Autor Tema: 10ª JORNADA CE SABADELL FC - CD DÉNIA  (Llegit 18582 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Re: 10ª JORNADA CE SABADELL FC - CD DÉNIA
« Respondre #100 el: 26 de Octubre de 2009, 12:41:31 pm »

Nula? La posició en la taula de classificació, no et sembla una bona diferència?

És aquí on vinc a parar jo. I és aquí on ens em de plantejar certes coses. Que Benavente no va fer del tot bé el seu treball a l'estiu és evident, però que Moya no està treient el partit que pot tenir aquesta plantilla, doncs tampoc. La diferència real entre St Andreu i Sabadell a la jornada 10, no són 11 punts; o millor dit, no haurien de ser-ho.

Exacte, això és el que ens hem de preguntar: perquè el Sant Andreu es va emportar tots els nostres fitxatges? Què va fallar a les negociacions? La diferència entre Sant Andreu i Sabadell és que ells tenen uns jugadors que haurien d'haver estat nostres (que funcionessin aquí ja és un altre tema...).

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #101 el: 26 de Octubre de 2009, 13:18:09 pm »

Nula? La posició en la taula de classificació, no et sembla una bona diferència?

És aquí on vinc a parar jo. I és aquí on ens em de plantejar certes coses. Que Benavente no va fer del tot bé el seu treball a l'estiu és evident, però que Moya no està treient el partit que pot tenir aquesta plantilla, doncs tampoc. La diferència real entre St Andreu i Sabadell a la jornada 10, no són 11 punts; o millor dit, no haurien de ser-ho.

Exacte, això és el que ens hem de preguntar: perquè el Sant Andreu es va emportar tots els nostres fitxatges? Què va fallar a les negociacions? La diferència entre Sant Andreu i Sabadell és que ells tenen uns jugadors que haurien d'haver estat nostres (que funcionessin aquí ja és un altre tema...).

Home, jo tampoc crec que fos així. Es va rumorejar que Agustín era a prop de St andreu i finalment va renovar per 2 anys amb nosaltres. Potser és una mica injusta l'afirmació que fas. Jo personalment no voldria a Mayor, i entre Joel i Keko possiblement em quedaria a Joel. Tampoc crec que nosaltres volguéssim fitxar el que va fitxar el St Andreu.

El problema són les prioritats. Perque ocupar una posició determinada és una prioritat en un moment donat, i 10 dies després deixa de ser-ho? Quina planificació és aquesta?
A dia d'avui ja s'hauria d'estar treballant per la temporada vinent.
« Darrera modificació: 26 de Octubre de 2009, 13:28:39 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat INIESTA

• Entrenador
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #102 el: 26 de Octubre de 2009, 13:26:56 pm »
Ahir em vaig trobar al camp amb Manolo Gonzalez junt amb Xavi Roca.. :mmmm
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1375
« Respondre #103 el: 26 de Octubre de 2009, 13:42:53 pm »
Como bien dice el compañero Mutio,si este domingo caemos en el Narcís Sala sería hora de canviar de aires y sentar a un nuevo entrenador en el banquillo,ya que despues tenenos la visita del otro equipo invatible en estos momentos como es el Mallorca "B"

La opción Manolo Gonzalez me gusta y mucho  :trebol :trebol aun asin,confio en que Moyà tire esto hacia adelante   :)

:bandera :bandera :scut :bandera :bandera
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Xandri

• Visitant
« Respondre #104 el: 26 de Octubre de 2009, 14:35:38 pm »
I Sergio Lobera ja l'he vist més d'un cop.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #105 el: 26 de Octubre de 2009, 15:02:27 pm »
Manolo González no puede fichar este año al haber ya entrenado un equipo del mismo grupo esta temporada
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #106 el: 26 de Octubre de 2009, 15:18:39 pm »

Home, jo tampoc crec que fos així. Es va rumorejar que Agustín era a prop de St andreu i finalment va renovar per 2 anys amb nosaltres. Potser és una mica injusta l'afirmació que fas. Jo personalment no voldria a Mayor, i entre Joel i Keko possiblement em quedaria a Joel. Tampoc crec que nosaltres volguéssim fitxar el que va fitxar el St Andreu.

El problema són les prioritats. Perque ocupar una posició determinada és una prioritat en un moment donat, i 10 dies després deixa de ser-ho? Quina planificació és aquesta?
A dia d'avui ja s'hauria d'estar treballant per la temporada vinent.

Entre la temporada del descenso, las segundas vueltas y las ****** en vinagre nos hacemos tos unas ***** mentales ke pa ke, como deja entreveer Mutio, Moya DE MOMENTO le está sacando un rendimiento NULO a la plantilla que tiene, eso se vió muy claro ayer viendo a los jugadores que muchas veces deja en el banquillo por cabezonería (ayer cuando salió Pelegrí se las llevaba todas y Juve le dió una marcha más al equipo), por no hablar de Fran o Blas, o a los que hace jugar por cabezonería (Pagés, Roberto Morales, Jaume...) o cuando ves que el equipo sólo corre los últimos 5/10 minutos en los que se crean ocasiones y te parece que jugando así todo el partido se podría haber ganado holgadamente a equipuchos, sí, EQUIPOS DE BARRIADA, como dice el Pajares, como era ayer el Dénia.  

Tampoco entiendo la humildad esa que siempre tenemos que tener, y el afán de conformarnos siendo mediocres, por qué? Por que una vez fuimos los favoritos y se bajó a Tercera? Yasta bien hombre, permanencia ni permanencia que siempre estamos con el mismo cuento, aspirar a más no va a significar siempre tener que pegarnos la *****. Por cierto, soy el único al que le da ASCO, sí, ASCO, ver al Ontiñente o como c****** se escriba el primero con 25 puntos y al SABADELL, sí, ese que llámais histórico SABADELL, decimotercero con 11? Venga ya hombre, que el equipo ese va a tener 3 millones de euros de presupuesto, un proyecto serio y de continuidad, con una gran implicación del entramado empresarial de la comarca y todas esas ******** que soleis decir no?  :ostres

« Darrera modificació: 26 de Octubre de 2009, 16:09:35 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #107 el: 26 de Octubre de 2009, 16:05:34 pm »

Si finalment acabés passant això, QUE TAN DE BO QUE NO, el club s'hauria de plantejar seriosament el relleu a la banqueta i portar a una figura de futur. Ara mateix hi ha un entrenador a l'atur, català que compleix els requisits necessaris com per fer-nos una mica més grans. I ni Manolo González, ni Miguel Alvarez, ni Julià Garcia, ni Lobera....... crec que són el que hauriem de buscar.

Un gran entrenador valdrà molts calers, però estic convençut que és una garantia d'èxit com ha demostrat allí on ha anat. I el Sabadell estic segur que si vol, treu els diners suficients com per posar en marxa un nou cicle.
Una altra cosa seria que l'interessat no volgués entrenar a 2a B, que podria ser perfectament, o que demanés una quantitat desorbitant de diners.
« Darrera modificació: 26 de Octubre de 2009, 16:10:47 pm per MUTIO »

www.miequipo.es

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #108 el: 26 de Octubre de 2009, 16:53:55 pm »

Si finalment acabés passant això, QUE TAN DE BO QUE NO, el club s'hauria de plantejar seriosament el relleu a la banqueta i portar a una figura de futur. Ara mateix hi ha un entrenador a l'atur, català que compleix els requisits necessaris com per fer-nos una mica més grans. I ni Manolo González, ni Miguel Alvarez, ni Julià Garcia, ni Lobera....... crec que són el que hauriem de buscar.

Un gran entrenador valdrà molts calers, però estic convençut que és una garantia d'èxit com ha demostrat allí on ha anat. I el Sabadell estic segur que si vol, treu els diners suficients com per posar en marxa un nou cicle.
Una altra cosa seria que l'interessat no volgués entrenar a 2a B, que podria ser perfectament, o que demanés una quantitat desorbitant de diners.

Cristobal Parralo ?

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #109 el: 26 de Octubre de 2009, 17:05:50 pm »

Cristobal Parralo ?

Home, suposo que deus dir això com una bonica ironïa. A Girona també tenen un bon pollastre muntat amb gent realment inepte per al seu càrrec com és Javi Salamero. Que tinguin sort.

www.miequipo.es

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #110 el: 26 de Octubre de 2009, 20:48:43 pm »
Tornant al tema de q passaria si perdem a St Andreu crec q una manera de ser justos seria fer fora a Moya només en el supossat cas de que a St Andreu féssim un ridícul descomunal. llavors crec q la destitució seria totalment justificada.
Ara bé, dso d'un 4 de 6 punts possibles aconseguits crec q tornem a estar lluny d'un canvi d'entrenador, si haguéssim perdut o empatat a Gavà potser sí pero havent.hi guanyat ja crec q es tardarà a donar nous últimatums al míster.