Jo ja vaig suscriure accions (5, a 60 Euros/acció), en el moment de constituïr la societat anònima. Per tant i com sembla llògic no en compraria de noves. En tot cas, alguna pels meus dos fills, per quan arrivin a la majoria d´edat.
La iniciativa podria estar bé teòricament, però seria difícil que obtingués massa resultats positius. M´explicaré; Sí, efectivament es van vendre, però amb "penes i treball".... Quan faltava menys d´una setmana pel venciment, els socis només havien suscrit 65 milions dels 220. Fóra de l´entorn arlequinat no s´havia col.locat absolument res i va haver de ser el "grup Arroyos" el que haver de fer-se càrrec de la diferència, part en efectiu i part mitjançant un crèdit de La Caixa. Com veiem van haver de ser "els de sempre" el que es donguéssin la cara pel club, perquè sinó estàvem automàticament descendits, com li va passar al Real Murcia. No oblidem tampoc que el recolzament politic de l´Ajuntament cap al club era 0,0 (I que no ho oblidin tampoc el que volen una majoria d´"esquerra real" a l´Ajuntament).
Actualment el capital està en mans de la Fundació en una "majoria suficient". Crec (no ho sé segur) que els González Cano mantenen un important paquet "minoritari" i entre un 1 i un 2 per cent està en mans dels petits accionistes que no ens va semblar oportú "regalar" les accions a ningú.
I aquí ve la pregunta?. L´ampliació podria ser interessant des del punt de vista de la liquidesa adicional a caixa.... però creus que tindria una resposta significativa ? L´import hauria de ser molt gran per otorgar majories i no veig al soci en disposició d´involucrar-s´hi, si el primer que foten molts és queixar-se de les jornades econòmiques. Qui entraria doncs ? Banc / Caixa de Sabadelll ? Tant de bò, però no ho crec..... un "mecenas". Si se´ns ha de fotre dintre un Flix, Ferrer, Piterman o fins i tot un Cabello ja estem bé com estem. I oblideu-vos de que vingui un Abramovich.... que la construcció "no tira" i el capital és de propietat municipal. I dic això, perquè no si això es coneix, pero a ´any 1992 la SAMSUNG volia comprar el club pensant que el camp era de propietat. Sabeu perquè ? Per enderrocar-lo i edificar-hi....
AMPLIACIO ? Potser... però com a mínim hem d´estar a Segona A.