Que mal que estamos, madre mia...
Pues espero q si es Pirri, lo haga lo mejor posible y que nos vaya muy bien.
Y si se tiene que fichar a alguien, me gustaría que fuese Agnè
Sense dir el seu nom ja ha dit que econòmicament és inviable.
El que no m'ha agradat és que digués que el factor econòmics serà determinant per a portar algú. És a dir que la condició nº 1 serà aquesta per a decidir-se per un o per un altre. Compte quin personatge portem d'entrenador....
Per cert, els noms que surten a RS com a NO futuribles (dorado, llebaria...) i això que el futur entrenador serà una sorpresa; d'on surt? De la Ràdio? O de boca de Soteras?
En quan a la defensa que fa de Llamas i Benavente diu que no li agraden les incoherències i els defensa als 2, com crec que ha de fer, dient que han fet una molt bona feina al club. Estaria bé que el president no parlés de poca coherència, quan a Llamas, encara sense explicar els motius reals, el van fer fora 5 o 6 jornades abans d'acabar la lliga regular. Això si és una incoherència i de poc sentit comú. I que ho haguéssin fet a final de lliga era el més normal, més quan Llamas no crec que fos la persona idònia per fer i desfer els fitxatges.
I en quan a Benavente m'ha fet gràcia que digués la gran quantitat d'informes que tenim i que mai n'haviem tingut tants.... De moment sense cap tipus d'utilitat i menys veient que en molts partits, sabent com ens jugarien, no em fet res per intentar superar al rival.... però clar, aquí ja no sabrem si és un que no fa la feina bé, o és l'altre que no vol veure el que hi ha. I veiam també si portem algún fitxatge d'algún nano jove poc conegut, però que a priori tingui un bon futur.
De la mateixa manera també dic que m'ha semblat molt bé l'avís que Soteras ha llançat cap als jugadors on els ha dit que no permetrà cap falta greu, per tal de no repetir errors passats que acabin com l'any del descens.
Esperem que a partir d'ara tot comenci a funcionar millor i esperem no equivocar-nos en el nom del futur entrenador del Sabadell, que si fos una opció de futur i ens haguéssim de rascar una mica la butxaca, penso que no estaria de més arriscar-se.