JA NO ENS ENGANYEM MÉS
Objectiu per aquest any: Tornar a disputar el play-off, suposo que en d'això tothom hi està d'acord.
Però ahir em feia molta gràcia llegir el titular de l'entrevista que li fa sempre RS abans del partit a Ramón Moya on deia que convidava a un sopar qui se'l jugués amb ell si l'equip al final de la 1a volta no feia els 25-26 punts. La imatge de l'equip no convida massa a això, però és evident que és perfectament possible.
Ara bé, la meva pregunta és: "Quin sentit té que Moya digui que farem 25-26 punts a final de la 1a volta, quan els 4 primers al final de la jornada 11, ja tenen aquesta puntuació, o l'estan a punt d'assolir".
I estic convençut que els de dalt segurament baixin una mica el ritme de puntuació, però anem moltes jornades tard i això que amb la base renovada, l'inici de temporada tenia que ser millor que el de l'any passat.
I és que la temporada anterior amb lo malament que haviem fet, només erem a 6 punts de play-off a final de la jornada 11, i ara estem al doble, a 12 punts. Tot i que s'ha de dir i de forma molt curiosa, portem els mateixos registres golejadors que la temporada passada a aquestes alçades (9 GF 12 GC)
La flauta sona 1 cop, però MAI dos anys seguits.
La directiva ja pot anar pensant en salvar aquest any i mirar de portar un nou entrenador per la temporada vinent i que comenci a treballar des de ja.