Autor Tema: Capitol 2: _______ DECLARACIONS DEL SR. SOTERAS A RS  (Llegit 16398 cops)

0 Usuaris i 7 Visitants estan veient aquest tema.

antcarcer

• Visitant
Re: Capitol 2: _______ DECLARACIONS DEL SR. SOTERAS A RS
« Respondre #80 el: 03 de Setembre de 2009, 13:10:58 pm »
yo no e sentio las declaraciones, pero pienso que si las dijo sera por algo si encima nos callamos aun nos pisaran mas, cuando paso lo de Irun se quedo corto, creo recordar que el presidente de un equipo catalan se la monto mas gorda a la federacion y ahora estan en 2ªA  :beer2 :beer2

Es que ese es el problema del Joan, y en definitiva nuestra ruina... todas esas cosas hay que llevarlas por lo bajini con los de la federación, dandoles caña, pero que no salga a la luz publica, todo lo contrario de lo que hace el Joan...  :xupet

Se dice JOHNNY :look:

Este es de collita propia, y es Joan EL BLANCO...  :dance

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • Gènere: Masculí
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #81 el: 03 de Setembre de 2009, 15:24:56 pm »
Iniesta..

HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT.....

una cosa es defensar aquest escut a mort, i l'altre es criticar a mort.. pero us entenc, no us podeu sentir ni podeu pensar com un àrbitre, si no sou ni heu sigut àrbitres, aqui soc sincer

Si...ho crec, però últimament amb les teves opinions estàs defensant a mort l'escut del col.legi d'àrbitres...

Quina por em faríes si algún dia haguéssis d'arbitrar aquest Club que tant estimes...

Ja l'he arbitrat. Espero que no ho hagis dit en to ironic, perque si tens aquesta idea, t'estas equivocant i molt.. :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #82 el: 03 de Setembre de 2009, 15:52:56 pm »
Per cert, ahir al finalitzar la tanda de penals, el Sergi Garcés va deixar anar això:

"Ha caigut el Sabadell als penals, veig algunes rialles, i no precisament de gent del Marbella"

A què/qui es referia? :mmmm
Muchos de Sabadell se alegran cuando perdemos e incluso algunos van al campo y pueden que escriban en el fòrum. Yo lo escuché y me lo creo 100%.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #83 el: 03 de Setembre de 2009, 18:29:28 pm »
Tornant al tema principal del fil, nomes dire que estic completament A FAVOR de les declaracions que va fer el Presi a RS. Hi vaig estar d'acord amb les que va fer a Irun i hi torno a estar d'acord amb les que va fer ahir.

El que diu el Presi dels arbitrs es EXACTAMENT EL MATEIX del que penso jo.

Gracies Presi per dir el que pensem molts!  :clap

Que encara estem pagant per les declaracions que va fer a Irun? i que? fa molts i molts anys que estem pagant a aquesta gentussa pels errors comesos fa molts anys... no ens ve de nou ni es res extrany... i jo, si en algo no crec, es en que et fotin una bufetada i que hagis de posar l'altre galta per rebren una altre... no, no... fins aqui hem arribat!  :rant:

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #84 el: 03 de Setembre de 2009, 18:54:04 pm »
Jo comparteixo les paraules dites pel Sr. Joan Soteras, però no dites per ell.

Si aquestes paraules les dius tu, jo o el del meu costat no pasa res, som aficionats, calents despres del partit i ' uns don nadie ' (entre cometas) no hi ha d'haver problema. Crec q el problema ve quan aquestes paraules les pronuncia el màxim responsable de l'equip, persona/club física contra qui es pot anar, és a dir ... si el sr. soteras critica a Irun ... mira q tenim de resposta akest inici de lliga ! si el Sr. Soteras critica al principi de lliga ... esperemnos a la q ens espera !

per tant, concluint ... Sr. Soteras, per favor, la boca calladeta i ja criticaran i animaran els seguidors q per això estem i per això tenim akest mitjà tan maco com el forum.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #85 el: 03 de Setembre de 2009, 19:06:07 pm »
Si jo també penso que els directius haurien de parlar l'en-dema del partit un cop la cosa ja ha passat, encara que de vegades n'hi ha per tirar el barret al foc,els representants d'un club han de ser això representants i no seguidors normals (o no tant normals) :xupet
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #86 el: 04 de Setembre de 2009, 09:21:24 am »
Al Sr. Soteras li hauria de caure una multa de 10.000 euros! Així almenys, per una vegada en sa vida, haurà de rascar-se la seva pròpia butxaca!!! :whistle:
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #87 el: 04 de Setembre de 2009, 10:48:14 am »
Al Sr. Soteras li hauria de caure una multa de 10.000 euros! Així almenys, per una vegada en sa vida, haurà de rascar-se la seva pròpia butxaca!!! :whistle:

Als altres paisos europeus declaracions com aquestes estan sancionades economicament de forma bastant severa.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #88 el: 04 de Setembre de 2009, 11:18:38 am »
Deixeu la cosa com està, per que si penseu que si li fiquen una multa, la pagarà de la seva butxaca, és que sou molt molt innocents ...  :innocent:

:xin-xin

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #89 el: 04 de Setembre de 2009, 11:29:26 am »

Als altres paisos europeus declaracions com aquestes estan sancionades economicament de forma bastant severa.

A Anglaterra, per exemple :ok Però clar, a Anglaterra també surten els àrbitres a demanar disculpes quan reconeixen que s'han equivocat. Aquí... :ejem :ejem :ejem

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #90 el: 04 de Setembre de 2009, 11:38:29 am »

A Anglaterra, per exemple :ok Però clar, a Anglaterra també surten els àrbitres a demanar disculpes quan reconeixen que s'han equivocat. Aquí... :ejem :ejem :ejem

Aqui no ho faran mai... si la Federacio els prohibeix parlar!

A mes, la cultura futbolistica es molt diferent...

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #91 el: 04 de Setembre de 2009, 11:46:24 am »

Aqui no ho faran mai... si la Federacio els prohibeix parlar!

A mes, la cultura futbolistica es molt diferent...

Per a que després els mitjans de comunicació ens intentin vendre la moto dient que la millor lliga del món és l'espanyola :Hecho_polvo: :Hecho_polvo: :Hecho_polvo:

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #92 el: 04 de Setembre de 2009, 11:52:56 am »
Deixeu la cosa com està, per que si penseu que si li fiquen una multa, la pagarà de la seva butxaca, és que sou molt molt innocents ...  :innocent:

:xin-xin

Molt innocents seriem si pensesim que TU si que la pagaries de la TEVA butxaca... no fotem home, que ja no ens xupem el dit!!

Com ja vaig dir, alguns aprofiteu qualsevol 'relliscada' per fotre cullerada al vostre favor... i aixo es molt lleig i no m'estranyaria que fosiu alguns de vosaltres els que veu sortir tan contents del camp despres de perdre... Com diu algun company, sembleu mes egarencs camuflats que arlequinats de veritat  :exxxx

antcarcer

• Visitant
« Respondre #93 el: 04 de Setembre de 2009, 12:03:12 pm »
El meu únic interès és sortir d'aquest pou,  :yes: i com no es fan les coses decents, ho dic,  i la llàstima és que molts pensen igual, pero estan callats darrere de l'ordinador......   :xin-xin

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #94 el: 04 de Setembre de 2009, 12:08:01 pm »
Fotent foc a la barraca no sortirem pas del pou...  :no:

Replantejeu-vos les formes, si us plau, pq 'el acoso y derribo al millor estil PP' que practiqueu fot una mica de fastig... al menys per els que sentim i estimem el SABADELL.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #95 el: 04 de Setembre de 2009, 12:18:41 pm »
Per l'amor de déu Power ...

fan una tragèdia darrere l'altra, i no estem per posar sempre l'altra mejilla, sense res a canvi ....  :xin-xin

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #96 el: 04 de Setembre de 2009, 13:59:56 pm »
Com no vaig vore el partit en directe, i només lo vaig seguir a ratos, quan la conexió m’ho permetia el partit per ràdio Sabadell, només opinaré de les paraules del home que han posat a fer de president, i no entraré en les discussions estèrils ni zarandajas en vinagre en les que alguns vos esteu enfrascant inutilment.

Les declaracions, per dir-ho finament, son patètiques. Ja és la segona vegada, que sento declaracions d’este calibre, i que me fan sentir vergonya ajena, o alienna, o com collons se diga. La primera vegada va ser a Irun i va ser a 5 metros meus, que vaig estar a punt de dir-le que se callés i dixés de fer el paparina, i la segona vegada ha sigut a través de la ràdio, per sort, per que és per pixar i no fotre gota. Dir que anem de simvergüensa en simbergüensa, parlant tant alegrement dels àrbitres me parix una temeritat com la copa d’un pí, més quan la pròpia ràdio, que imparcial, no és, reconexia absolutament que era roja la d’Agustín. Que la segona de Morales era ensenyable, i a sobre, que si, que se pot equivocar o ser dolent pitant, però el seu porter va parar chorrecientos penaltis i mos va clavar un, collona. Com que és culpa de l’àrbit?

A sobre me les diu que son una secta. Este home, després d’estes paraules, se li ha de cosir la boca per a que no la siga cagant. Que vol, que àrbitre que vinga ací mos surti ja d’urpes per que sap que lo rebrem a males faça el que faça?
Açò ho pot dir qualsevol seguidor en calent, com jo, o com qualsevol dels que estem en el foro, però el que se suposa que ha de fer les funcions de president, mai!
Per favor, este home, lo que ha de fer, és anar al casal de més la vora de casa seua, fotre la partida de dominó amb el Rafa, desprès anar a vore el partit i callar. Per favor, que la Fundació, i el verdader president del club, mos fiquen a un representant al front del club amb cara i ulls, que desprès d’un partit diga les coses amb moderació, que ara mateix, som el hazmerreir de la categoria!

Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #97 el: 04 de Setembre de 2009, 15:03:18 pm »
que sigui ètic o no agafar un micro i començar a rajar d'un arbit no us ho discutiré .. pero això de que ens hagin de perjudicar els arbits per les declaracions del presi ho trobo una xorrada bastant important .. després d'un partit amb tensió on hi han hagut jugades on algun equip es sent perjudicat el president de turno,el secretari tecnic, l'entrenador o algun jugador surten a rajar i a treure foc per la boca .. Al Sabadell, al Barça, al Madrid i a Mollerussa xD
Per aquesta regla de 3 tots els partits acabarien 0-0 perque tots en algún moment de la temporada surten amb declaracions d'aquest tipus, inclús molt mes fortes que la del Soteras el dia del Marbella.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #98 el: 04 de Setembre de 2009, 15:49:59 pm »
Jo només dic que es lo que es porta al món del futbol, no que estigui bé fer-ho. per posar-te un exemple el president del Espanyol va dir l'any passat que la lliga estava prostituida i varies barbaritats mes i es van acabar salvant .. pero és que es normal, no tothom té tanta sang freda per callar-se .. acabes el partit, estàs que treus foc de la rabia i et posen un micro a la boca, doncs deu ser complicat contenir-se.
Si vols en aquest mateix post podem posar durant la temporada totes les rajades que fa algún profesional d'algun equip de primera divisió sobre els arbits, m'hi jugo una cervesa a que a final de temporada com a mínim 15 dels 20 equips ho han fet.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #99 el: 04 de Setembre de 2009, 15:50:37 pm »
Fotent foc a la barraca no sortirem pas del pou...  :no:

Replantejeu-vos les formes, si us plau, pq 'el acoso y derribo al millor estil PP' que practiqueu fot una mica de fastig... al menys per els que sentim i estimem el SABADELL.

Totalment d'acord amb tu power. A mi el que m'importa és el Sabadell, a mi m'és igual qui estigui de president, d'entrenador, de jugador... jo el que estimo són els quadres blancs i blaus, des de que tenia 4 anys que anava al camp i aquí hi ha alguns que només estan per ficar-se amb el Soteras, amb  el Moya i no són conscients que només llencen basura contra nosaltres mateixos, i ara ja podeu sortir per dir que sou tant del Sabadell com jo, doncs no m'ho crec!!
Jo també he criticat en aquest fórum coses del president (tema preus entrades, carnets familiars...), algun plantejament del Moya, actituds dels jugadors... coses concretes!! Però alguns feu un acoso y derribo, i de veritat que no hi ha per tant.
Només tenim l'exemple de l'atracament d'Irun, com puc creure que per qualsevol aficionat de veritat a aquest equip, el més important, als 5 minuts de l'atracament era valorar les paraules del Soteras, si era una vergonya aquestes declaracions.
A l'endemà si que en podem parlar si es va equivocar o no amb el seu to, que per cert, per mi era el mínim que podia dir en directe i en calent, però aquí si que no discutirem, però penso que aquest no podia ser el tema més important per qualsevol arlequinat de veritat!