Autor Tema: Marc Fernández  (Llegit 46503 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Connectat MILITU

• President
  • Missatges: 5775
Re:Marc Fernández (2010-2011)
« Respondre #80 el: 05 de Juliol de 2011, 12:27:41 pm »
en el diari de Sabadell pone hoy que renovo automaticamente por partidos jugados, y al acabar la temporada se le ofrecio otro tipo de renovacion y el no lo vio oportuno, segun su representantes dicen que esa renovacion al aver conseguido el ascenso no vale, segun la directiva del Sabadell si que vale, y si el Cartagena quiere llevarselo tendra que pagar pone que no tenia clausula pero que ya le pondrian ellos un precio, el cartagena no piensa pagar y solo se lo llevaria en caso de quedar libre, no se si a echo bien o mal lo que ha echo Marc pero por mi ya se puede ir aqui no lo quiero yo tmb soy de los que lo veo un jugardor del monton de 2ªB es joven eso si pero no lo veo tan bueno para jugar en 2ªA, si al final se va por supuesto que le voy a silbar en el caso de que juege  :beer2 :beer2

Que paguen y un lazo.

Aqui queremos gente comprometida.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
« Respondre #81 el: 05 de Juliol de 2011, 12:32:08 pm »
en el diari de Sabadell pone hoy que renovo automaticamente por partidos jugados, y al acabar la temporada se le ofrecio otro tipo de renovacion y el no lo vio oportuno, segun su representantes dicen que esa renovacion al aver conseguido el ascenso no vale, segun la directiva del Sabadell si que vale, y si el Cartagena quiere llevarselo tendra que pagar pone que no tenia clausula pero que ya le pondrian ellos un precio, el cartagena no piensa pagar y solo se lo llevaria en caso de quedar libre, no se si a echo bien o mal lo que ha echo Marc pero por mi ya se puede ir aqui no lo quiero yo tmb soy de los que lo veo un jugardor del monton de 2ªB es joven eso si pero no lo veo tan bueno para jugar en 2ªA, si al final se va por supuesto que le voy a silbar en el caso de que juege  :beer2 :beer2

Que paguen y un lazo.

eso esta claro yo tampoco lo quiero ya aqui, pero que paguen lo que se le pida no por el echo de no quererlo vamos a ser siempre los tontos de la pelicula  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Connectat MILITU

• President
  • Missatges: 5775
« Respondre #82 el: 05 de Juliol de 2011, 12:33:41 pm »

Que paguen y un lazo.

eso esta claro yo tampoco lo quiero ya aqui, pero que paguen lo que se le pida no por el echo de no quererlo vamos a ser siempre los tontos de la pelicula  :beer2 :beer2

Esta claro. Y si se queda, que juegue con el filial.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #83 el: 05 de Juliol de 2011, 12:33:54 pm »
El Cartagena empieza la pretemporada el 11 de julio. Veremos si se presenta Marc Fernández o no.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat mss

• Moderador
  • President
  • Missatges: 8819
« Respondre #84 el: 05 de Juliol de 2011, 12:38:19 pm »
Si clar ara que ja els han repertit els socis.... si marc ha de marxar al cartegena haura de pagar uns 150.000€ segons tinc entes

Ahir a el 9 Esportiu comentaven que eren sols 30.000 EUR el què hauria de pagar; però malauradament ara no el tinc a l'abast i no ho puc confirmar (parlo de memòria).

Correcte, això deia exactament..
http://www.elpunt.cat/noticia/article/8-esports/52-futbol-catala/430883-lextrem-del-sabadell-marc-fernandez-a-prop-del-cartagena.html
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Triple F

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #85 el: 05 de Juliol de 2011, 14:16:44 pm »
Marc Fernandez es l'exemple de com no fer les coses. Passarà de ser un heroi a ser odiat per l'afició del Sabadell en qüestió de dies.

Si tenia una oferta millor i volia marxar, ho podria haver fet igual per anant de cara. D'aquesta manera hagués tornat aquest any mateix a la NCA amb uns altres colors i hagués sigut ovacionat, inclús per mi, que era un jugador que no m'agradava.

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #86 el: 05 de Juliol de 2011, 14:20:18 pm »
Marc Fernandez es l'exemple de com no fer les coses. Passarà de ser un heroi a ser odiat per l'afició del Sabadell en qüestió de dies.

Si tenia una oferta millor i volia marxar, ho podria haver fet igual per anant de cara. D'aquesta manera hagués tornat aquest any mateix a la NCA amb uns altres colors i hagués sigut ovacionat, inclús per mi, que era un jugador que no m'agradava.

tota la rao ha aconseguit q en comptes d'una ovacio, ara s'emportara una bona pitada

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #87 el: 05 de Juliol de 2011, 14:42:58 pm »
Em sap greu portar-vos la contraria, però jo no penso xiularlo ni li desitjo res dolent. Aquest tio amb el seu gol (a part de partir-se la cara i menjar-se la gespa en tots els partits que ha jugat) ens ha portat a la gloria, sense el seu gol jugariem al camp del Gandia i del Denia i no al camp del Depor. Potser si no hagués marcat ell, ho hagués fet un altre jugador, però va ser ell i no oblidaré mai aquell gol.
També estic d'acord en que no son les formes adecuades i que ens ha trait, però jo em quedo amb les coses bones que ha fet. i perquè quedi clar,no tinc cap tipus d'amistat ni de contacte amb ell, l'unic que li he dit a la meva vida es si em podia fer una foto amb ell a Ipurua xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #88 el: 05 de Juliol de 2011, 14:49:02 pm »
Em sap greu portar-vos la contraria, però jo no penso xiularlo ni li desitjo res dolent. Aquest tio amb el seu gol (a part de partir-se la cara i menjar-se la gespa en tots els partits que ha jugat) ens ha portat a la gloria, sense el seu gol jugariem al camp del Gandia i del Denia i no al camp del Depor. Potser si no hagués marcat ell, ho hagués fet un altre jugador, però va ser ell i no oblidaré mai aquell gol.
També estic d'acord en que no son les formes adecuades i que ens ha trait, però jo em quedo amb les coses bones que ha fet. i perquè quedi clar,no tinc cap tipus d'amistat ni de contacte amb ell, l'unic que li he dit a la meva vida es si em podia fer una foto amb ell a Ipurua xD

:ok

Em quedo amb les coses bones :ok

Jo tampoc el xilularé
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Triple F

• Infantil
« Respondre #89 el: 05 de Juliol de 2011, 14:59:06 pm »

Repassat el meu missatge que en cap moment he parlat de xiular-lo... He parlat que serà odiat... i aixi es... repassat el forum.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #90 el: 05 de Juliol de 2011, 15:03:37 pm »

Repassat el meu missatge que en cap moment he parlat de xiular-lo... He parlat que serà odiat... i aixi es... repassat el forum.

Si t'hagués contestat a tu t'hauria citat xD no anava per tu, anava pel 95 % de missatges d'aquest tema.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Triple F

• Infantil
« Respondre #91 el: 05 de Juliol de 2011, 15:08:21 pm »

Si t'hagués contestat a tu t'hauria citat xD no anava per tu, anava pel 95 % de missatges d'aquest tema.

:beer2

Desconnectat _1903_

• Aleví
  • Missatges: 70
« Respondre #92 el: 05 de Juliol de 2011, 15:53:42 pm »
Ahora va a resultar que el Sabadell toma las decisiones desde un bar, acaso el contrato cambia por que paguemos a 40 asesores de imagen,notarios, abogados, o  directores generales.
Se me caería la cara de vergüenza escribir eso.

Decisions, no sé, però jo he vist en el passat reunions en un bar.  :blush:

Sobretot a l'època Garcia Llamas ...  :grin2:

Desconnectat MUTIO

• Moderador
  • President
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #93 el: 05 de Juliol de 2011, 16:38:51 pm »
En aquest cas ni Marc Fernández ni el seu entorn actuen amb responsabilitat.

Segur que la fitxa que li ofereixen a Cartagena és més alta (o molt més alta) de la que ofereix el Sabadell, però segur que tampoc és una fitxa bàrbara. Per tan l'actitud de jugador i entorn que han actuat d'esquenes amb el club que li ha donat un nom (evidentment amb l'esforç del jugador) i que li ha donat la oportunitat de jugar per 1r cop a 2a B no és gens correcte.

És realment lleig el que ha passat i hauria de pensar que potser la bona temporada que va fer a Sabadell no es repeteix a Cartagena i que el món dona moltes voltes. És de rebut ser agraït i anar de cara amb tothom. I ni Marc ni el seu entorn hi han anat, tingui o no tingui validesa el contracte amb el qual renovava automàticament. A més, a ell si no recordo malament se li millorava el sou pel bon rendiment ofert i també va dir alguna cosa com que se sentia agraït al Sabadell ja que era l'únic club que havia confiat amb ell.

Malament Marc malament. Així no es fan les coses i personalmet penso que s'equiovoca.
I tot i així gràcies per l'esforç que vas dedicar en tots els partits que vas jugar amb el Sabadell i evidentment pel gol marcat a Ipurua.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #94 el: 05 de Juliol de 2011, 17:14:50 pm »
Esta clar Marc que el teu ego t'ha jugat una mala passada, però no pel fet de voler creixer a un altre club (si així ho creus convenient) sino per la forma de com  has intentat duur-la a terma. De moment no diré el que penso perque encara hi ha molta manca d'informació i no vull retractar-me després de les meves paraules, però el que si que dessitjo és que tinguis sort amb la teves decissions i que arribis un dia a apendre i valorar que a vegades val la pena mirar enrera, veure on eras fa unparell d'anys i veure on ets ara, gràcies al teu esforç, treball i a un club que ahir va comunicar que ha possat el cas en mans d'advocats. Trist, no creus? Quan tú millor que ningú, saps els esforços que fa el club per poguer pagar als jugadors i la serietat que ha tingut a una categoria prou dificil i ha sapigut entendre la teva vàlua augmentant el sou i milloran el teu contracte a mitja temporada. Desconec ara quina pot ser la solució, però el decensis que ens hem emportat amb tú és massa gran per un club amb 100 anys d'historia, que portava 20 buscant el seu heroi i que un cop trobat a Eibar, ens hem adonat que te els peus de fang... BON VENT I BARCA NOVA !!!

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #95 el: 05 de Juliol de 2011, 19:53:35 pm »
Esta clar Marc que el teu ego t'ha jugat una mala passada, però no pel fet de voler creixer a un altre club (si així ho creus convenient) sino per la forma de com  has intentat duur-la a terma. De moment no diré el que penso perque encara hi ha molta manca d'informació i no vull retractar-me després de les meves paraules, però el que si que dessitjo és que tinguis sort amb la teves decissions i que arribis un dia a apendre i valorar que a vegades val la pena mirar enrera, veure on eras fa unparell d'anys i veure on ets ara, gràcies al teu esforç, treball i a un club que ahir va comunicar que ha possat el cas en mans d'advocats. Trist, no creus? Quan tú millor que ningú, saps els esforços que fa el club per poguer pagar als jugadors i la serietat que ha tingut a una categoria prou dificil i ha sapigut entendre la teva vàlua augmentant el sou i milloran el teu contracte a mitja temporada. Desconec ara quina pot ser la solució, però el decensis que ens hem emportat amb tú és massa gran per un club amb 100 anys d'historia, que portava 20 buscant el seu heroi i que un cop trobat a Eibar, ens hem adonat que te els peus de fang... BON VENT I BARCA NOVA !!!
RES MES A DIR !!!!!!! :clap2 :clap2 :clap2
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #96 el: 05 de Juliol de 2011, 21:02:03 pm »
Adeu Marc  :wave: :wave:

BENVINGUT MANOLO LANZAROTE  :cheer :cheer

Hem millorat amb aquest canvi !!!!!

VISCA EL SABADELL  :bandera

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #97 el: 05 de Juliol de 2011, 21:06:11 pm »
No entenc una cosa, diueu que el xiulareu o l'odiareu, no pel què ha fet, sinó per la manera com ho ha fet, quina és aquesta manera tan dolenta de com ho ha fet? Confirmant-ho un diari abans que ho digués ell, això de veritat creieu que és culpa d'ell? Suposu que està analitzant ofertes i anirà amb la que cregui que li va millor, i si tria un altre equip abans que el nostre ho hem d'acceptar, perquè potser cobra més en aquell equip o s'hi troba més còmode o li agrada més aquell projecte, però no entenc les crítiques. Per què el critiquem, per què era un jugador estimat ( molt estimat) i ara se'n va? Això és llei de vida. Ens sap greu i no entenem per què no es queda amb "lu" bé que l'em tractat i el tractarem, però hem de respectar la seva decisió. I quan vingui a jugar a la NCA, jo no només no el xiularé, sinó que m'aixecaré i l'aplaudiré, perquè el seu gol és el què he estat esperant des que em vaig fer soci( fa 10 anys), un gol que ens portés a 2a, un gol ansiat, i ell ho ha aconseguit, i quan senti el nom de Marc Fernandez al llarg de la meva vida, em vindrà un somriure a la cara, i no pensaré si ha marxat o no.
I sobre el fet que sorti la foto del company Pedrito del Marc en el carnet de soci, no hi veig tampoc l'inconvenient, perquè la foto aquesta simbolitza el gol que ens ha portat a l'ascens, independenment de qui l'hagi fet. Crec que no és cap error que ell no es quedi estant la seva foto en el carnet, quan la mirem pensarem amb el moment on erem en aquell gol, o com el recordem, o com ho vam celebrar, i no pensarem en què ja no hi és el Marc( i si ho pensem, doncs ens sabrà una mica de greu que no hagi continuat i ja està).

Espero haver-me explicat bé però és que no entenc totes les vostres reaccions, aviam si em convenceu o si us entenc, però és que em sap un greu que el tracteu així( que consti que no el conec de res, és que m'ha quedat una mica declaració d'amor i tot  :mml:)
VISCA EL SABADELL

Desconnectat Cañadas10

• Infantil
  • Missatges: 195
« Respondre #98 el: 05 de Juliol de 2011, 21:14:20 pm »
Ens queixem ja que va sortir en un programa de radio dient que ell tenia contracte i que continuaria, li va costar pero ho va dir. Si tens contracte no pots negociar un nou contracte amb un nou club sense informar al teu club l'interes d'un altre equip q es vol fer amb els teus serveis. Si tens una clausula que renoves automaticament no pots dir que per la nova categoria aquesta clausula no serveix i quedes lliure marxant per la porta del darrere d'un equip que ha apostat i ha confiat en tu!

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #99 el: 05 de Juliol de 2011, 21:17:22 pm »
Aun no sabemos todo, pero por lo que se dice, Marc Fernández ya dijo que SÍ seguia con el CE Sabadell y el jugador tenia contrato. Si a tí un equipo te llama y pregunta por tí y te quieres marchar, lo que tienes que hacer es, SI TIENES UN CONTRATO o bien HAS DICHO QUE TE QUEDAS, hablar con tu club. Simplemente, avisar. Lo que no se puede hacer es actuar a espaldas del club que te ha estado pagando durante toda la temporada.
El contrato que tenia Marc Fernández, sea o no legal, está para algo y él o su representante sabian que existía, qué clausulas tenia y si era legal o no. Por lo tanto, si tiene un poco de consideración con el CE Sabadell, tiene que decir al club; pasa esto, esto y esto. Qué hacemos?

Som i serem, sempre arlequinats!