usa la figura del representante para excusarse, pero no siempre se puede usar de escudo al 100%)

no en todos los casos, pq legalmente tu puedes hacer que alguien te represente y segun el contrato que tengas con el representante puede firmar por ti

tanto monta, monta tanto... aunq no creo q sea el caso.

Roca tb ha dicho q el asunto está en manos del abogado. o sea, q el dinero por las buenas no vendrá...

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #54 el: 04 de Juliol de 2011, 16:00:08 pm »
L'eterna pregunta que ens hem de fer és: Quin contracte tenia aquest senyor amb el Sabadell? Hi havia clàusula de rescissió o no? Realment Marc Fernández tenia contracte per un any més o no? Sincerament, potser caldria invertir més diners en un director general que controli aquest tema i ens permeti deixar enrera l'estructura de amigos y conocidos que tenim, que no pas en advocats que ara per ara només intentaran posar un "parche" en una situació rocambolesca.
En fi, el que tinc clar és que Marc Fernández és ja història del Sabadell, que cal mirar endavant i posar-nos a treballar i molt per posar-nos al dia en molts temes que estan perjudicant greument la imatge del nostre club. Potser algún directiu hauria de renunciar a les seves vacances aquest any i formar-se com cal per poder dirigir un club de Segona A...
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Connectat Sbdll

• Juvenil
« Respondre #55 el: 04 de Juliol de 2011, 16:03:43 pm »
L'eterna pregunta que ens hem de fer és: Quin contracte tenia aquest senyor amb el Sabadell? Hi havia clàusula de rescissió o no? Realment Marc Fernández tenia contracte per un any més o no? Sincerament, potser caldria invertir més diners en un director general que controli aquest tema i ens permeti deixar enrera l'estructura de amigos y conocidos que tenim, que no pas en advocats que ara per ara només intentaran posar un "parche" en una situació rocambolesca.
En fi, el que tinc clar és que Marc Fernández és ja història del Sabadell, que cal mirar endavant i posar-nos a treballar i molt per posar-nos al dia en molts temes que estan perjudicant greument la imatge del nostre club. Potser algún directiu hauria de renunciar a les seves vacances aquest any i formar-se com cal per poder dirigir un club de Segona A...

Home no crec q lo de marc fernandez sigui culpa del club, un jugador fitxa a les esquenes teves per un altre club, l'unic q pot fer el club es lo que ha dit xavi roca, que si marxa a de pagar i sino que estan els advocats mirant-s'ho, suposo per denunciarlo.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #56 el: 04 de Juliol de 2011, 16:25:17 pm »
La qüestió és que Marc, tenint un any més de contracte amb nosaltres, per el que es veu que ha firmat per el FC Cartagena, i el seu representant va enviar un burofax al CE Sabadell conforme no tenien contracte per Segona A. A partir d'això, els dos clubs consideren que tenen un contracte amb el jugador.

Crec que el representant de Marc té moltes ganes de pasta... i el jugador s'ha deixat influenciar. Som un club amb 108 anys d'història. Els jugadors passen, la institució ha de seguir en peu.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat dume

• Infantil
  • Missatges: 223
« Respondre #57 el: 04 de Juliol de 2011, 16:33:48 pm »
por lo que tengo entendido, Marc Fernandez renueva automaticamente al jugar un mínimo de partidos, según su representante, esta claúsula para la liga de futbol profesional no sirve, y se alega diciendo que Marc, en ese momento no tenía contrato con el Sabadell, de todas formas, muy mal, Marc! Desde Cartagena, por lo que he podido saber, lo esperan mañana para presentarlo!

Desconnectat rombi

• Aleví
  • Missatges: 60
« Respondre #58 el: 04 de Juliol de 2011, 16:54:28 pm »

Ahora va a resultar que el Sabadell toma las decisiones desde un bar, acaso el contrato cambia por que paguemos a 40 asesores de imagen,notarios, abogados, o  directores generales.
Se me caería la cara de vergüenza escribir eso.

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #59 el: 04 de Juliol de 2011, 17:02:47 pm »
Pues si legalmente no habia contrato, eso tampoco justifica el comportamiento de Marc. El club y aficionados teniamos claro que seguia con nosotros.
Podia haber ido de cara y decir tengo esta oferta, pero no ha dado opción ni a que el club le iguale la oferta o pueda obtener algun ingreso por él. Si el Cartagena es el equipo que este año parece que va invertir mucho se podria haber avenido a un traspaso por una cantidad asumible para ellos (150 o 200 mil euros) pero que a nosotros nos hubiera ido de coña para pagar 3-4 jugadores.
De todas formas espero que no esté todo perdido y podamos sacar "tajada"