FEM INF-ALV A Sabadell-Espanyol 2. El Infantil A, amb Garcés d'entrenador, no guanye a les periques ni que lo vagi a vore jo.
Supongo que irias a verlos por que ganó.
A lo mejor Garces tiene cosas que no gustan, pero como entrenador no se le puede discutir que des de hace tres temporadas tiene a sus equipos arriba del todo de la clasificacion.
En açò tens tota la raó. Esportivament los equips que ha portat estes temporades han anat complint objectius de manera correcta, però crec que no han de ser només los objectius esportius la fita que se marque un equip de formació o de base. Crec que a part d’estos objectius esportius i professionals, hi ha d’haver una imatge. Esta imatge se va llaurant per a bé o per a mal amb el pas de les temporades. En el Mercantil, per exemple, no tenen molt bona imatge d’esta persona, i suposo que sabràs per que. També altris colps ha demostrat alguns dejes que no me semblen positius per a una entitat com la nostre. Com m’ha dit un altri forero, en privat, ‘és jove i anirà rectificant els errors de joventut’. Açò està per vore.
Açò si, preferesc a este tio que no pas l’entrenador perico que incitava a les seues jugadores a entrar durament a les nostres nenes, i fins i tot li vaig sentir una frase molt lletja per a estes edats ‘o la pelota o ella’. Lo millor va ser a final del partit que va anar a protestar a l’àrbitre i estel e va dir quexica. La resta del partit, me va agradar molt. Dos plantejaments ofensius de principi, encara que les periques van rectificar cap al final i van intentar frenar el joc arlequinat més toscament, i una banqueta arlequinada que no va perdre els nervis a pesar de les escomeses i males maneres rivals. Potser a darrera estem un poc més fluixos, però suposo que amb la edat les nenes agafaran més empaque defensiu.
Supose també que la meua presència va motivar i galvanitzar el joc arlequinat, que per cert, va atraure a més gent que la que esperava. Springsteen va celebrar la victòria també amb molta alegria.
Ací va la meua quiniela, pena que hui ja vaig cap a València i no podré vore cap partit.
Fem Sènior: Puig-reig - CE Sabadell 2
Juvenil-Cadet: CE Sabadell - Cirera Mataró 1
Infantil-Aleví A: Enfaf - CE Sabadell X
Infantil-Aleví B: CE Sabadell - Molins de Rei 2
Infantil-Aleví C: PBB La Roca - CE Sabadell 1