Autor Tema: Video del partit  (Llegit 1200 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
Video del partit
« el: 07 de Octubre de 2005, 17:02:17 pm »
Algú té pensat grabar el partit o la sortida dels dos equips? Ho dic perquè després no estaria malament que ho poses a la mula.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
  • Gènere: Masculí
Re: Video del partit
« Respondre #1 el: 07 de Octubre de 2005, 17:10:33 pm »
Jo tinc pensat portan-me la camara digital k la vull estrenar be :) Grabare basicament el inici de partit ;) Despres el pasare al ordena, pero a la mula ni pajotera idea, aixi k ki el vulgui pos li pasare pel msn 
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #2 el: 07 de Octubre de 2005, 17:17:08 pm »
Jo tinc pensat portan-me la camara digital k la vull estrenar be :) Grabare basicament el inici de partit ;) Despres el pasare al ordena, pero a la mula ni pajotera idea, aixi k ki el vulgui pos li pasare pel msn 

:ok :ok :ok
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #3 el: 07 de Octubre de 2005, 18:27:13 pm »

Crec que amb què deixis l'arxiu a la carpera "Incoming" i sobretot ens diguis en nom que té l'arxiu, n'hi ha d'haver prou per rapinyar-lo a la mula :tongue3:.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #4 el: 07 de Octubre de 2005, 18:28:56 pm »
A mi m'agradaria grabarlo per fer un resum, però no tinc camera  :laugh: :laugh:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 07 de Octubre de 2005, 18:29:24 pm »
Crec que amb què deixis l'arxiu a la carpera "Incoming" i sobretot ens diguis en nom que té l'arxiu, n'hi ha d'haver prou per rapinyar-lo a la mula :tongue3:.

CORRECTE!!!!
MAnel, com es veu que practiques amb les películes aquelles que t'envio de senyores carinyoses!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #6 el: 07 de Octubre de 2005, 22:20:13 pm »
hohoho birrerooooooooooooo oooooo!!!!! no diguis coses lletges k hi han nens petits (per mi no ten estiguis  :tongue3:  ) i kuidado k el mutio pot apareixer en kualsevol moment si dius aixo!!!! :Paletas: ;) :laugh:
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......