Autor Tema: Per què?? (indignació)  (Llegit 3485 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: Per què?? (indignació)
« Respondre #20 el: 11 de Octubre de 2005, 00:23:54 am »
jajaja kuan hem saltat em anat a provocars als egarenc!!!!!! :laugh:

A la meva familia tampoc van deixar entrar el bombo. Pero aixo dels rotllos de paper, ho he dit varies vegades ja, amb una mica de picardia es passen... ficats entre bufandes, a les bosses dels confetis...
I parlant de saltar al camp... està molt bé, pero ara que estic "desde el otro lado de la barrera", per dir-ho d'alguna manera... aixo que diem per megafonia de no saltar al camp, i que es retiri la gent que ha saltat, se que no ho fareu, i que pot semblar una tonteria, pero sempre que salta algu, ni que siguin una decena, l'arbitre ho possa a l'acta i aixo es una multa que cau al club. Aixi que si voleu fer un "petit favor" a l'economia del club, si no salteu i feu que no saltin, tot aixo que ens estalviem  :yes:

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: Per què?? (indignació)
« Respondre #21 el: 11 de Octubre de 2005, 16:20:11 pm »
jajaja kuan hem saltat em anat a provocars als egarenc!!!!!! :laugh:

A la meva familia tampoc van deixar entrar el bombo. Pero aixo dels rotllos de paper, ho he dit varies vegades ja, amb una mica de picardia es passen... ficats entre bufandes, a les bosses dels confetis...
I parlant de saltar al camp... està molt bé, pero ara que estic "desde el otro lado de la barrera", per dir-ho d'alguna manera... aixo que diem per megafonia de no saltar al camp, i que es retiri la gent que ha saltat, se que no ho fareu, i que pot semblar una tonteria, pero sempre que salta algu, ni que siguin una decena, l'arbitre ho possa a l'acta i aixo es una multa que cau al club. Aixi que si voleu fer un "petit favor" a l'economia del club, si no salteu i feu que no saltin, tot aixo que ens estalviem :yes:

Intentare de controlarme una mica ;)Intentare no ho fare!!
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009