Autor Tema: Si vienen  (Llegit 8732 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
A l'atenció de dagar
« Respondre #60 el: 11 de Octubre de 2005, 19:37:22 pm »
molta llengua lleugera per aqui jajajajajaja manelinho no soc hooligan ni res semblant pero perque aixo que dius aqui tant valentment no els dius cara a cara? deu meu que facil estar amagat darrera d'un teclat. **** EGARA

Potser pk avegades es millor callar-se per el teu be, pk si em vist k son capaços de fer de tot...podriem corre molt de perill. I crec k no s'ha de ser tan llest per saber el k lo mes segur passaria. El  k no entenc es com no pots veure k el dialeg amb akestes persones es molt dificil i k segur k no arribas a cap port ;) 

A POR EL TERRASSAAAAAAAAAAAA AAAAA  >:D

Ni tant sols havia vist el post deixat per dagar. Em permetreu contestar-li, oi :icon_question:

Crec, company de fòrum dagar, que no és gaire "de valents" com tu dius haver de fer el comentari que he fet sobre <tenir por a que m'acompanyi la meva dona al futbol>. Per altra banda, qui em vol coneixer, ho fa sense problemes, perquè soc una persona que em considero prou obert al diàleg amb tothom. Tu creus que el meu post anterior anava per algú que es caracteritzi per dialogar gaire :icon_question:
Per altra banda, et faig memòria que fa un parell de temporades ja vam tenir altres incident amb cert grup i jo, com a president de la penya @rlekinats.com vaig demanar una reunió amb totes les penyes, inclosa Holigans Vallès i el propia directiva del club. Dita reunió es va portar a terme i els vaig dir, a la cara, el que creia convenient. Per tant, estàs parlant d'un tema sense saber de què parles (amb tots els respectes, no és la meva intenció ofendre't).
En fi, si amb comentaris com el teu creus que es pot arreglar alguna cosa, des del meu punt de vista, crec que vas errat.

P.D.: Quan vulguis estaré encantat de coneixe't personalment i sense cap mena de rencor ni res que se li assembli. Tens la meva foto a l'avatar, si em veus per l'estadi no dubtis en saludar-me.

Signat,
Manel Escribà i Bellsolà
Soci del Centre d'Esports Sabadell número 464
President de la penya @rlekinats.com.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
Re: Si vienen