Autor Tema: CANTIC PER DIUMENGE  (Llegit 6609 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
Re: CANTIC PER DIUMENGE
« Respondre #40 el: 09 de Octubre de 2005, 13:19:12 pm »
No a vere tmp es que vulgui que marxis pero que un egarenc en un dia com avui per aqui m'altera!!!!!!jeje
mentre no faltis al respecte a ningu no em molesta que donis la teva opinió aixo si a partir de demà tampoc és molt necessari que vagis donant opinions per aquest forum nose......

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
  • Gènere: Masculí
Veí
« Respondre #41 el: 09 de Octubre de 2005, 13:27:58 pm »
Jo crec que en aquest fòrum hi hauria d'estar tothom benvingut (inclòs el veí) sempre i quan els seus missatges siguin respectuosos.

Per cert Veí, tampoc crec que el ferni et falti el respecte.

Desconnectat VeÍ

• Aleví
  • Missatges: 86
« Respondre #42 el: 09 de Octubre de 2005, 13:35:35 pm »
no he dik k m'ho falti pero k ma dit (és pesadot tenir un personatge com tu amb missatges per tots els puestos), i m'ha ofés pk yoho faig amb bona intenció i krek k no s0hem repsecta km yo vos respecto (no tots).  :ok

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #43 el: 09 de Octubre de 2005, 14:16:31 pm »
Despues del partido si kiere forear lo hara, mientras respete debe ser respetado por nosotros y admirado ya k por ser un egarense y venir con buenos modales ya es raro :laugh: Asi k nada de despreciar a las personas, k si es pesao k si no se k, pk él y cualkier otra persona de cualkier ekipo tienen todo el derecho a forear.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #44 el: 09 de Octubre de 2005, 14:22:56 pm »
Deixeu-lo empau al VeÍ !! q no veieu q ell en el fons és del Sabadell, sino no hauria escrit casi 30 missatges aki  :tongue3:  L'estem portant pel bon camí  :Paletas:
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #45 el: 09 de Octubre de 2005, 14:23:51 pm »
Ja comença a tenir el cor  :bandera    :laugh:

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #46 el: 09 de Octubre de 2005, 15:00:59 pm »
vei kanviat el nik per sok daki...xDDDDD :laugh: :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

ferni20

• Visitant
« Respondre #47 el: 09 de Octubre de 2005, 15:35:06 pm »
Ai pos que segueixi pel forum dient coses, si a mi més igual, més opinions i més detalls per a llegir ja veus.....
Ara que a vere si mica en mica va fent-se del Sabadell jeje, llavors entre tots l'ajudarem a superar el trauma i adonar-se el greu error que va cometre animant a un equip com aquell que ara no recordo com es diu...... se que é d'una barriada d les afores de sabadell amb molts immigrants, super mal distribuida i sense res per poder veure... :surprised: