Doncs jo, després d'escoltar ahir al nostre president per Ràdio Sabadell, tinc la sensació de que cap dels noms que estan sonant acabarant venint. Cada cop estic més convençut de que David "Pirri", com guanyi aquest diumenge el partit que tenim amb el Logroñés -tan de bo- i l'equip mostri la més mínima millora, acabarà essent l'entrenador del Sabadell fins a final de temporada. A les seves frases em remeto:
"David Pirri estara un... O deu partits, no ho sé"; "Un entrenador que conegui la ciutat, la casa, el club en definitiva"; A l'afirmació del Sergi Garcès, el David Pirri no té carnet d'entrenador i només podria seure a la banqueta cinc partits, la resposta del sr.Soteras va ser "...Pel carnet no hi hauria problema, ja li posaria algú". Ai, ai, ai, que les meves sospites tinc. Potser m'equivoco, per opció més econòmica que aquesta dubto que hi sigui, i millor coneixedor del club que ell en aquests moments, ben poquets n'hi ha...
En fi, ja ho veurem. De moment, remem tots en la mateixa direcció i a veure si sumem d'una vegada tres puntets que ens fagin veure la llum al final del túnel.
VISCA EL CE SABADELL FC I TOTS A L'ESTADI DIUMENGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!