Ferni ja ho has dit tot, en una democracia aixo seria majoria absoluta, com t´esta dient el company jo ¿que mes vols? a sobre em dius que has votat si pero que penses que no..... em sembla que lo teu es protestar i buscar gresca si o si, aixi que millor dedicat a buscarli las pesigolles a un altre que jo tinc coses que fer.
PANSO si no entens el missatge no el contestis i si el que es tracta és d'intentar portar la contraria digam'ho clarament, q ja sóm una miqueta grandets tots plegats.
La única cosa que vull donar a entendre és que m'agradaria que marxés el sr. Moya però pel seu propi peu, no que s'el fes fora.
El SÍ a la enquesta és simplement per això, no hi ha més.
I sobre els resultats de l'enquesta només he dit que cert q existeix una majoria q n'hi voleu dir absoluta q no vol q es foti fora al Moya, però també existeix una minoria que no és tan minoria sinó 1 de cada 3 persones d'aquest fòrum que voldria que es destituís a l'entrenador.
No crec q sigui tan difícil d'entendre el q vull dir, i si ho és es pregunta i ja està, però no cal remoure més el tema q jo tampoc he demanat explicacions a ningú, i si tantes coses tens per fer no calia q contestessis amb aquest to.