Autor Tema: ens volen enfonsar?  (Llegit 3318 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: ens volen enfonsar?
« Respondre #20 el: 24 de Setembre de 2009, 00:07:28 am »
Interpreto la pregunta com fer un dibuix "abstracte". És a dir, sobre un tema "dibuixa el que vulguis".

De totes maneres jo el que penso damunt de tot és que potser som tots una mica injustos amb tot plegat. Quan guanyem aquí no passa res, i quan no ho fem això sembla el que no hauria de semblar.

També em sembla injust criticar perque es xiuli als àrbitres, i no dic si està bé o malament, però això passa a tots els camps..... avui mateix a Orihuela se sentien força crits quan en teoria els han beneficiat.

I també penso que aquí ningú vol enfinsar a ningú. Parlant més de nosaltres segurament entre tots hauriem de posar més seny i entendre que portem 15 punts en joc i només 5 jornades. Que a tots ens agradaria tenir-ne 15? Doncs si, a mi també. Però de moment el que em de fer és deixar passar un temps prudencial, i en tot cas crec que només tenim "dret a denunciar" faltes d'actitud dels jugadors. I crec que això només ha passat puntualment en algun cas en aquest inici de lliga. Un cop passat un temps prudencial i veure que em fitxat i perque i que fitxarem i perque, i com va l'equip i perque, podriem entrar en un anàlisi més intens de la situació.

Tinguem clar que no passarà el que va passar la temporada anterior, de classificar-nos quan ningú donava res per nosaltres i per tan em de fer "els deures" abans.

I per cert, avui a Orihuela no em merescut guanyar segurament, però si que haurem d'estar atents a veure les 2 jugades dubtoses que han succeït. Que no ens donguin res, però que no ens treguin res. Diumenge passat mateix el Valencia hauria merescut força abans del descans jugar amb 10 homes i no va ser així. Crec que rebem tarjetes amb massa facilitat i això també ens està perjudicant.

S'han de guanyar els partits de casa SI o SI i aquí no valen excuses  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #21 el: 24 de Setembre de 2009, 00:26:28 am »
A veure;

NO existeix un "complot" universal contra nosaltres, entre d´altres coses perquè tampoc som tant importants "mediàticament",

però

SI que és innegable que els arbitratges mostren com a balanç global, un "sesgo" perjudicial cap a nosaltres (excepció feta de Terrassa i València, arbitratges correctes tots dos).... El perquè d´aquesta tendència a "no apreciar-nos" és el que s´ha d´analitzar... represalia per la queixa d´Irún, sortir d´"ungles" amb els àrbitres des del començament :mmmm     Tot i això sempre he pensat que si Soteras va pecar d´alguna cosa després d´Irún va ser de tou.  Van suceïr pressuntament uns "fets irregulars" no suficientment investigats. I sinó que li preguntin al jugador Dani Cifuentes.

Conclussió;

No ens vol enfonsar ningú però sí que sutilment es diu o s´ha dit a nivell arbitral;  "aquests han de rebre una mica més per "rebotons"".... aquesta és la meva opinió
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #22 el: 24 de Setembre de 2009, 02:49:27 am »
Increible que todavia quede gente que defienda los arbitros y no se den cuenta de la culpa que tienen... esta gente es del sabadell, pero de futbol NO TIENE NI IDEA

antcarcer

• Visitant
« Respondre #23 el: 24 de Setembre de 2009, 05:40:32 am »
Estic segur, que el primer enemic el tenim a casa ....  :angry2: 

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #24 el: 24 de Setembre de 2009, 09:36:03 am »
Em quedo amb la frase de Xavi Pelegrí als micròfons de Ràdio Sabadell: 'estic fins els nassos de la incompetència dels àrbitres'... o no era ben bé així :icon_question: :whistle:
Sigui veritat que passi alguna cosa o no amb l'estament arbitral, sí que és cert que els nostres jugadors surten condicionats al terreny de joc, perquè Julian Robles, sense ser tan directe, també es va expresar més o menys en el mateix sentit quan ja s'havia acabat el partit.

Si bé és cert que en els partit davant el Lleida i València no van tenir incidències, no crec que es pugui dir el mateix del partit de copa davant el Marbella i pel que es va poder escoltar ahir per ràdio Sabadell i llegir avui al Diari de Sabadell, ahir va escombrar cap a casa de manera descarada.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #25 el: 24 de Setembre de 2009, 11:12:51 am »
Estic en la línia de les opinions dels companys Blanc-i-Blau i Manelinho...

Esta clarissim que no estem ben vistos ni sembli que ens estimin gaire en estaments arbitrals... i ja fa bastants anys.

No se la rao... no se si es pq fa molts anys es feien les coses molt barroerament i encara paguem les consequencies o si es pq des del partit d'Irun s'ha perdut -per part de tots: directiva, tecnics, jugadors i aficionats-, el respecte dels sempre intocables MiB (Men in Black, homes de negre).

N'han apres i no son tan xapusseros com els Ortiz Blanco de torn pero segueixen fent de les seves... a part dels casos ja comentats dels recents arbitratges, dieu alguns, per exemple, que en el partit de Valencia no ens va perjudicar... i jo diria que SI. Per sort no va poder influir en el resultat pero al meu entendre ens va pitar un parell de faltes a falta de pocs minuts, molt a prop de l'area, d'aquelles que amb un bon tirador son un 80% gol...

Avui ha estat Oriola, on pel que sembla i segons les propies declaracions del Pep, l'han expulsat sense arribar a fer cap falta... osease que ni penal ni expulsio... i que jo sapiga, no vem perdre per 2 o 3 a zero si no que vem perdre per nomes un gol marcat de penal: si aixo no es influir en el resultat... Veurem el resum de futbolCat o de l'Arlequinat per treure conclusions mes definitives.

En fi, i contestant a la pregunta... jo diria, de moment, que NO ens volen enfonsar pero tampoc ens deixaran anar cap amunt.  :confused:

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #26 el: 24 de Setembre de 2009, 11:15:53 am »
Más determinante no pudo ser. Penalti en el último minuto de la primera parte, gol y expulsión de un jugador. Si eso no es influir en un partido, que alguien me lo explique.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

antcarcer

• Visitant
« Respondre #27 el: 24 de Setembre de 2009, 11:40:01 am »

No se la rao... no se si es pq fa molts anys es feien les coses molt barroerament i encara paguem les consequencies o si es pq des del partit d'Irun s'ha perdut -per part de tots: directiva, tecnics, jugadors i aficionats-, el respecte dels sempre intocables MiB (Men in Black, homes de negre).   :confused:

Aquesta és la madre del cordero i la pregunta del milió ... per que l'any passat teníem arbitratges plàcids (fins arribar a la tragèdia de irun) i aquest any fins en els partits de costellada, van per el bajini a donar per sac?  :mmmm
« Darrera modificació: 24 de Setembre de 2009, 11:45:04 am per antcarcer »

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #28 el: 24 de Setembre de 2009, 12:03:52 pm »
M'agradaria donar la meva opinió, però és que no sé a qui/què es refereix Umbria quan diu "ens volen enfonsar"... Si ella mateixa diu que no es dirigeix a ningú, com ho de saber jo? :blink

Umbria, saps que que em caus molt bé i que sempre que ens hem vist ens hem saludat, però deixa'm dir-te (de bon rollo, com sempre) que aquest post no el trobo gaire escaient... Ara, tu si que sabràs els autèntics motius pels quals l'has obert :ok

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #29 el: 24 de Setembre de 2009, 14:43:34 pm »
em fa gràcia per que l'Umbria reconeix que aquest post no va dirigit a les actuacions arbitrals, i a la que un s'emparanoia a fotre-hi canya, la resta el segueixen :ostres jo SI que entenc de futbol, el que NO entenc es com pot haver-hi gent malgastant el temps al foro quan podrien estar triomfant jugant al futbol manager :ejem :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #30 el: 24 de Setembre de 2009, 15:40:14 pm »

Jo crec que hi ha gat amagat: sis partits oficials i tres 'robos'. Ja m'agradaria saber en què es convertiria la pregunta d'Umbria si arbitressin així al Barça, provocant dos derrotes a la lliga i la eliminació de Champinyons. La que liaria tv3, la seva, i tothom seguint la corrent. O no?

Crec que cal que la directiva es posi en contacte amb els àrbitres per tal d'arreglar l'assumpte, abans que es perdin més punts.

També suposo que algun dia se'ns equivocaran a favor, espero. O no?

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #31 el: 24 de Setembre de 2009, 15:42:20 pm »
Haurem de fitxar el nostre propi "Megía Dávila" ;D

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #32 el: 24 de Setembre de 2009, 18:38:50 pm »
No us preocupeu, ara els hi faran una caseta aquí  :icon_mrgreen: al olimpia i els hi portaran pa amb tomàquet perquè estiguin contents i no ens putegin (to ironic) :arbit
« Darrera modificació: 24 de Setembre de 2009, 19:38:27 pm per Inda »
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #33 el: 24 de Setembre de 2009, 19:36:55 pm »
Es imposible que nos undan mas!!! jejeje VOLVEREMOS A SER GRANDES!!!
Millor Seguidor

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
« Respondre #34 el: 24 de Setembre de 2009, 20:31:12 pm »
Ho vaig dir despres del partit de Irun i ho torno a dir ara un altre vegada, NO ENS DEIXARAN PUJAR MAI, Estic d'acord en que els arbitres es poden equivocar i que al llarc de la temporada casi tots reben ajudes i robatoris, i dic casi tots perque el SABADELL es dels que reb sempre robatoris. Acabem de començar la temporada (una temporada que ens en debien una ) i ja portem uns quants arbitratges escandalosos (onteniente,marbella,orihuela)i lo que queda...Per cert,algú recorda ultimament un arbitratge que ens hagi afavorit? jo no la veritat.
Tot aixo no es una escusa per amagar que al equip li falta alguna cosa, que no creem ocasions de gol...pero en una lliga tan igualada i en un teoric play-off també tan igualat, si no tens un super-equip i no es el nostre cas, qualsevol decisió arbitral pot fer canviar el signe del partit i ho segueixo dient: NO ENS VOLEN MES AMUNT DE LA 2B, qui? no ho se, perque?tampoc, quina es la soluc.cio? potser algú m'ho pot aclarir, pero sento que malauradament no está en les nostres mans. 
Hem tornat !

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #35 el: 24 de Setembre de 2009, 21:08:23 pm »
Interpreto la pregunta com fer un dibuix "abstracte". És a dir, sobre un tema "dibuixa el que vulguis".

De totes maneres jo el que penso damunt de tot és que potser som tots una mica injustos amb tot plegat. Quan guanyem aquí no passa res, i quan no ho fem això sembla el que no hauria de semblar.

També em sembla injust criticar perque es xiuli als àrbitres, i no dic si està bé o malament, però això passa a tots els camps..... avui mateix a Orihuela se sentien força crits quan en teoria els han beneficiat.

I també penso que aquí ningú vol enfinsar a ningú. Parlant més de nosaltres segurament entre tots hauriem de posar més seny i entendre que portem 15 punts en joc i només 5 jornades. Que a tots ens agradaria tenir-ne 15? Doncs si, a mi també. Però de moment el que em de fer és deixar passar un temps prudencial, i en tot cas crec que només tenim "dret a denunciar" faltes d'actitud dels jugadors. I crec que això només ha passat puntualment en algun cas en aquest inici de lliga. Un cop passat un temps prudencial i veure que em fitxat i perque i que fitxarem i perque, i com va l'equip i perque, podriem entrar en un anàlisi més intens de la situació.

Tinguem clar que no passarà el que va passar la temporada anterior, de classificar-nos quan ningú donava res per nosaltres i per tan em de fer "els deures" abans.

I per cert, avui a Orihuela no em merescut guanyar segurament, però si que haurem d'estar atents a veure les 2 jugades dubtoses que han succeït. Que no ens donguin res, però que no ens treguin res. Diumenge passat mateix el Valencia hauria merescut força abans del descans jugar amb 10 homes i no va ser així. Crec que rebem tarjetes amb massa facilitat i això també ens està perjudicant.

S'han de guanyar els partits de casa SI o SI i aquí no valen excuses  :icon_exclaim:

Mutio si ho dius per mi, jo no em queixo de que es xiuli als àrbitres, jo em queixo de que es despedeixi amb xiulada a un àrbit que a tingut una bona actuació, com és en el cas del passat diumenge contra el Valencia B.

Apart d'això vull pensar q els dubtossos arbitratges que estem tenint aquesta temporada són fruit de la casualitat, o simplement són fruit de que no en saben més d'arbitrar, penseu q si els de 1ª divisió són dolents com han de ser els de 2ª B???
No crec amb fantasmes de sí hi ha complot contra nosaltres i menys en un principi de lliga, en el cas dels Play Offs si que és un altre món.....

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #36 el: 24 de Setembre de 2009, 21:33:13 pm »

Mutio si ho dius per mi, jo no em queixo de que es xiuli als àrbitres, jo em queixo de que es despedeixi amb xiulada a un àrbit que a tingut una bona actuació, com és en el cas del passat diumenge contra el Valencia B.

Home Ferni, diguem quants arbitres no surten xiulats de qualsevol estadi de futbol.... Ja pot guanyar l'equip local per 4 a 0, que en la majoria de casos (no en tots) surten escridassats. I no dic que estigui ni bé ni malament, ni tan sols donc la meva opinió; és el que hi ha.

De l'àrbitre de diumenge va tenir una actuació correcte, però no bona. Hagués sigut bona si els valencians haguéssin acabat el partit amb 10 jugadors ja abans del descans i no hagués allargat tant el partit. Sota aquella pluja i sense cap motiu per allargar els minuts finals, hi van haver 4 o 5 minuts de descompte per la cara. D'aquí és on crec que vé la xiulada final.

Segueixo pensant que si els nostres directius són una mica aptes (que segur que si), sobretot el president, haurien de començar a moure fils (si no ho han fet ja) i parlar de forma amistosa amb qui ho hagin de fer; això sí, sense alçar la veu i sense que ningú ho sàpiga. La feina, feta amb discressió, és la millor. 
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #37 el: 25 de Setembre de 2009, 13:50:02 pm »
I per a que mos voldrien afonar, si naltres sols mos hem afonat fa temps.

Cobrem una subvenció de l’ajuntament molt inferior a la que cobren qualsevol de los equips del País Valencià i fins i tot inferior a la que cobren alguns equips catalans, o sia que ajuda pública poca i poc més.
Tenim un afèrrim control sobre les nostres comptes, cosa que fa que no correm los riscos d’altres equips com son Oriola, Eivissa, etc., però també provoca que no arrisquem massa com altres equips han fer, com Girona, Osca, etc.
Tenim una macro-junta directiva que intenta mantenir l’equilibri per a que no estalli una altre guerra de ‘famílies’ de directius però que només miren per ells, dixant de banda la base del club, que son els socis i seguidors de base.
Esta mateixa macro-junta se mostre incapaç d’omplir d’anuncis el camp, amb l’excusa de la crisi, de que estem a segona b, etc. També va tenir l’any passat amb les coses anant bé una deplorable política de preus.
Tenim un suposat president que a primeres de canvi raja durament contra l’estament arbitral, fent amics, cosa que pot provocar que algun vinga ací i mos vegi com a llorons.
Tenim un entrenador conservador en plantejaments i que disposa d’una plantilla curta. A més en esta plantilla tenim algun que altre petardo de falla, però açò, ja és un altri cantar. A sobre, ja surten alguns prefixats amb l’àrbitre i busquen en ell la excusa.

En definitiva, a qui li pot interessar afonar-nos si ja ho fem solets.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #38 el: 25 de Setembre de 2009, 22:33:20 pm »

Cobrem una subvenció de l’ajuntament molt inferior a la que cobren qualsevol de los equips del País Valencià i fins i tot inferior a la que cobren alguns equips catalans, o sia que ajuda pública poca i poc més.
Tenim un afèrrim control sobre les nostres comptes, cosa que fa que no correm los riscos d’altres equips com son Oriola, Eivissa, etc., però també provoca que no arrisquem massa com altres equips han fer, com Girona, Osca, etc.
Tenim una macro-junta directiva que intenta mantenir l’equilibri per a que no estalli una altre guerra de ‘famílies’ de directius però que només miren per ells, dixant de banda la base del club, que son els socis i seguidors de base.
Esta mateixa macro-junta se mostre incapaç d’omplir d’anuncis el camp, amb l’excusa de la crisi, de que estem a segona b, etc. També va tenir l’any passat amb les coses anant bé una deplorable política de preus.
Tenim un suposat president que a primeres de canvi raja durament contra l’estament arbitral, fent amics, cosa que pot provocar que algun vinga ací i mos vegi com a llorons.
Tenim un entrenador conservador en plantejaments i que disposa d’una plantilla curta. A més en esta plantilla tenim algun que altre petardo de falla, però açò, ja és un altri cantar. A sobre, ja surten alguns prefixats amb l’àrbitre i busquen en ell la excusa.

A part de les crítiques  de sempre (que en alguna penso com tu)  jo afegiria més coses:
I tenim una ciutat de 200.000 habitants i 195.000 no van mai a l'estadi, i tenim molts aficionats als colors i que parlen hores del Sabadell però no es fan soci , i tenim importants bancs a la ciutat que no ajuden el que ajuden els mateixos o altres bancs als equips d'altres ciutats...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #39 el: 25 de Setembre de 2009, 22:53:22 pm »

No hi ha gaire cosa més a dir.....

( per una vegada i sense q serveixi d precedent li dono la raó)